Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Hauska sinänsä että tarina on saanut moitteita liian kornista otteesta, eikös se ollut vähän tarkoituskin? Pelattavuuden pitäisi kuitenkin olla kunnossa joka onkin tässä pelissä tärkeintä. Pikkuvikoja ilmeisesti löytyy ja eniten ihmetyttää miksi ihmeessä kerättäviä tavaroita ja challengeja ei voi tehdä tiettyyn chapteriin palaamalla? Outo suunnittelumoka, imo. Kuitenkin, hankintaan menee ehdottomasti.
Ainiin perskele sehän on helatorstai. Siinähän se ois ollut oiva tapa viettää pyhäpäivä, mokomat kristityt. Noh johpa sitä yhden lisäpäivän malttais
Mitä tarinaan tulee niin luulen, että tulen itse nauttimaan siitä sellaisenaan, kun satun diggailemaan kaikkia b-luokan kasariäksönleffoja. Mike Pattonin (huom. fanboy alert) ääninäyttelykin mielyttää, sopivan kornia äijämeininkiä minun makuuni
Taitaa forumilla olla tasan kaksi Bionic Commandon ennakkofanittajaa
Ostinpa tän nyt sitten prismasta tänään, ja täytyy sanoa että on ihan toimiva peli kaikinpuolin kunhan pääsee jyvälle siitä heijaus meiningistä
olen kyllä tyytyväinen tuohon grafiikkaan (en kyllä muutenkaan niin grafiikasta kuhan pelattavuus on kohdillaan)
mitäs voisi pelistä sanoa vielä, ehkä muutama omasta mielestä negatiivinen juttu on että peli on ikävästi jaettu isoihin alueihin, jotka ovat vielä rajattu aika selväksi putkeksi, jos menet putken ulkopuoelle säteilypilvet tappavat sinut noin 4 sekunnissa =/ noh olen vasta alussa joten ehkä se siitä avartuu vielä, olin nimittäin siinä uskossa että olisi vähän niinku vapaa ympäristö. Tosin on ne alueet iha tarpeeksi isoja ja on paljon tilaa heijailla ja voit todellakin heijata itteäs ihan mistä pinnasta vaan paitsi sellasesta mis on säteilyä (hohkaa hivenen sinistä)
toinen miinus tulee siitä kun tässä pelissä on niitä haasteita, jotka itsessään ovat aika mukava lisä. mutta pulma on siinä, että jos kuolet, menetät kaikki keräämäsi haasteet sekä ne radalta löytyvät keräily kohteet (jotka on muute hauskasti modattu näyttään 8-bittisen jotain bionic commando logoja ) tallennuspaikan ja kuolin hetken väliltä, jolloin sinun tarvii tehdä ne uusiksi jos haluat bonukset. ja haluan kyllä koska niistä saa esim lisää maksimi elämää, aseiden parannuksi yms. joten itseäni ainaki sapettaa tehdä sellasta viittä kuutta hankalaa haastetta uusiks vain siksi että satuin vahingossa liitään säteilypilveen heh
toiminat on hemmetin hauskaa tässä pelissä, ja sitä narua on hauska käyttää apuna, pelin myötä saa lisää skillejä joilla kurittaa vihuja, nyt täytyy vaan tyytyä zip kickiin teinkin niin hienosti että potkaisin yhen soltun lentoon ja ammuin haulikolla ilmasta muahahah. kontrollit on oikein toimivat
moninpeliä en ole vielä kokeillut mutta aattelin illemmalla testata
Monethan luulevat saavansa Crackdownin jossa on heijausmekaniikka. Väärin. Kyse on lineaarisesta toimintapelistä, jossa edetään putkessa, mutta se miten putkessa liikkuu on kiinni pelaajasta. Peli ei siis ole mikään sandbox rellestely.
Ps. voi hemmetin prisma!! Miten ne voi saada pelin hyllyilleen ennen Euroopan julkaisupäivää! Noh, vielä 2 päivää :EE
soittivat tänään gamestopista että sinnekkin oli peli saapunut mutta saa mennä vasta perjantaina hakemaan vähänkö oon siellä heti kun aukeaa!!!! tätä on odotettu kuin kuuta nousevaa... tosin ps3 versio itselleni tulossa
Kiva juttu joka tapahtui toistamiseen tänä vuonna. Olin varannut Gamestopista Bionic Commandon ja soitin eilen kysyäkseni millon saa hakea. Eivätpä tietenkään nähneet varausta koneella ja enpä tietenkään saa perjantaina siitä sitä tarjousta. Hieman ketuttaa tuo touhu ja en rupea maksamaan 60 pelistä niiden virheen takia. Mutta kattoo jos sitten joltain teistä vaihtaa kun kyllästytte, itse en osta ihan tämän takia
Joo peli on ihan armoton putki, ja jukoliste kun sankari ei osaa uida. tosin se taitaa olla sen painavan käden syytä mutta jos ei lähettyvillä ole mitään mistä ottaa kiinni sankarimme hukkuu metrin syvää lätäkköön eikä skään aina pelasta ajoissa vaikka olisikin jokin tolppa
voi sitä tuskastumisen ja äkkikuoleman määrää kun seuraava kenttä on veden vallassa
älkää sitten oikeesti pettykö hirveesti tästä pelistä. itellä ei ollut mitää ennakkoodotuksia ja on ihan ok menoa, mutta luulen että jos oisin oottanut tätä kuin kuuta nousevaa, olisin ollut pettynyt
jos teillä on jotain kysymyksiä tähän peliin liittyen voin vastailla parhaani mukaan
Joo peli on ihan armoton putki, ja jukoliste kun sankari ei osaa uida. tosin se taitaa olla sen painavan käden syytä mutta jos ei lähettyvillä ole mitään mistä ottaa kiinni sankarimme hukkuu metrin syvää lätäkköön eikä skään aina pelasta ajoissa vaikka olisikin jokin tolppa
voi sitä tuskastumisen ja äkkikuoleman määrää kun seuraava kenttä on veden vallassa
älkää sitten oikeesti pettykö hirveesti tästä pelistä. itellä ei ollut mitää ennakkoodotuksia ja on ihan ok menoa, mutta luulen että jos oisin oottanut tätä kuin kuuta nousevaa, olisin ollut pettynyt
jos teillä on jotain kysymyksiä tähän peliin liittyen voin vastailla parhaani mukaan
Halusin pitää tästä pelistä, jostain syystä, mutta pakko se on sanoa että enpä hirveämmin pidä.
Eilen sain aikaisessa paikasta X pelin ja siitä lähtien melkeinpä pelannut ja peli ärsyttää enemmän kun viihdyttää.
Toki bionisella kädellä heiluminen on ihan "ok" ja sillä on varsin hauska leikkiä. Tähän mennessä pelin HAUSKIN ASIA ehdottomasti on napata äijästä kiinni ja hypätä sillalta, kun jäbä tulee mukana ja muu peliin täysin kuulumaton häröily.
Mutta muuten ei ole tarina kiinnostanut YHTÄÄN (hädintuskin jaksaa kuunnella tehtäväselosteita, koska keltainen merkki näyttää aina mihin pitää mennä ja mitään eroa tehtävissä ei oikeastaan ole.)
Ampuminen tuntuu lähinnä Star Wars: Battlefront tähtäämiseltä, mutta ei oikeastaan edes niin toimivalta. Tai siis battlefrontin laseraseissa oli kuitenkin jonkinsortin fiilis ja palaute, mutta tässä tuntuu kun vaan klikkailisit hiirellä tietokonekuvakkeita. Ääntä aseista ei juuri lähde, mitään rekyyliä ei ole ja sotilaiden ampuminen on suorastaan täysin fiiliksetöntä.
Samoin kun haasteetonta.
Jos kontrollit toimii kuten haluat niiden toimivan, on sotilaat tapettu täysin vaivatta. Jos sotilaat tappaa sut, niin se johtuu aikapitkälti siitä että kyseinen robokäsihäröily on mennyt ihan FUBAR sähläämiseks tai että missään ei ole mitään mistä ottaa kiinni, äijä juoksee ***** hitaasti ja ammukset on melkein kokoajan loppu, koska maximi ammusmäärä on melko vähäinen. (Joka kaiketi kasvaa, tosin.)
