Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ihan hyviä tarjouksia. Abzu, Tokyo Drift, Grow Up ja Headlanders kiinnostaisi. Turha kuitenkaan niitä ostaa, kun ne jossain vaiheessa tulee PS+ peleiksi.
Mulla verkkokauppatilaus on jumissa postilla.. propsit postille.Onkos kukaan vie saanut Xbox One S jotka powerista tilasi viikko sitten?
Aika kauan tuntuu kestävän kun ei oo vieläkään saapunut liikkeeseen.
Mulla tuli postiin tänään. Asennettu ja tulilla. Jos yhtään lohduttaa.Näköjään muillakin ongelmia saada Boxi, odottelin kyllä että olisi viikonlopuksi tullut. Luulisi nyt että edes ensi viikolla saapuu, asiakaspalvelusta kysyin että missä se tilaus menee niin ei löydy koneelta tarkkaa toimituspäivää. Kyllä se sieltä kuulemma tulee ja kehuivat että hieman ruuhkaa Black friday toimituksissa.
Ok. Täällä edelleen odotellaan. Kyllähän tuota polttaisi päästä testaan jo, tulisi nyt edes viikonlopuksi.Mulla tuli postiin tänään. Asennettu ja tulilla. Jos yhtään lohduttaa.
Mikä on toimitustapa (nouto Postista vai toimitus kotiovelle)? Entä saitko jälkikäteen s-postitse seurantanumeroa? Omalla kohdalla Postin väki oli tyystin unohtanut lähettää viestiä paketin saapumisesta/noutamisesta. Vasta eilen tajusin tarkistaa paketin sijainnin seurantakoodin kautta. Näiden tietojen mukaan tämä on saapunut Postiin jo viime viikolla ja kaikenlisäksi tästä on jo lähetetty muistutusviestiä.Ok. Täällä edelleen odotellaan. Kyllähän tuota polttaisi päästä testaan jo, tulisi nyt edes viikonlopuksi.
Mulla oli liikkeestä nouto, kävin mustana perjantaina liikkeessä ja siellä olivat loppu, mutta 5 kpl pystyi vie ostaan että tilaa heti ja noutaa seuraavalla viikolla liikkeestä. Maksaa tuote piti. Eiköhän tuokin luulisi pikku hiljaa saapuvan kun muutkin ovat alkaanet saada laitteita.Mikä on toimitustapa (nouto Postista vai toimitus kotiovelle)? Entä saitko jälkikäteen s-postitse seurantanumeroa? Omalla kohdalla Postin väki oli tyystin unohtanut lähettää viestiä paketin saapumisesta/noutamisesta. Vasta eilen tajusin tarkistaa paketin sijainnin seurantakoodin kautta. Näiden tietojen mukaan tämä on saapunut Postiin jo viime viikolla ja kaikenlisäksi tästä on jo lähetetty muistutusviestiä.