Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Big Brother

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja [FIN]Scorpion
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Big Brother Suomi

On se kumma kun maksoin tuon 1,90e tunnin netti katselusta ihan vaan huvikseen. Niin ton katseluajan ois pitäny loppua 18:26 ja kello on nyt jo melkeen 20:00 ja hyvin näkyy vieläkin.

Ei uskalla vaihtaa kameraa vaan katon vaan tuota Director's cut kuvaa, joka nyt on paras joka tapauksessa. Ihan jännää on kyllä kattoo kun porukka tekee mitä nyt vaan millonkin tekeekään, mutta eiköhän tuohon 3kk jo kyllästyis.

Mä kiinnostuin BB vasta britti kauden ihan lopussa ja nyt kyllä pitää kattoo koko Suomen BB.

EDIT: Hitto repesin kun katoin ja kuulu: "Täällä big brother, lisää löylyä". Mitähän helvettiä senkin tarkotus oli.

EDIT2: Kyllä tuo vähän riippuvuutta aiheuttaa, kun on tullut jo ~3h katottua. En tiedä mikä on vikana kun ei katkase mun lähetystä, mutta toivottavasti se syy kestää pitkään.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Big Brother Suomi äänestys

Mää oon viikon ollu poissa koneen äärestä, laittakaas hyviä linkkejä tänne mitä olen missannut. :)

Jumaleisön, että ottaa pattiin tuo äänestysjuttu. Jos kolme henkilöä saa saman äänestysmäärän, KAIKKI PISTETÄÄN YLEISÖÄÄNESTYKSEEN! BIG BROTHER EI TODELLAKAAN STNA SAA PÄÄTTÄÄ KETKÄ KAKSI OTETAAN ÄÄNESTYKSEEN JA KETÄ EI!

Siinä tarpeeksi caps lockia tähän väliin.

Hermot meni.

"Tytöt jatkoo vaikka väkisin".

Prkl!

Zaccheus sanoi:
EDIT2: Kyllä tuo vähän riippuvuutta aiheuttaa, kun on tullut jo ~3h katottua. En tiedä mikä on vikana kun ei katkase mun lähetystä, mutta toivottavasti se syy kestää pitkään.

Ei oo kovin vaikeeta kattoa tuota ilmaiseksi ilman selainta. Propertiersistä vaan streamin urli ylös .wmv asti..

BB.fi ilmoittaa "ei katseluoikeutta" mutta hyvin toimii streamin suora osoite. :D

Täytyy vaan toivoo, että tätä ei korjata. No joku sitä kuitenkin tiedottaa subia ja se estetään tavalla taikka toisella. No nyt pitää kattoo nii paljon ku kerkee kun ilmaseks voi. :)

Siis hetkinen. Miten näen tuota nyt ilmaiseksi? Saa antaa kädestä pitävät ohjeet privalootaani. :)

Selaimina minulla on Mozilla Firefox ja IE.

Joo tännekin ohjetta ;) Olisi kyllä hyvä kosto noille, kun kaikki katsoisi niitten pönttö-lisuja ilmatteeksi! Kun kiduttavat meitä noilla hirveillä juontajilla, huijaavat äänestystuloksissa ja hehkuttavat kurjaa nettisaittia! Muutenkin ohjelma on niin täynnä yleistä epäreiluutta, että kaikenmaailman välijuonnot hädintuskin sietää.

Ei perkele! Nyt se sitten tapahtu. Ei varmasti toimi ilmaseks enää kauaa kun joku ihana ihminen postas tuon linkin BB foorumille. :(

No, melkeen pakko tuo on sitten ostaa kun parissa päivässä jo jääny näin koukkuun.

No nyt kun tuo vielä toimii, niin voin antaa semmosen vinkin, että kannattaa kattoo tuota Real playerilla kun voi helposti säätää bassoja pois ja trebleä lisää, niin saa puheesta tosi hyvin selvää.
Voi olla että tää onnistuu myös wmp ja en vaan osaa.

Zaccheus sanoi:
Ei perkele! Nyt se sitten tapahtu. Ei varmasti toimi ilmaseks enää kauaa kun joku ihana ihminen postas tuon linkin BB foorumille. :(

No, melkeen pakko tuo on sitten ostaa kun parissa päivässä jo jääny näin koukkuun.

Repesin. Ei ne ainakaan viikonloppuna osaa tuota korjaa.

Mutta joo. Olis varmaan pitäny pitää turpa kiinni tästä. Näyttää leviävän tieto aika nopeasti. Mutta en jaksa olla liian itsekäs.

Luckyman sanoi:
Repesin. Ei ne ainakaan viikonloppuna osaa tuota korjaa.

Mutta joo. Olis varmaan pitäny pitää turpa kiinni tästä. Näyttää leviävän tieto aika nopeasti. Mutta en jaksa olla liian itsekäs.
Sain tosta kuvan, että se olit sinä, mutta toivon todella ettei näin ole ja jos on niin valehtele... (Laitan tähän nyt kuitenkin hymiön vaikka vituttaa melkein oikeesti :))

Toivottavasti vaihtaisivatkin vain nuo ohjausosoitteet eikä niitä "oikeita" saunalahden palvelimella olevia.

Mitenköhän tällein on oikeesti käyny? Siis eihän kukaan oo voinu vaan unohtaa, että noihin voi tulla suoraan soittimella. Onko tekniikalla ollut kiire tai muuta ja ovat vain päättäneet, että varmasti ainakin 80% ihmisistä maksaa tuon 25e ja se riittää. Ammatti ihmisiähän tuolla kuitenkin on töissä...

Argh, en saa toimimaan. Millä soittimella työ katotte sitä? Pitäiskö sen lähtee rullaa pelkästään linkkiä klikkaamalla?

Siis mulla toimii RealPlayerilla ja Windows media player 10. WMP vaan klikkaat ylhäältä tiedosto -> avaa url -> laitat ton osotteen siihen ja painat OK, jos ei toimi niin en tiedä miks.

Edit: kaikilla ei tunnu tuo suora linkki toimivan, se riipuu selaimesta ja asetuksista. Tuolla kirjoittamallani tavalla pitäs ainakin toimii.

extreme_02 sanoi:
Argh, en saa toimimaan. Millä soittimella työ katotte sitä? Pitäiskö sen lähtee rullaa pelkästään linkkiä klikkaamalla?

Kun klikkasin niin windows media player avautu itsestään ja alkoi videota pyörittämään.

Ylös Bottom