Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSN]

Vastaus: Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSStore]

Rearmedin ostajat voivat muuten ainakin Xbox 360:lla ladata "salaisen" trailerin Bionic Commando -isoveljestä. Pitänee tarkastaa tuo, kunhan muistaa katsoa.
 
Vastaus: Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSStore]

Neljässä challengessa pidän maailman ykköstilaa tällä hetkellä. Challenget 51 ja 53-56 tekemättä vielä... plus noita secret challengeja kaikki paitsi ykkönen.
 
Vastaus: Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSStore]

Argh!

Area 6 ja seinä vastassa, joka pitäisi ilmeisesti räjäyttää jollain aseella (siinä seinässä on sen kuva).

Saako sen jostain FSA-leiristä, vai mitä häh? Kaikki paikat ennen sitä käyty läpi. Miten oon voinut missata sen? Hjälp?
 
Vastaus: Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSStore]

Argh!

Area 6 ja seinä vastassa, joka pitäisi ilmeisesti räjäyttää jollain aseella (siinä seinässä on sen kuva).

Saako sen jostain FSA-leiristä, vai mitä häh? Kaikki paikat ennen sitä käyty läpi. Miten oon voinut missata sen? Hjälp?

Sitä seinää pitää ampua singolla. En nyt muista mistä kentästä singon sai, mutta jos olet järjestyksessä kenttiä mennyt, pitäisi se sinulla olla.

E. Singon saa läpäistyä area 5:sen.
E2. Aseita vaihdetaan R1 ja L1 -napeista.
 
Vastaus: Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSStore]

Singolla?!

Ei ainakaan viimeksi sillä räjähtänyt :confused:

Siinä seinässähän on sellanen ase-ikoni, joka on eri kuin singon ikoni. Kun painaa (muistaakseni) selectiä (vai "back"-nappia"), niin näkee ne kaikki mahdolliset upgradet sun muut. Ja se seinässä oleva kuva on myös siellä, mutta ikään kuin "tummana" -> eli ei vielä hankittuna.

(oon muuten taas kerran ihan satavarma, että tässä on vain joku todella yksinkertainen väärinymmärrys tapahtunut, ja homma on kiinni jostain pikselin kokoisesta yksityiskohdasta)
 
Vastaus: Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSStore]

Singolla?!

Ei ainakaan viimeksi sillä räjähtänyt :confused:

Siinä seinässähän on sellanen ase-ikoni, joka on eri kuin singon ikoni. Kun painaa (muistaakseni) selectiä (vai "back"-nappia"), niin näkee ne kaikki mahdolliset upgradet sun muut. Ja se seinässä oleva kuva on myös siellä, mutta ikään kuin "tummana" -> eli ei vielä hankittuna.

(oon muuten taas kerran ihan satavarma, että tässä on vain joku todella yksinkertainen väärinymmärrys tapahtunut, ja homma on kiinni jostain pikselin kokoisesta yksityiskohdasta)

Tarvitset joko "vahvistetun" käden, tai "vector cannonin" ne saa toisista radoista :)
 
Vastaus: Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSStore]

Neljässä challengessa pidän maailman ykköstilaa tällä hetkellä. Challenget 51 ja 53-56 tekemättä vielä... plus noita secret challengeja kaikki paitsi ykkönen.

Täältä puuttuu 49-52 sekä 56. Tuppaa vähän nuo äärimmäistä kikkailua vaativat olemaan vaikeita haasteita. Piikkejä ja kaikkea... kyllä kehtaavatkin!
 
Vastaus: Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSStore]

Ei kristus, taitaa peli jäädä tähän, challenge roomeista kaksi ensimmäistä selvitettynä, itse pelistä samoin alueiden 15-18 ja 14-17 tunnelit sekä viimeinen kenttä. Raivostuttava peli, no kai tuo nyt oli hintansa arvoinen. Tekisi mieli mennä Ruotsiin hyydyttämään niiden typerien ruotsalaiskoodareiden virnistystä pesäpallomailalla. Tämmöiset pelit ne aiheuttaa väkivaltaa, eikä mikään GTA :D

(ei tarvitse ottaa tosissaan)
 
Vastaus: Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSStore]

Ei kristus, taitaa peli jäädä tähän, challenge roomeista kaksi ensimmäistä selvitettynä, itse pelistä samoin alueiden 15-18 ja 14-17 tunnelit sekä viimeinen kenttä. Raivostuttava peli, no kai tuo nyt oli hintansa arvoinen. Tekisi mieli mennä Ruotsiin hyydyttämään niiden typerien ruotsalaiskoodareiden virnistystä pesäpallomailalla. Tämmöiset pelit ne aiheuttaa väkivaltaa, eikä mikään GTA :D

(ei tarvitse ottaa tosissaan)


Tämmöistähän tuo pelaaminen oli silloin kun miehet oli rautaa ja pelit diskettejä. Nykyään kaikki on tehty niin rasittavan helpoksi. :)
 
Vastaus: Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSStore]

Tämmöistähän tuo pelaaminen oli silloin kun miehet oli rautaa ja pelit diskettejä. Nykyään kaikki on tehty niin rasittavan helpoksi. :)

Minusta rasittavan helppo on aina parempi kuin rasittavan vaikea. Ok, tässä remakessa perinteet velvoitti, ymmärrän sen.
 
