Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bioshock-pelivinkit

Vastaus: Bioshock-pelivinkit

Vähän petyin kun löysin helpon tavan tappaa Big Daddy. Ainakin normal tasolla se menee niin että jos on päivittänyt chemical throwerin täyteen niin lataa täyden "lippaan" sitä "sähköainetta" niin big daddy kuolee niin helposti että vaan tyhjentää aseen siihen.. Sen health loppuu ihan vähän ennen kuin lipas loppuu.. Joten ei siinä tarvi muuta kuin juoksee sen eteen ja antaa mennä. Ei se pysty tekeen mitään kun tärisee koko ajan vaan sähköshokissa...
 
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

Vaikeimmalla löysin pätevimmäksi tavaksi kukistaa tämä iso kaveri heittämällä 4-6 trap bolttia peräkkäin, ampua vaikkapa pistoolin AP-kudilla nassuun ja A) bouncerin ollessa kyseessä odottaa pyrähdystä tai B) Rosien ollessa kyseessä mennä kulman taakse. Ellei kaadu jo ansalankoihin, niin haleksi räjähtävillä kudeilla riittää tiputtamaan jäljelle jääneet hiparit parilla laakilla.

Tietty kranut on kans kovia, mut toi oli ehkä se nopein ja vaivattomin tapa. Trap-boltteja kun sattui muutenkin olemaan taskut täynnä ja niitä saa nopeaan nikkaroitua tee-se-itse-laitteissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

kiitoksia vinkeistä.
kertoisiko joku vielä miten saa lisää slotteja plasmideille?
 
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

Ostamalla Gatherer gardenista, eli niistä pinkeistä automaateista joitten vierellä seisoo kaks little sister patsasta. Niihin tietysti tarvitaan adamia joita saa litte sistereistä.
 
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

en nyt jaksanu lukea aikasempia, mutta saako tossa tota ''Little Sister Savior'' achia, jos siinä vaiheessa kuolee kun pitäisi suojella niitä big daddyn asussa.
 
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

aIIu sanoi:
en nyt jaksanu lukea aikasempia, mutta saako tossa tota ''Little Sister Savior'' achia, jos siinä vaiheessa kuolee kun pitäisi suojella niitä big daddyn asussa.
Saahan sen. Eli voit antaa niiden kuolla miten monta kertaa vain haluat;)
 
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

kuinkas monta loppua tässä pelissä on ja millä tavalla ne saa?
 
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

Toistakaa perässä: tasan 2 loppua.

1. Pelastat kaikki.
2. Teilaat yhden / enemmän.
 
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

Uskokaa Healttia jätkä puhuu asiaa. ;)

Pelissä on vain 2 loppua
 
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

Meinaa mennä hitusen sormi suuhun Cohenin mestariteoksen parissa;
eli kuvat on otettu jo räjäytetystä pianistista ja siitä tyypistä jäätunnelissa.. laitin ko. "jäämiehen" ruumiista otetun valokuvan paikalleen, ja vissiin pitäisi vielä tappaa ja kuvata kaksi tyyppiä.. mutta en saanut uutta goalia tuon kuvan laittamisen jälkeen, ja nyt olen pari tuntia harhaillut ympäriinsä eikä vieläkään ole tullut kolmatta tyyppiä tapettavaksi.. mitähän hittoa, bugaako tuo vai olenko vaan tyhmä / en huomaa jotain?
 
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

Meinaa mennä hitusen sormi suuhun Cohenin mestariteoksen parissa;
eli kuvat on otettu jo räjäytetystä pianistista ja siitä tyypistä jäätunnelissa.. laitin ko. "jäämiehen" ruumiista otetun valokuvan paikalleen, ja vissiin pitäisi vielä tappaa ja kuvata kaksi tyyppiä.. mutta en saanut uutta goalia tuon kuvan laittamisen jälkeen, ja nyt olen pari tuntia harhaillut ympäriinsä eikä vieläkään ole tullut kolmatta tyyppiä tapettavaksi.. mitähän hittoa, bugaako tuo vai olenko vaan tyhmä / en huomaa jotain?