Pelissä tulee kuoltua ihan jatkuvalla syötöllä. Ja checkpointit on usein vielä niin aseteltu, että ensin pitää tappaa pari mechiä ja sotilasta, sitten sen jälkeen on siltakohta ja sen alla vettä, missä on HELPPO moata itsensä hengiltä. Ja takaisin tappamaan paria samaa mechiä ja sotilaita.
Ja mikäpä hienompaa, kun se, että kiipeät katolle ja ruutuun ilmestyy säteilymerkki. Tajuat että "jaa, tää onkin kentän reuna" ja GAME OVER lukee ruudussa ennenkun olet edes ehtinyt hypätä katolta toiseen suuntaan. Harvoin mikään merkkaa säteilyalueita kovinkaan tarkasti ja usein tuleekin oivallettua että "Jaa. Sinne ei kuulunut mennä" kun henki lähti vain siksi että menit katsomaan mitä jollain katolla/sillan reunalla on. Joskus myös just ja just ehtii karkuun ennen kuolemaa ja energia palautuu, mutta käy se silti aika rasittavaksi.
Vaikeusaste vaihtelee täysin haasteettomasta "Kokeilu ja erehdys"-tyylin jatkuvaan kuolemiseen ja "HAISTA *****!"-mallin kohtiin, mitkä on vaan reilusti vaikeampia kun pelin yleinen muu vaikeusaste. Ja nekin perustuu lähinnä siihen että keräät sitä yhtä kyseistä asetta mikä kyseiseen "helikopteriin" toimii ja ammut sitä aina kun löydät kuulia. Muuten viuhut ympäriinsä.
Ja rehellisesti sanottuna tuolla kädellä heiluminen on ihan hyvin tehty, koska se aika pitkälti riippuu siitä mihin itse tähtäät ja kuinka hyvä siinä olet, MUTTA se ei missään vaiheessa ole vielä tuntunut siltä että se on täysin mun kontrollissa. Usein se tuntuu kankealta sätkimiseltä ja sähläämiseltä, vaikka suunta olisikin oikea ja kaikki menisikin putkeen.
Myönnän, tottakai pelissä on ollut hienojakin hetkiä ja onnistumisentunteita JA yleinen idea on hyvä ja tunnelma jokseenkin samahko kun alkuperäisessä bionic commando:ssa, mutta kummeleita lainaten; Tässä on vaan niin paljon pikkuvikaa että 60euroa on aivan liikaa.
Ja päälle rynnivien nopeiden mechien tappamiseen annetaan kyllä paljon työkaluja ja taktiikoita, mutta joka kerta kun pääset johonkin missä pitäis toteuttaa, se onkin jo vieressä ja lyö sua. Tai bussi lentää sua päin, TYYLIIN.
Eli kivan ja nautittavan pelin elementit on kyllä mukana, mutta pelin hauskimmat hetket ei ole todellakaan tullut vihollisten kohtaamisista, juonesta tai pelissä etenemisestä, vaan häröilystä ja asioiden huvikseen kokeilusta. Ja pelissä kun ei leikkikenttää paljoa anneta, kujajuoksun takia, ei sille paljon tilaa ole. Perussotilaat on tylsiä ammusten haaskaajia. Tarkka-ampujat pelkästään ärsyttäviä ja mechien tappaminen "on helppoa" koska niihin ei useasti tarvi osua, mutta suurin osa ajasta menee siihen että yrität uudestaan ja uudestaan heittää sitä kohti jotain, myöhästyen tai heittäen ohi tai mitä ikinä.
Ei vaan toimi, jotenkin. Kehoitan ehdottomasti vuokraamaan ennen ostopäätöstä.
Ja ei tämä silti peli ole mitä pitää kiertää kaukaa. Kyllä tästä hupia irtoo, mutta peli on vain "ok", ei yksi helmistä.
JA ehkä turhan väkevästi peliä haukun, mutta se johtuu pettymyksen määrästä.
Jos en olisi odottanut mitään, olisi fiilis varmaan neutraalimpi.