Vastaus: Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSStore]

On kyllä todella rautainen peli. Näin ne uusioversiot vanhoista klassikoista täytyy tehdä. Ehdottomasti yksi parhaista peleistä mitä koko koneelle löytyy, ja Store-valikoiman kirkkainta kärkeä.

Demon kävin hakemassa ja 5 min jälkeen tuli ostettua täysversio :D

Challenge roomit kieltämättä on kyllä varsin haastavia, mutta hyvähän se vaan on että pelissä riittää vaikeustasoa. Ainaostaan nuo ylhäältäpäin kuvatut kohtaukset toistavat liikaa itseään, mutta taustamusiikki riittää kyllä omalla kohdallani korvaamaan tuon vian.. Nyt viikolopun koittaessa pitää testata kavereiden kanssa tuota co-op peliä..
 
Vastaus: Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSStore]

Ei kristus, taitaa peli jäädä tähän, challenge roomeista kaksi ensimmäistä selvitettynä, itse pelistä samoin alueiden 15-18 ja 14-17 tunnelit sekä viimeinen kenttä. Raivostuttava peli, no kai tuo nyt oli hintansa arvoinen. Tekisi mieli mennä Ruotsiin hyydyttämään niiden typerien ruotsalaiskoodareiden virnistystä pesäpallomailalla. Tämmöiset pelit ne aiheuttaa väkivaltaa, eikä mikään GTA :D

(ei tarvitse ottaa tosissaan)
Olen samaa mieltä kuin Smirre - et vain osaa! :D

Itse läpäisin eilen vartissa 10 ensimmäistä Chanllege Roomia. Ihan hauskoja, vaikka parit kentät oli kyllä aika ärsyttäviä
 
Vastaus: Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSStore]

Venaa kun pääset vikoihin kymmeneen kenttään, että muuttuuko ääni kellossa. :)
 
Vastaus: Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSStore]

Kuinkas pitkä tämä peli on?
 
Vastaus: Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSStore]

Tarina ei mikään maailman pisin, 12(+1?) viholliskenttää, jokaisessa kentässä oma pomo. Mitähän tuohon menee, jokunen tunti jos tuon vetää alusta loppuun. Sitten toki päälle yli 60 Challenge kenttää ja tarinamoodin mahdollisuus pelata kaksinpelinä co-oppina, jolloin viholliset ja pomot käyttäytyvät eritavalla.

Että periaatteessa kymmenen dollarin hinnalla ihan tolkuton määrä sisältöä.
 
Vastaus: Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSStore]

Tätä peliä pelailee mielellään pelkästään nostalgiafiilisten takia, saati sitten musiikkien. :)
 
Vastaus: Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSStore]

Koskas tähän on trophyt tulossa?
 
Vastaus: Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSStore]

Ensikokeilun perusteella peli kyllä näyttää nätiltä ja kunnioittaa alkuperäisversiota, mutta kontrolleissa tuntuu olevan jotain määrittelemätöntä vikaa. Etenkin tuntuu olevan hankala saada tarttumakäsi lähtemään yläviistoon juoksusta, turhan usein linkoaa suoraan sivulle.

Lisäksi kauhistuin huomatessani että varressa kiikkuva ukko ei voi töniä vihollisia ympäriinsä, vaan ottaa itse vahinkoa. Toivottavasti tähän tulee parannuspäivitys pelin aikana.

Kyllähän tämä tulee varmasti läpipelattua ja piti ostaa jo ihan kannatuksen vuoksi, mutta silti pienoinen pettymys odotuksiin nähden, alkuperäinen on kuitenkin todennäköisesti useiten läpipelaamani peli koskaan.
 
Vastaus: Bionic Commando + Bionic Commando Rearmed [PS3 / PSStore]

Lisäksi kauhistuin huomatessani että varressa kiikkuva ukko ei voi töniä vihollisia ympäriinsä, vaan ottaa itse vahinkoa. Toivottavasti tähän tulee parannuspäivitys pelin aikana.
Eikös pelissä saa jotkut bootsit, joilla vihollisten potkiminen onnistuu swingaillessa?
 
Ylös Bottom