Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Black Friday / Cyber Monday eli Musta Perjantai ja Kybermaanantai tarjoukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja McNutty
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Black Friday / Cyber Monday eli Musta Perjantai ja Kybermaanantai tarjoukset

Ihan hyviä tarjouksia. Abzu, Tokyo Drift, Grow Up ja Headlanders kiinnostaisi. Turha kuitenkaan niitä ostaa, kun ne jossain vaiheessa tulee PS+ peleiksi.

Vastaus: Black Friday / Cyber Monday eli Musta Perjantai ja Kybermaanantai tarjoukset

Ihan hyviä tarjouksia. Abzu, Tokyo Drift, Grow Up ja Headlanders kiinnostaisi. Turha kuitenkaan niitä ostaa, kun ne jossain vaiheessa tulee PS+ peleiksi.

Juu ihan ok tarjoukset. Koriin napsahti Song of the Deep ja Rainbow Moon.

PlayStation 4 1TB + kaksi ohjainta ainakin Jyväskylän Citymarketissa (keljo) hintaan 299e. Oli viikonlopun ja jatkuu näköjään edelleen.

Onkos kukaan vie saanut Xbox One S jotka powerista tilasi viikko sitten?
Aika kauan tuntuu kestävän kun ei oo vieläkään saapunut liikkeeseen.

Onkos kukaan vie saanut Xbox One S jotka powerista tilasi viikko sitten?
Aika kauan tuntuu kestävän kun ei oo vieläkään saapunut liikkeeseen.
Mulla verkkokauppatilaus on jumissa postilla.. propsit postille.

Mulla sama, tosin posti hukkas mun paketin. Jännä nähä, että millon löytää perille..

Näköjään muillakin ongelmia saada Boxi, odottelin kyllä että olisi viikonlopuksi tullut. Luulisi nyt että edes ensi viikolla saapuu, asiakaspalvelusta kysyin että missä se tilaus menee niin ei löydy koneelta tarkkaa toimituspäivää. Kyllä se sieltä kuulemma tulee ja kehuivat että hieman ruuhkaa Black friday toimituksissa.

Näköjään muillakin ongelmia saada Boxi, odottelin kyllä että olisi viikonlopuksi tullut. Luulisi nyt että edes ensi viikolla saapuu, asiakaspalvelusta kysyin että missä se tilaus menee niin ei löydy koneelta tarkkaa toimituspäivää. Kyllä se sieltä kuulemma tulee ja kehuivat että hieman ruuhkaa Black friday toimituksissa.
Mulla tuli postiin tänään. Asennettu ja tulilla. Jos yhtään lohduttaa.

Mulla tuli postiin tänään. Asennettu ja tulilla. Jos yhtään lohduttaa.
Ok. Täällä edelleen odotellaan. Kyllähän tuota polttaisi päästä testaan jo, tulisi nyt edes viikonlopuksi.

Ok. Täällä edelleen odotellaan. Kyllähän tuota polttaisi päästä testaan jo, tulisi nyt edes viikonlopuksi.
Mikä on toimitustapa (nouto Postista vai toimitus kotiovelle)? Entä saitko jälkikäteen s-postitse seurantanumeroa? Omalla kohdalla Postin väki oli tyystin unohtanut lähettää viestiä paketin saapumisesta/noutamisesta. Vasta eilen tajusin tarkistaa paketin sijainnin seurantakoodin kautta. Näiden tietojen mukaan tämä on saapunut Postiin jo viime viikolla ja kaikenlisäksi tästä on jo lähetetty muistutusviestiä.

Verkkokauppa.comista tilasin blackfridayna television niin tänään lähti vasta tulemaan vaikka varastossakin kyseistä mallia oli. Viime perjantaina olin yhteyksissä sinne päin niin kehuivat, että ruuhkaa meinaa olla ja yrittävät mahdollisimman nopeaa saada purettua. Olisko sama powerilla? Tiiä tuota

Mikä on toimitustapa (nouto Postista vai toimitus kotiovelle)? Entä saitko jälkikäteen s-postitse seurantanumeroa? Omalla kohdalla Postin väki oli tyystin unohtanut lähettää viestiä paketin saapumisesta/noutamisesta. Vasta eilen tajusin tarkistaa paketin sijainnin seurantakoodin kautta. Näiden tietojen mukaan tämä on saapunut Postiin jo viime viikolla ja kaikenlisäksi tästä on jo lähetetty muistutusviestiä.
Mulla oli liikkeestä nouto, kävin mustana perjantaina liikkeessä ja siellä olivat loppu, mutta 5 kpl pystyi vie ostaan että tilaa heti ja noutaa seuraavalla viikolla liikkeestä. Maksaa tuote piti. Eiköhän tuokin luulisi pikku hiljaa saapuvan kun muutkin ovat alkaanet saada laitteita.

Powerin kone peruttu, kävin Verkkiksestä hakeen saman paketin 229e hintaan. Tuli niin huonosti infoo että koska olisi koneen saanut.

Ylös Bottom