Nyt syömään ja sitten takaisin jatkamaan tuota ÄRSYTTÄVÄÄ kohtaa.
(Peli ei silloin ole kovinkaan onnistunut jos toivot usein pääseväsi pian kohdasta ohi, koska se on niin rasittava. Ja sitä käynyt jo parikin kertaa)
---edit---
En olis keksinyt enää kun yhden asian, mikä tekisi pelistä ärsyttävämpää; Pienet ärsyttävät viholliset mitkä liikkuu törkeissä laumoissa.
Ja pitihän se arvata, että kyseisiä tuli samantien seuraavan "kentän" alussa.
Siihen loppu pelaaminen. Olis ne voinut yrittää pistää sinne jotain mukavaakin tapettavaa, mut ehei, klassisimmat ärsyttävimmät viholliset FTW.
HERMOLEPO.
Tän pelin melkein toivoisi loppuvan jo, niin se ois läpi nähty.
Huvittavaa, kun just pelas Riddick Butcher's bay/Dark Athena combon läpi ja toivo ettei se loppuis ollenkaan.
Lisätään nyt vielä, että kyllä pelissä on mahdollista pitää hauskaa, mutta usein se vaatii sen että tapatat itsesi ja leikittelet niillä kolmella sotilaalla vähän lisää, tms.
Ja heilumiseen kun oppii, niin saa sillä ihan "sulavaa flowta" aikaiseksi, näköjään, mutta rasittaa lähinnä se, että jos päästät irti keinahduksesta liian myöhään, vauhti epäluonnollisesti tipahtaa ja lennät vain hiukan ylöspäin ja eteenpäin, et kaaressa miten voisi olettaa että niistä vauhdeista lentäisi. Se pitää päästää juuri oikealla hetkellä että lennät vauhdilla eteenpäin. Ja itsellä se onnistuu suht harvoin.
Ja mitä oikeasti pelimaailmassa on tapahtunut LISÄELÄMILLE? Nykyään pelkkiä checkpointteja.
Vaikka oishan tuo melkoista nazismia jos pelissä olisi joku 5 elämää, kun pelissä on niin helppo itsesuolata itsensä hengiltä
Tuli vaan mieleen, että jotenkin odotin Bionic Commando:n pitävän homman lisäelämäpohjalla yhä. Sitä vaan ei ole FPS peleissä (tai isommissa peleissä muutenkaan) juuri näkynyt.
Jotenkin ikävä sitäkin. Että saa riemua siitä kun saikin lisäelämän ja asiat tuntuu heti vähän paremmalta. Ja jokainen elämä oli kallisarvoinen, eikä niitä pidä vaan haaskata. Tuossa tuo on tollasta "jaa kuolin, kokeilen uudestaan.. mitäköhän jos heilahdan tosta, aa siellä on säteilyä, fuk, kuolin. Jos koittais hakata ton hengiltä tuhlaamatta ammuksia... no se ei toiminu, kuolin.... NO VOI HELV JA SIT TIPUIN VETEEN JA KUOLIN" tyylistä, eikä .. en mä tiedä.
Jollain tapaa peli viehättää, mutta paketti ei toimi niin hyvin kun toivoisi. Pelkästään jykevät aseet ja aseäänet, ragdoll animaatiot ja veri tekisi jo jotain. Ja olisi myös ihan mukava kyetä käyttään Bionic Commandon liikkuvuutta eduks... mutta vaikka kuinka nopeasti heilahdat sillan alta mechin toiselle puolelle, se on kääntynyt valmiiksi jo siihen suuntaan mistä oletat hyppääväs selkäpuolelle. Eli se tietää kokoajan missä olet. Stealth; THERE IS NONE.
No joo, ulinaks meni, mutta PETYIN. Konsepti ois niin mieleinen ja ehdin tästä jo innostua mut elottomia sotilaita on tylsä tappaa, haasteet on ärsyttäviä ja tylsää juonta ei kiinnosta kuunnella. Eikä mikään ruoki halua nähdä peliä eteenpäin.