Tsekkaa uudestaan Cohenin viestit - siellä pitäis olla vinkkiä seuraavan lahdattavan sijainnista. Molempien pitäisi olla jäätunnelin jäätyneen oven takana olevalla alueella.
 
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

Kiitosta vaan, johan homma etenee.. heh, pitäisi joskus ottaa silmä käteen,
en edes ollut tuota toista ovea jäätunnelissa huomannut.
 
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

Ei millään pahalla Healtti mutta Bioshockissa on 3 eri loppua.

1). Pelastat kaikki pikkusiskot --> Hyvä loppu
2). Tapat osan ja pelastat osan pikkusiskoista --> Pahisloppu, mutta kertojalla on vihainen äänensävy.
3). Tapat kaikki pikkusiskot --> Pahisloppu. Kertojalla on surullinen äänensävy.

Voi olla että noi kertojan äänensävyt on noissa lopuissa toisinpäin, mutta loppuja pelissä todellakin on kolme.
 
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

Laitetaas tänne vaikka PS3-versiota pelailen...

Onko kenellekään muulle käynyt niin, että yhtä little sisteriä ei vain löydy mistään? Olen neptune's bountyssä ja pitäisi kolme tappaa, mutta kaksi olen vasta onnistunut saamaan hengiltä. Yksi taisi päästä pakoon juuri ennen kun tapoin big daddyn, niin se voisi olla se kadoksissa oleva joka ei tule enää esiin.

Olen seurannut big daddyjä ja tappanut muutaman ja lisäksi käynyt seuraavassa paikassa kääntymässä ja takaisin neptuneen...ei vaan mikään tunnu tuovan sitä kolmatta siskoa enää näkyviin.
 
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

Laitetaas tänne vaikka PS3-versiota pelailen...

Onko kenellekään muulle käynyt niin, että yhtä little sisteriä ei vain löydy mistään? Olen neptune's bountyssä ja pitäisi kolme tappaa, mutta kaksi olen vasta onnistunut saamaan hengiltä. Yksi taisi päästä pakoon juuri ennen kun tapoin big daddyn, niin se voisi olla se kadoksissa oleva joka ei tule enää esiin.

Olen seurannut big daddyjä ja tappanut muutaman ja lisäksi käynyt seuraavassa paikassa kääntymässä ja takaisin neptuneen...ei vaan mikään tunnu tuovan sitä kolmatta siskoa enää näkyviin.

mmm, joskus aikoinaan boxilla näin kävi mutta tarpeeksi kun edes takaisin kierteli paikkojen välillä niin kyllä se sieltä löytyi. saattaa vaan kestää odotettua kauemmin
 
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

Point Prometheussa ollaan menossa ja pitäisi vielä yksi Sisko Harvestata. Ei meinaa löytyä siskoa eikä kylläkään Big Daddyakaan, kait ne jossain vaiheessa spawnailevat? Kerkesin jo sen verta mennä eteenpäin, että koputtelin sinne yhteen reikään ja sain se oman Pikku Siskon. Voinko silti vielä saada pelastettua viimeisen Siskon?

E: Jep jep, kaikki pelastettu! : )
 
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

Noh tämmöistä kysyisin että.Olen hephaestussa ja korjaamassa sitä pommia. Sitten olen löytänyt kaikki tarvikkeet paitsi nitro glyseriinin joka on
kyburzin toimistossa rauta ikkunan takana mitenkäs ton tuolta saa haettua :confused:. millään ei löydy mitään reittiä ja lasia ei saa rikki :(.
Edit: Onkeglma ratkenut. Googlettamalla löysin loppujen lopuksi
Edit2: joku olikin jo vastannut
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom