Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Black Friday - tarjoukset ja tärpit

Jos älylaitteet kiinnostaa, niin Gigantilla Samsung Watch 4 Classis 46mm (bluetooth/musta) 139e.

Malli on parisen vuotta vanha, mutta edelleen täysin validi-älykelloksi nykyaikaisine toimintoineen (syke, unenseuranta, ekg, verenpaine, liikunta, puhelut, navigointi).


Eli jos älykelloa olet haikaillut, niin nyt premium-tason älykello lähtee kiinalaitteiden hintaan. Uskon, että tässä myydään varastot tyhjiksi uusien älykellomallien tieltä.

---

Sama homma myös ylihintaisten "Flip"-puhelinten kanssa:

Nyt pari vuotta vanha malli noin puoleen hintaan. Ei edelleenkään mikään halpa (599e) älypuhelimeksi, mutta jo kohtuullisen hintaisena taittuvana puhelimena.

Samsung Galaxy Z Flip 4 5G 128GB
Ei ole koskaan ollut älykelloa mutta kiinnostuin kun aloin lukemaan mitä älykello osaa tehdä. Esim. mitata paljonko läskiä on kehossa:D
Nyt kun aloitin liikunnan ja laihdutusprojektin niin alkoi kiinnostamaan.
Mikä tuo kellon kuoren koko on? Onko väliä onko 46 mm vai 40 mm? Hinnassa kympin ero.
 
Ei se älykello osaa mitata juuri mitään kunnolla. Sykkeet joten kuten. Suurin osa noista kehittyneistä ominaisuuksista on enemmän haitallisia. Esim. minulle antoi afib-ilmoituksia, kun mittasin ekg:ta ja kävin sen vuoksi turhaan päivystyksessä.
 
Mulla on ollut Applen älykello käytössä jo jotain 6 vuotta ehkä. Itselle tärkeimmät ominaisuudet on kellolla maksaminen, liikunnan ja yleisesti aktiivisuuden seuranta, Sirin kautta tekemäni toiminnot (ajastimen laitto kokatessa, kauppalistaan asioiden lisääminen, valojen ja musan säätö kotona, satunnaisten kysymysten esittäminen jne. ), saapuneiden viestien lukeminen (ei tarvi aina kaivaa puhelinta esiin) ja unenseuranta. Viimeistä eli unenseurantaa aloin käyttämään oikeastaan vasta tänä vuonna, kun päivitin kellon uuteen malliin ja sen anturit ja akunkesto parani. Muita listaamiani toimintoja käytin jo vanhankin kello kanssa käytännössä päivittäin.

En kyllä osaisi olla enää ilman älykelloa. Mulle ehdottomasti hintansa arvoinen kapine.
 
Itse taas en halua käyttää enää ikinä mitään muuta kapinetta herätykseen kun älykelloa. Jotenkin se ranteen värinään herääminen on vaan niin paljon lempämpää verrattuna siihen saatanan rämpytykseen :D
 
Ei ole koskaan ollut älykelloa mutta kiinnostuin kun aloin lukemaan mitä älykello osaa tehdä. Esim. mitata paljonko läskiä on kehossa:D
Nyt kun aloitin liikunnan ja laihdutusprojektin niin alkoi kiinnostamaan.
Mikä tuo kellon kuoren koko on? Onko väliä onko 46 mm vai 40 mm? Hinnassa kympin ero.
Tuohon hintaan erinomainen kello. Oli parisen vuotta itsellä käytössä 46mm ja ostin trade-in tarjouksesta Watch6 Classic 43mm. 46mm on melko iso ja 40mm sitten melko pieni. Miehen ns. normaalille ranteelle. Ostin ensin 47mm Watch6 Classicin, mutta se oli liian iso jo. Kutosessa näytön koko suurentunut, niin 43mm näytöstä näkee hyvin, kun Watch4 Classicin 42mm näyttö oli vähän turhan pieni.

Jos tuohon Watch4 Classiciin päädyt, niin isommassa koossa on myös isompi akku. Ja lataus hitaahko nelosessa, joten suosittelisin 46mm jos ei aivan ohut ranne. Kokoon tottui melko nopeaa ja akku jaksaa koko päivän. Suosittelen myös Classic-mallia, sillä pyöritettävä kehä on huippu ominaisuus jota tulee käytettyä jatkuvasti. Watch6 Classic jonkin verran parempi ja tyylikkäämpi ohuemman kehän ansiosta, mutta myös kalliimpi ja nelonen edelleen ihan hyvä kello. Etenkin Samsungin puhelimen kanssa. :) Käytin alkuun OnePlussan puhelimen kanssa ja toimi senkin parina.

Viimeistä eli unenseurantaa aloin käyttämään oikeastaan vasta tänä vuonna, kun päivitin kellon uuteen malliin ja sen anturit ja akunkesto parani.
Saako kysyä minkä mallin ostit? Applen älykellot taitaa edelleen olla parhaita.

Pahoittelut off-topicista. Ostin itse BF-tarjouksista Samsungin sivuilta Buds2 Prot, kun Members äpissä oli vielä -20% alekoodi kuulokkeisiin ja bonuspisteitäkin oli tilillä. Jäi 23e hintaa. Ovat paremmat kuin ykkös Buds Prot. Samsungilla oli muitakin ihan hyviä tarjouksia. Tilin ensimmäisestä ostosta taitaa saada -10% lisäalennuksenkin.
Linkki sivuille
 
Saako kysyä minkä mallin ostit? Applen älykellot taitaa edelleen olla parhaita.
Menee nyt off-topiciksi, mutta päivitin series 4 —> series 9. Pienempi koko molemmissa, kun mun pienessä ranteessa se iso vaan tuntuu liian isolta. En osaa sanoa onko nämä parhaita, kun muita ei ole tullut testattua, mutta olen kyllä itse ollut todella tyytyväinen näihin Applen kelloihin.

Tuo vanha series 4 on siis edelleen myös täysin ehjä ja käyttökelpoinen, mutta totesin että näissä uusissa on sen verran jo tekniikka kehittynyt, että päivitys on hintansa arvoinen.
 
Edelleen vähän turhan kallis, mutta luultavasti hommaan:

 
On kyllä kova hinta 55”, itse ostin viime BF 1999€ LG C1 77” mutta toki jos tuota designia arvostaa.
 
Jos älylaitteet kiinnostaa, niin Gigantilla Samsung Watch 4 Classis 46mm (bluetooth/musta) 139e.

Malli on parisen vuotta vanha, mutta edelleen täysin validi-älykelloksi nykyaikaisine toimintoineen (syke, unenseuranta, ekg, verenpaine, liikunta, puhelut, navigointi).


Eli jos älykelloa olet haikaillut, niin nyt premium-tason älykello lähtee kiinalaitteiden hintaan. Uskon, että tässä myydään varastot tyhjiksi uusien älykellomallien tieltä.

---

Sama homma myös ylihintaisten "Flip"-puhelinten kanssa:

Nyt pari vuotta vanha malli noin puoleen hintaan. Ei edelleenkään mikään halpa (599e) älypuhelimeksi, mutta jo kohtuullisen hintaisena taittuvana puhelimena.

Samsung Galaxy Z Flip 4 5G 128GB
Rupes tuo kello kiinnostaa tuohon hintaan mutta pelko on että on nelikutosena liian iso mun suht ohkaseen ranteeseen, pitäs melkeen päästä kokeileen.
 
Rupes tuo kello kiinnostaa tuohon hintaan mutta pelko on että on nelikutosena liian iso mun suht ohkaseen ranteeseen, pitäs melkeen päästä kokeileen.
Mulla ohut ranne, ja käytössä juurikin 46" -versio, jonka hankin jokunen kuukausi sitten. Ei muuta kuin tilaamaan! Mainintana, että mukana tuleva silikoniranneke meinaa itsellä irrota itsestään, joten suosittelen jotain tarvikeranneketta testijakson jälkeen.
 
Ens vuonna mä NIIN laitan ketjun erikoisseurantaan ja poistan surutta kaikki viestit, jotka ei oo oikeita tarjouksia. Saatana!

Otsikkoon ei muuta keskustelua niin luulisi auttavan. Tai sitten tekee toisen ketjun missä on vain keskustelua. iotechin puolella taitaa ainakin olla kahden ketjun systeemi.
 
sain kun sainkin tämän onnistumaan eli onnistuin, nappaamaan itselleni Jenkkien ihan käsittämättömän kovan tarjouksen eli Hulu+Disney+ 2,99$ kuukaudessa vuoden ajan, en tiedä saako tuota enää nykyään muualta kun jenkeistä edes onnistumaan itsellänihän on ollut Disney+ suoraveloituksena siitä asti kun se julkaistiin jenkeissä. tosiaan Jenkeissä saa Hulun siihen samaan tilaukseen lisämaksulla joten vaihdoin sitten oman Disney+ jenkki jäsenyyteni tuohon black friday pakettiin

kyseessä tämä tarjous

tarjous.jpg
 

Gigantissa ihan hyvässä tarjouksessa Zen Phase 5 -työ/pelituoli. Oon käynyt koeistumassa pari kertaa ja hintaansa (ovh) nähden vaikutti toimivalta ja selän tukikin yllättävän hyvä ainakin omalle kropalle.
Ainakin ennen tähän on ollut ostettavissa erikseen niskatuki n. 60e hintaan. Se on kohtuu hyödyllinen jos haluaa vähän rennommassa asennossa välillä istua. Onkohan se loppuunmyyty kun ei netistä löytynyt eikä Zengear toimita Suomeen. Amazon de löytyy ainakin paljon edullisia geneerisiä niskatukia jotka vois sopia tuohon.

Zen Phase 1 on kallein malli (ovh 999e), mutta se on ylihintaisen oloinen kun olen koeistuskellut muutaman kerran. Toki kauppojen näytetuolit voi olla vanhoja, pultit löysällä jne. Tuo Zen 5 jäi kuitenkin mieleen tuoleista joissa Tammiston Gigantissa kokeillut.

Rupes tuo kello kiinnostaa tuohon hintaan mutta pelko on että on nelikutosena liian iso mun suht ohkaseen ranteeseen, pitäs melkeen päästä kokeileen.
Minkä kokoinen ranne, saako kysyä. Mulla 17-17,5cm mutta kyllä siihen 46mm tottui nopeaa ja oli ihan hyvä. 4-mallissa näytön koko vähän pienempi, kun 6-mallin 47mm näyttää näyttönsä vuoksi melko lautaselta mun ranteessa (vertailtu vuorotellen kotioloissa). Kokeile ja palauta jos ei sovi. 42mm W4 Classic on jo näytöltään pieni ja akku kestää heikosti.
Myös rannekkeen vaihtoa suosittelen, nyt ovat Samsungin sivuilla alessakin. Off-topic vielä, sori, mutta koitin sisällyttää aiheeseen liittyvääkin.
 
Viimeksi muokattu:
Black Friday meni jo, mutta ihan mielenkiinnosta ihmettelen, miksi taas on samat seuraamani pelit, FC24 ja Mortal Kombat 1, samalla alennushinnalla PlayStationin Storessa? Muutaman hetken Black Fridayn jälkeen hinnat pompsahtivat "normaaliin hintaan", mutta nyt taas samat alennukset.
 
Black Friday meni jo, mutta ihan mielenkiinnosta ihmettelen, miksi taas on samat seuraamani pelit, FC24 ja Mortal Kombat 1, samalla alennushinnalla PlayStationin Storessa? Muutaman hetken Black Fridayn jälkeen hinnat pompsahtivat "normaaliin hintaan", mutta nyt taas samat alennukset.
Siellä on menossa sekä The Game Awards -alekampanja että End Of Year Deals.
 
Niin, noissa konsolien omissa kauppapaikoissa toistuu samojen pelien samansuuruiset tarjoukset jatkuvasti. Itsekin olen ihmetellyt, miksi esim. L.A. Noire on ollut jo vuosia usein 50% tarjouksessa. Varmaan on vielä joku, joka ei ole huomannut, että sen saa puoleen hintaan. Joissakin peleissä onneksi hinnat tippuvat myös ajan kanssa niin, että vuoden vanhan pelin saa jo kunnon tarjouksella.
 
Alkaa olemaan vähän samaa kuin huonekalufirmojen touhu että normihinnat on niin järjettömät niin pitää sitten lyödä alennuksia jatkuvasti ties minkä kissanristiäisten vuoksi.

No ei oikeasti ihan noin mutta on tämä loppuvuosi ainakin aina ihan naurettava kun on niin monet karkelot ja alet putkeen.
 
Ylös Bottom