Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

BF3 Suomiserverit PS3

k0nna

New Member
Pelistä ei vielä (Toistaiseksi) Privaattiservuja löydy joten Suomiserverin Alkuunpanolle Joudutaan tekemään "MassaJoin"
Tarkoituksena siis saada Kaikki 24 Pelaajapaikkaa Täytettyä Suomalaisilla Pelaajilla.

Tämä tapahtuu 6 Squadin Yhtä-aikaisella Joinaamisella Chatissa sovittuun tyhjään Serveriin!

Pelataan Softcorea muodoissa: CQ / RUSH / SQDM

Jos Sinulla on Paljon Suomalaisia PSN Kavereita ja olet halukas Toimimaan 'Ryhmän Johtajana' Niin ILMOITTAUDU YKSITYISVIESTILLÄ


Ilmoittautuneet RJ:t
fffeijo & Takeforlife
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: BF3 Suomiserverit

[DICE] Normal Server 5895


Näkyyköhän ollenkaan Server browserissa? Tuo ko. servu on nyt täysin tyhjänä, jos ei näy listassa niin lisätkää kaveriksi Killerbon-
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit

[DICE] Normal Server 5895


Näkyyköhän ollenkaan Server browserissa? Tuo ko. servu on nyt täysin tyhjänä, jos ei näy listassa niin lisätkää kaveriksi Killerbon-

Ei näin..
Serveri saattaa olla Täynnä tai Poissa käytöstä välillä. ainut tapa saada aikaseksi suomipeli on Joinata samalle TYHJÄLLE servulle yhtäaikaisesti
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit

Mitenkä niin täynnä, jos servulla ei näy yhtään tyyppiä? Ei se myöskään poissa käytöstä ole, kun olen tällä hetkellä itse ko. servulla. Kukaan ei myöskään ole liittynyt tämän 10 minuuttisen aikana servulle, joko siksi että a) servu ei näy server browserissa tai B) kukaan ei halua joinia servulle, jossa on vain yksi pelaaja.

E: Ok, näemmä nyt on liittynyt 2 tyyppiä. Parempi olis siis sopia joku tietty kellonaika (18:30?), jolloin kaikki joinii servulle. Veikkaanpa että tuo servu on kuitenkin kohta tyhjänä kun ei porukka jaksa odottaa että vielä 5 tyyppiä liittyisi.
 
Hienoa!

Ainut toive olisi sellainen että jos olisi suunnitteilla pelejä, niin kertoa voisi sellaisesta hieman aiemmin kuin 10min ennen matsin alkua. Ei välttämättä kaikilla ole mahdollisuutta tulla peliin niin pikaisella varoitusajalla. :)
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit

Servun sopiminen etukäteen = FAIL .. sinne pääsee Hyvällä mäihällä kaksi squadia ja loput joutuvat jonottamaan ties kuinka-kauan!

Koko homman ideana on saada KAIKKI 24 pelaajapaikkaa täytettyä Finskeillä
Millä perusteella? Jos servu on tyhjänä, ja kaikki joinii sinne yhtäaikaa sovittuun kellonaikaan? Ei näin, =FAIL.

E: Mutta siis joo, älkää enää tuolle servulle liittykö. Kyllä se näemmä täyttyikin vaikka lähdin siitä. Eli uutta servua hakuun.
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit

väännetään nyt sitten rautalangasta...

Jos serveri on nyt tyhjä ei se tarkoita sitä että se olisi vieläkin tyhjillään Puolentunnin päästä.. entä huomenna jos pitäisi samalle servulle joinata? siellä saattaa olla pelit käynnissä
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit

Ko. servu minkä aiemmin ilmoitin oli ainakin päivän tai 2 tyhjänä. Mitä sitten itse ehdotat, jos ei näin onnistu? En näe mitään muuta mahdollisuutta.
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit

No, edelleen pitää päättää servu, päivä ja kellonaika, jolloin kaikkien pitää liittyä. Pitäskö ensin kerätä joku lista tyypeistä, jotka haluaa servulle, niin lisää niitä sitten sitä mukaa kavereiksi? Ei ainakaan itsellä ole kuin säkällä 2 BF3-pelaajaa kavereissa. Tai jos aiot itse toimia Squad leaderina niin voit invia mut, niin mun ei tarvitse lisätä tuhottomasti porukkaa listalle. :D
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit

No, edelleen pitää päättää servu, päivä ja kellonaika, jolloin kaikkien pitää liittyä. Pitäskö ensin kerätä joku lista tyypeistä, jotka haluaa servulle, niin lisää niitä sitten sitä mukaa kavereiksi? Ei ainakaan itsellä ole kuin säkällä 2 BF3-pelaajaa kavereissa. Tai jos aiot itse toimia Squad leaderina niin voit invia mut, niin mun ei tarvitse lisätä tuhottomasti porukkaa listalle. :D

Ei mitään servua tarvitse päättää etukäteen. Otetaan vain joku servu sitten kun kaikki squadit valmiina. Sitten viestiä squadien leadereille ja kaikki join.

E: Niin ja olen mukana.
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit

Tervehdys! Ilmst. ps3 kyseessä? Mä olisin halukas tulemaan, mulla on mikki ja käytän supporttia. Mielellään hc. Oon valmis kyl pelaan lähes aina, jos joku haluu pelaa ni lisätkää THEjussi psn:äs kaveriks ku oon nytki online. Mutta huomena klo 18:00 joku tyhjä hc servu? Sovitaan vaik sit täälä se servu 17:45?
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit

Tervehdys! Ilmst. ps3 kyseessä? Mä olisin halukas tulemaan, mulla on mikki ja käytän supporttia. Mielellään hc. Oon valmis kyl pelaan lähes aina, jos joku haluu pelaa ni lisätkää THEjussi psn:äs kaveriks ku oon nytki online. Mutta huomena klo 18:00 joku tyhjä hc servu? Sovitaan vaik sit täälä se servu 17:45?

Tottakai PS3. Jos suomalaisia kavereita haluat niin lisää täältä niin saat varmasti aktiivisia kavereita: http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...-3-playstation-3-keskustelua-pelista-133.html . Ei vielä vissiin ole päätetty millon pelataan ja servu päätetään sitten kun kaikki squadit valmiina liittymään eli ei täällä sovita vaan PS3:n chatissa. Servu voi nimittäin täyttyä tuossa 15 minuutissakin.
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit

HC-servu? :S

Noh, itellä on niistä vaan huonoja kokemuksia, kun teammatet tappaa jatkuvasti, mutta kait se sitten osaavalla tiimillä on eri juttu... :D Silti, mieluummin pelaisin ihan normiservulla. Conquest tai Rush, aivan sama.

Klo 18 käy mulle.
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit

Nii, hc on siit hyvä ku jenggii kuolee 1-2 osumasta, ei tarvi lipasta tyhjentää. Ja ne omien osumat on kumminki suht harvassa.
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit

No meitsi vois olla yks Squad liiteri, jos vaan olis pelaajia joita sitten inviä. :p Lisätkää kaveriksi jos haluatte tiimiin!
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit PS3

Itseä kiinnostaisi myös nämä massapelit, mutta mielellään normi, ei hc. Voisin myös toimia RJ:nä, mutta ei löydy mikkiä, mikä hankaloittaa melko paljon. Laittakaanhan kaveripyyntöä. Melkei mikä tahansa role onnistuu.
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit PS3

Oisko helpoin ottaa 6 "kapteenia", jotka sitten ilmoittavat ketä ovat heidän ryhmässään. Silleen tietysti että he jotka ovat täällä ilmoittautuneet niin pitää päästä ehdottomasti peleihin mukaan. Ja itse ehdottaisin myös noita squad matchei. Eilen ainaki oli hauskat suomi pelit kun 3 suomiryhmää jossa jokaisella yks smurffi. Ja varsinkin noissa squadmatseis nubuil on tapana poistua huoneeesta jos ovat servulla jossa paljon samoja tagei(paitsi tietenkin jos ovat voittavassa ryhmässä=D )
 
Ylös Bottom