Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Itselleni tämä toiminta takaa jo, että tämä nettiostos Gigantista on ensimmäinen ja viimeinen.
Uskomatonta kädetystä ja kusetusta. Toki tilanteen vielä kruunannee, että jos peli sattuu saapumaan, niin se on ruotsin kielinen.
Itselleni tämä toiminta takaa jo, että tämä nettiostos Gigantista on ensimmäinen ja viimeinen.
Uskomatonta kädetystä ja kusetusta. Toki tilanteen vielä kruunannee, että jos peli sattuu saapumaan, niin se on ruotsin kielinen.
Olin samassa jamassa kunnes tiistaina viimein peruutin tilaukseni kun kärsivällisyys loppui. Onneksi Tampereen Koskikeskuksen Tiltissä oli vielä CE-boksia jäljellä, ja nyt peli löytyykin jo koneesta ja Big Daddy hyllystä. Gigantista en myöskään aio enää tilata mitään ennakkoon kun palvelu on mitä on.
Soitin sinne "asiakastukeen" ja sieltä sanottiin ettei seurantakoodia pysty antamaan, koska tavara on vielä Suomen rajojen ulkopuolella. Eikö muka tavara kulje Ruotsista Suomeen viidessä arkipäivässä?
Vaadin kuitenkin jättämään soittopyynnön nettivastaaville, että selvittävät mikä on tämän Bioshock CE -erän tilanne. Kerroin myös että en ole ainoa tämän toimitusongelman kautta.
Todella hyvää palvelua... ja vielä maksullista.
Tästä pistetään varmana palautetta tuon palautelomakkeen avulla.
No kyllä minä teinä jo peruisin ne gigantin tarjoukset ja metsästäisin äkkiä paikallisista kaupoista kun sitä vielä saa jostain ja jos kerran nimenomaan CE:n tahtoo.
Kohta kaikki CE:t kahmittu ja gigantti ilmoittaa kuinka ei saakaan enää muuta kuin perusversiota, miten sitä sitten suu pannaan. D:
Oiskohan Gigantilla käynyt niin, että ovat myyneet räikeesti joitain XO:n pelejä useissa maissa, tai vain suomessa, ennen virallista julkkaria ja nyt Ms on antaa niille sanktioksi tälläisen hitti pelin todella myöhään vasta myyntiin. Toinen vaihtoehto on että muinaisen Sega Dreamcastin Suomen markkinoinnista vastannut heppu on astunut remmiin niiden peliosastolle XD
"Uskon tavaroiden saapuvan pian ja lähetämme sen heti kun se saapuu
varastoomme."
Eli eivät ole vieläkään edes saaneet pelejä! Tuohon luonnollisesti lisätään vielä se 5 vuorokauden toimitusaika hurreista. Hainkin tänään normiversion Turun uudesta Gamestopista, 3 vanhaa ps2 peliä + yhden Euron maksoin ja sain vielä hyvää palvelua kaupan päälle. En pieraisekaan enää Gigantin nettikaupan suuntaa.
Ei mulla ole mitään kiirettä peliä saada. Toiminta vaan risoo.
Muoveissa peli kuitenkin sujahtaa kaappiin odottamaan otollista kiinnostusinspiraatiota.
Vähän niinq FFXII:kin, joka on vieläkin muoveissa
Kaveri osti viikko sitten ton CE boxin Seinäjoen anttilasta, ja nyt tänään käytiin niin oli yksi pönttö viellä jäljellä. Elikkäs on marketteihinkin noita tullut, ainakin tänne
Minä peruutin tilaukseni Gigantista kaksi viikkoa sitten, mutta edelleen näkyy kyseisen putiikin nettikaupassa statuksena lähetetty. Maksoin luottokortilla, joten lasku pelistä tuli jo. En ole ikinä saanut näin luokatonta palvelua miltään firmalta. Gigantti haisee ja pahasti. En enää ikinä pieraisekaan Gigantin suuntaan (lafkan toiminta haisee jo tarpeeksi pahalle muutenkin), kunhan olen ensin saanut rahani kyseiseltä lafkalta takaisin.