Joo nyt pitempään pelanneenna yhdyn kyllä tuohon Sarkasmin hyvään tekstiin. Moninpeliä kokeilin team deathmatchin verran ja sihen se jäi, ei napannu oikein yhtään ja en edes vaivaudu kokeilemaan muita muotoja. heijaminen ei ollut ongelma moninpelissä vaan se yleinen meininki, ei vaan toimi mulle
tosiaan, ei tässä oikein muuta obejktiivia ole kuin mennä putkessa eteenpäin ja hakkeroida relay, mikä tapahtuu napin painamisella (ei puzzlea ala rearmed), sitten mennäänki seuraavan relayihin ja etc etc
oisivat kyl iha oikeesti voineet julkasta pelattavan yksinpeli demon, alueet ovat erittäin äkkiä menty läpi kun putkea on joten ei olisi edes ollut mitään hirveää ongelmaa tehdä demoa
Ehkä hieman petyin peliin. Pääasiat on suhteellisen hyvällä mallilla, kuten ampuminen, swingaus, ulkonäkö jne, mutta esim tehtävien tylsyys vähän haukotuttaa ja samoin jaksoittain pomppaava loading screen.
Kuitenkin peli on todella näyttävä, ohjaus on erittäin monipuolinen, mutta haastava (hyväkin asia) ja yleinen tunnelma kohdallaan. Toivottavasti vaan tehtävien laatu nousisi.
Ja noista äkkikuolemista, niin niitä kyllä on ja paljon
Moninpeliä en kerennyt kokeilemaan, mutta jos on demon tasoa niin varmaan laadukasta menoa on.
Tällänen pieni offtopic tavallaan, niille kenelle ei peli enää maistu, pistäkää privaa. Voisi sopia vaihtoa tai ostoa. Pieni kiinnostus kasvoi taas kun pelasi tota moninpeliä, ihan toimivaa pikkumättöä kumminkin.
Kampanja kestää toimintapeleille tyypilliset 8-10h, itse taisin noin 9h mennä Normalilla läpi. Peli vaatii kyllä hieman "old-school"-henkisen lähestymistavan, vaikeusastetta nimittäin löytyy jonkin verran jo normaalilla. MItään älyttömiä tahkomisia ei tuolla asteella vielä joutunut kuitenkaan tekemään, eikä checkpointit olleet liian kaukana imo. Esim ennen tarkkoja hyppelykohtia oli oikeastaan aina save jne. Loppupäässä sitten tuli muutamat isommat tulitaistelut putkeen, mutta muutamalla yrityksellä niistäkin selvisi.
Sand-box BC ei todellakaan ole vaan kyse on taistelu-skenaarioiden selvittämisestä aseiden ja käden kanssa, sekaan heitettynä vielä hiukan heilumista ilman ammuskelua. Pieni pettymys yksinpeli kieltämättä on, enemmän olisi voitu ottaa irti kädestä ja heilumisesta, nyt peli ehtii jo hieman toistamaan itseään. Tarina nyt on aika yhdentekevä ja senkin suhteen olisi voitu vielä huumoria ja asennetta astetta pidemmälle. Musiikit ovat hyviä, tosin hiukan tarttuvampia biisit olisivat voineet olla (a la BC:R).
Arvostelujen 7-8 arvosanat tuntuvat osuvilta ja GiantBombia lainatakseni, pelistä pitäminen riippuu siitä kuinka paljon nauttii heilumisesta. Challenget olivat mielestäni mukava lisä, niitä olisi vain saanut olla enemmänkin. Uskomaton suunnittelupäätös on kuitenkin se että läpäistyihin kenttiin voi palata, mutta collectibleseja, challengeja tai achievementseja ei pysty hankkimaan sen kautta. Miksi?? Käytännössä tuo tarkoittaa sitä että kerättävät pitäisi putkeen löytää kaikki ja jos menet yhdestä ohi niin se oli siinä... Huomasin vasta lopuksi että challengeja jäi itseltäni vain 2kpl tekemättä, katsotaan tuleeko niitä koskaan paikattua. Seuraavaksi siten Commandona koittamaan ja pikku hiljaa moninpelin ääreen.
