Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

BF3 Suomiserverit PS3

Oisko helpoin ottaa 6 "kapteenia", jotka sitten ilmoittavat ketä ovat heidän ryhmässään. Silleen tietysti että he jotka ovat täällä ilmoittautuneet niin pitää päästä ehdottomasti peleihin mukaan. Ja itse ehdottaisin myös noita squad matchei. Eilen ainaki oli hauskat suomi pelit kun 3 suomiryhmää jossa jokaisella yks smurffi. Ja varsinkin noissa squadmatseis nubuil on tapana poistua huoneeesta jos ovat servulla jossa paljon samoja tagei(paitsi tietenkin jos ovat voittavassa ryhmässä=D )



Jepjep. Kutsun saattelemana tulin kyseiseen matsiin ja kuinka ollakkaan. Yksin oma joukkue pystyyn. Oli siinä vastaan laittamista :D Onneksi tuli sitten tilaa (ulkomaalaiset smurffit lähti veke), niin pääsi kunnolla matsaamaan. :)
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit PS3

Olisin myös kiinnostunut tästä. Työt tosin estävät osallistumistani ajoittain. saa lisätä myöskin psn jos huvittaa, aikas aktiivisesti tätäkin tulee pelattua. psn: suvihero
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit PS3

Jonkun teistä on oltava "yhteyshenkilönä" että halukkaat pääsee mukaan.
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit PS3

Moi! jos tää matsi ei oo viel menny olisin halukas tulemaan matsiin tai mukaan tälläiseen ongelmana vaa että BF3 saapuu vasta tällä tai ens viikolla mut mikki ja kokemusta kyllä löytyy näistä BF peleistä??:confused:

PSN:jerkku1997
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit PS3

Tähän ketjuun on tullut paljon Yksittäisiä pelaajia ilmoittautumaan, Mutta Heille tarvitaan Yhteyshenkilö Jonka kautta liittyä!!

itsellä alkaa olemaan Lista täynnä
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit PS3

noniiin haluaisin yhteyshenkilön ja milloin seuraava suomi serveri tapahtuma?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: BF3 Suomiserverit PS3

heij mäki oisin halukas osallistumaan tohon että joku halukas RJ saa kysyä kaveriks pleikan kautta ja katson saanko kaveriniki innostumaan mukaan tähän. mikki löytyy.
mietin että olisiko hyvä idea että nyt listataan ryhmän johtajat tai mitkälie ja pelaajat ja listataan ketkä ovat kenenkin joukoissa?
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit PS3

No mä voin olla yksi squad leader, eli halukkaat tulemaan minun ryhmään ni lisäilee kaveriksi psn:ssä jos ei jo olla. Millos Konna me tätä kokeillaan? Mulle on aika se ja sama et millon.
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit PS3

Minäkin olen squadleader, joten viestiä mulle jotka haluaa liittyä mun kautta näihin peleihin. Mullekkin aika se ja sama.
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit PS3

Tehääkö lista vapaista pelaaajista? Jos minä alotan

carbonjack



Btw onko tää turnaus? Itte toivoisin sellasta
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit PS3

Ei ole turnaus, koska tuottaisi liikaa päänsärkyä nykyservereillä järjestää.
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit PS3

konsolilla on turha haaveilla mistään turnauksista koska Privaattiservuja ei ole
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit PS3

Huomasitko muuten konna että oli ea:lla myynnissä joku "joulu discount" että osta battlefield 3 tänään niin saat -50% server discount???
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit PS3

Huomasin ffeijon kanssa aivan saman jutun.

Mua voi lisäillä yhteyshenkilöks, vaikka en RJ:nä toimi. Alkanut kuitenkin järjestellä aina, kun itse pelaan matseja, joihin pyrin saamaan ainakin yhden täyden suomalais squadin, useimmiten saanut enemmänkin pystyyn, mikäli on tehny yhteistyötä jonkun toisen kanssa, joka sitten kanssa järjesti squadin ja joinattiin samaan servuun.

Niin ja jos joku ei älyä mistä näkee PSN tunnukseni niin se on JippoPro, kuten foorumitunnus jo kertoo.
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit PS3

koskee vissiin pelkkiä PC servuja :O

Joo mutta siinä ei lukenu mitään et mille alustalle. Se tuli minun sähköpostiin ja luulisi ea:n laittavan vain sinun pelaamallesi alustalle tarjoukset, kun en ole edes pelannut pc:llä mitään pelejä.
 
Vastaus: BF3 Suomiserverit PS3

moi olen vapaa pelaaja vailla ryhmää psn:jerkku1997 viestiä sinne jos mahtuu vielä johonkin ryhmää aika mieluiten klo 16 jälkee päivä ihasama mikä
 
Ylös Bottom