Vastaus: Bionic Commando [X360 Hype]
Huh, kyllähän tuota tuli, monta tuntia putkeen. Nyt vähän vaikutelmia:
Deathmatch kenttineen muistuttaa hyvin paljon Quakeja ja UT:ta ynnä muita "arena" moninpelejä. Grafiikoista sen verran, että näyttäisivät ihan nykystandardien mukaiset olevan, ei ehkä ihan RE5 tasoa, mutta minulle kelpaa mainiosti. Moninpelin grafiikkoja on luultavasti hitusen verran karsittu, jotta peli pyörisi sutjakammin. Animaatio & modelit sen siijaan näyttävät loistavilta. Kahdeksan tuntuu olevan juuri oikea määrä pelaajia Vertigon kokoiseen karttaan. Meno on erittäin nopeatempoista ja täynnä kiperiä tilanteita.
Ohjattavuus ja kontrollit tuntuivat alussa melko jähmeiltä, mutta niihin tottui nopeasti. Bionic arm ja heijaamnen toimii loistavasti, kun saa perusmuuvit treenailtua ja matka taittuu erittäin helposti. Käden ansiosta moninpeli saa uusia kerroksia ja taktista ulottuuvuutta. Liian rankasta taistelusta voi helposti luikkia pakoon muutamalla swingillä. Erikoisliikkeet kuten zip kick ja DFA ovat loistavia hyökkäyksiä, kun niitä osaa soveltaa oikeissa tilanteissa.
Aseet tuntuvat ja kuulostavat munakkailta, oma suosikkini epäilemättä haulikko, joka tekee muutamalla laukauksella selvää lähietäisyydellä. Pidän huonona ratkaisuna sitä, että pistoolilla ei ole rate of fireä, eli ampua voi niin nopeasti kun liipasinsormi kykenee, minkä johdosta kohtaa ärsyttäviä pistoolispammaajia. Kartan oppii nopeasti mikä on avain menestykseen, kun tietää mistä aseet, armorit ja healthit löytää.
Pientä lagia oli silloin tällöin havaittavissa mikä juurikaan ei haitannut menoa. Muutama outo glitchi sillointällöin (harvoin oikein toimivat tarkkarin laserjuovat). Toivottavasti zip kickien jakelu on loppuversiossa vähän sutjakkaampaa, kun tuntuu, että osumat rekisteröityvät joskus hieman viiveellä. Odotan innolla 4vs4 lipunryöväystä! Kaikenkaikkiaan moninpelidemo on erittäin viihdyttävää. Suosittelen kaikille vauhdikkaan toiminnan faneille!
Huomenna lisää