Seuraavaksi meikäläisen mietteitä pelistä. Yksinpelikampanja tuntui aavistuksen verran lyhyeltä, kun sen yhdessä päivässä tahkosin läpi normalilla. Normal-vaikeustaso antaa tarpeeksi haastetta aloittelijalle ja taistelut eivät tunnu liian helpoilta. Lataustaukoja on turhan liian tiuhaan, kun kenttien väliset segmentit ovat erittäin lyhyitä. Heijaaminen sujui ilman mitään ongelmia, kun tuota tuli kunnolla reenailtua moninpelidemossa. Kädellä tehtäviä liikkeitä saisi olla rutosti enemmän, mutta liikkeitä on mukava ja helppo tehdä ja ne tuovat taisteluihin uusia lähestymistapoja. Aseita ja ammuksia jaellaan sopivaan tahtiin, niin että pääpaino pysyy kokoajan bionisen käden käytössä. Pelin elokuvamainen orkesterimusiikki on ensiluokkaista, vaikka alkaa jonkun ajan päästä hieman toistaa itseään ja itse en pitänyt ollenkaan ärsyttävästä keräilyesineiden "onnittelumusasta", koska niitä on runsaasti niin jatkuva torvien törähtely rikkoo hieman tunnelmaa. BC: Rearmedin chip-electromusa (jota niin kovasti rakatan - OST of the year!) olisi sopinut mielestäni aivan hyvin tähänkin peliin. Tarina jätti vähän kylmäksi ja dialogi on paikoin turhanpäiväistä liibalaabaa, vaikka ääninäyttelijät tekevät loistavan työn. Level-jump toiminto on hyvä lisä, mutta kentän läpäistyä peli palaa takaisin valikkoon. Harmi, että level-jumpin kautta ei voi jatkaa peliä haluamastaan kohdasta vaikka loppuun asti. Säiteilykuolemat voisivat kestää hieman kauemmin - jos heijaus tai hyppy menee liian pitkälle/korkealle niin ei ole juurikaan aikaa päästä takaisin turvaan, vaan kuolema korjaa miltei välittömästi. Pomot ja välipomot olivat mukavan haastavia, mutta loppuvastus oli näyttävä, mutta tylsä
ja liian helppo quicktimehyppely
.
Tuossa mietteeni noin pääpiirteittäin. Normaalin läpäistynä kaipasin lisää haastetta ja alotin pelin uudelleen Commando- vaikeustasolla. Commando- taso antaa rutkasti lisää haastetta ja jokainen suurempi taistelu on suunniteltava etukäteen, sillä pyssyt paukkuen vihollisjoukkoon juokseminen on varma kuolema.
Olen aavistuksen verran pettynyt yksinpeliin, mutta olihan tuo henkilökohtainen hypetaso aika huipuissa. Pieni kiireen ja viimeistelemättömyyden maku pelissä on, mutta kaiken kaikkiaan Grin on tehnyt erittäin jämäkkää työtä. Parannuksille on aina tietysti varaa. Peli on kaikista puutteista huolimatta viihdyttävä toimintapaketti niille, jotka pitävät taitoa vaativista, haastavista peleistä ja miehekkäästä toiminnasta. Suosittelen.
Jatkoa odotellessa lopputekstien jälkeinen morsekoodi vihjailee mahdollisesta kakkososasta
"Bestaetige Ausfuehrung von phase zwei vorbereitet aktiviere Projekt Albatross"
"Confirm execution of phase 2 activate project albatross"
Täälä kanssa kyseinen peli pamahti aamulla postilootasta briteistä, hieman tuota tuli jo testailtua, ohjauksessa lähinnä ihmetyttää tuo ukkelin automaatti tepastelu, pistikö muilla sama silmään? Itsellä ainakin ukko saattoi esim.hypyn/kiipeämisen jälkeen alkaa tepastella itsestään pitkän tovin, vaikka ohjaimen tattia ei minnekkään kallistanut.
Se on ohjaimessa vikaa, mul o sama juttu tossa pelissä sekä nyt sacred2:ssa.
eli kun liikutat jantteri ylös (tattia ylös siis) niin kun lopetan liikkumisen jää tatti ihan inan ylös asentoon, joka pistää ukon sitte käveleen hitaasti automaattisesti eteenpäin.
ärsyttävää sacredissa kun yritän heittää taikaa mutta eukko jatkaa matkaa ja lopettaa loitsimisen
No voi perhana sentään, tuota vähän uumuilin itsekkin ei ole vaan tullut tuota huomattua muita pelejä pelatessa, ainakaan re5.ssä gta IV.ssä tai undisputed ei tunnu moista huomaavan, on se Bio Commando "herkkä" kaveri
Tuli tänään vedettyä läpi. Pituutta oli ihan sopivasti, että jaksoi vääntää loppuun asti eikä tehnyt mieli jättää kesken niin kuin monen pelin kanssa käy. Varmaan siinä meni se 8-9 tuntia.
Eipä mua ainakaan haitannu ne säteilyn rajaamat kentät, mutta toisaalta enpä mitään sandboxia odottanutkaan. Säteilyyn taisin kuolla kerran ja senkin yhdessä pomotappelussa, kun putosin rotkoon.
Sitten vähän mielipiteitä:
Se robottimato olisi saanut olla koko pelin loppari. Selkeästi haastavin ja muistettavin tappelu koko pelissä (You'll just have to fuck it ). Groeder oli vaan rasittava, eikä todellakaan hauska vastus. Tosin ei mikään kovin vaikeakaan loppujen lopuksi. Ja Super Joe nyt ei edes ollut mikään loppari. Myös melko turhiin lentokoneiden-päällä-hyppely-kenttään ja siihen super-joe-hyppely-näpytykseen käytetty aika olisi voitu kyllä käyttää kenttien ja save-systeemin parantamiseen. Ja se satama/oilrig-kenttä oli muutenkin kaikessa pimeydessään aika masentavan kämästä touhua alusta loppuun. Ei tommonen synkkyys oikein toimi näin arcade-henkisessä pelissä.
Arvosana olisi varmaan 8. Mukavaa ja viihdyttävää ajanvietettä, mutta kyllähän sitä potentiaalia olisi ollut enemmänkin. Lisänä vielä Mike Patton ei kyllä mielestäni oikein toiminut Bionic Commandon äänenä (vaikka oli kyllä todella hyvä The Darknesissa). Tai sitten muun castin olisi myös pitänyt olla lapsellisemman kuuloinen. Nyt oli aika rankka kontrasti päähenkilön ja muiden tyyppien puheessa.
Aloitin pelin tänään (360-versio) ja ensivaikutelma kiteytyy sanaan "kankea". Tämä johtuu varmasti paljolti siitä, että tuli vedettyä juuri InFamous läpi (ei sinänsä voi verrata suoraan, mutta yhteläisyyksiä löytyy - molemmissa vielä kaupunki räjähtää alussa ja kaveri jolla "voimia") ja siinä pelissä toimi melkein kaikki. Ja siinä kun hyppiminen ym oli tehty todella helpoksi ja sujuvaksi.
Mutta joo, aika alussa ollaan, joten vaikea vielä sanoa. Nyt tuntuu hieman tylsähköltä peliltä, mutta toivottavasti paranee..
Meni läpi. Alussa peli piti otteessaan tuon käden kanssa leikkimisellä ja yleisesti tunnelmallaan. Sitten tosin tasot alkoi jo toistaa itseään ja tulitaistelut oli aika kämäsiä vaikkakin kädellä vihujen viskominen horisonttiin olikin maukasta.
Spenceristä nyt olisi saanut tehdä samanlaisen 90-luvun koviksen vaan kai tuo tukkamalli ja möreä ääni on muodissa.
Juoni nyt ei alussa kummemmin kiinnostanut, mutta lopussa se yllättikin vaikkakin
Super Joe olisi saanut olla hyviksenä mielestäni ja kuka se perhanan sniper sälli nyt oli sekä mitä sille emilylle nyt tarkkaan ottaen kävi? Muuttui Spencerin kädeksi jollain tavalla?
Pakkohan sieltä on se 2osa puskea...
Vaan ihan maittava peli oli ja sen 7arvosanan pintaa. Niin ja challenget olisivat saaneet olla saman tyylisiä, kuin Rearmedissa.