Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Black Friday - tarjoukset ja tärpit

Toi ps plus black friday tarjoushan on ihan hanurista. Ittellä essential plus jäsenyys joten sen uusimisesta ei tuu mitään alennusta (tätä odottelin ja meinasin uusia tän essentialin kun on tarjoushinnalla saatavilla)? Jos päivitän ylempiin tasoihin niin saan alennuksen, mutta vaan siihen päivään asti kun toi essential on voimassa (ei siis se 12kk tilaus joka tarjouksessa lukee?).

Eli mun vainoharhaisuus osui oikeaan kun just ennen hinnan korotusta otin vielä sillä perus 59e hinnalla essentialia vuoden lisää ihan siltä varalta jos ei tulekaan black friday tarjousta ja muutenkin olin varma, että se kuitenkin olisi jopa tarjoushinnalla sen samat 59e.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan samaa logiikkaa kuin operaattoreilla liittymissä: valmiiksi hintavissa liittymissä on jotain alennuksia ekaksi vuodeksi, jonka jälkeen taas jotain 40 e/kk. Niissä järkevimmissä ja halvemmissa ei ole mitään tarjouksia.

Ihmiset ajetaan sinne kalliimpien tilausten ja vastaavien luo juuri noin. Ja sillä että "yhtenäistetään" tarjontaa, mikä tarkoittaa halvempien vaihtoehtojen poistamista. Tuo termi siis tullut vastaan varmaan kahden tai kolme operaattorien liittymien tiedotuksissa kun hinta nousee tai olemassa oleva liittymä poistetaan (jolloin siis hinta nousee kun pakotetaan kalliimpaan).

---

LISÄYS:

Gigantti on lisännyt pelejä tarjouksiin.
Käykää tsekkaamassa. Esimerkiksi Hogwartsia 40 eurolla jne. Muut tarjoukset samaa luokkaa eli ihan ok jos heti haluaa pelaamaan mutta en viitsinyt itse ostaa mitään noilla hinnoilla vain pelivuoroaan odottamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä oli todella hyvä vinkki, PS5-pelikirjasto sai nyt reilusti täydennystä:
Näytä liitetiedosto 12100
Heh, kiitos myös "vastavinkistä" koska tuo Dying Light 2 meni täysin ohi. Se menee tilaukseen!

Lisäystä: Jaa, tuo pelihän ei ole jostain syystä BF-tarjouksissa, joten ei ihme että meni ohi.

Kannattaa siis muidenkin selata yleisestikin pelitarjontaa kun kerran paras tarjous voi löytyä BF-kategorian ulkopuolelta :D
 
Viimeksi muokattu:
ProShopilla piti tulla klo 10 tarjouksia mutta nyt vasta näkyy. Ei mitään ihmeellistä pelaamisen alla muttaa pakko mainita että siellä on ilmeisesti joku Suomen markkinoille suunnattu pro-ohjain, DualSense-reuna :D

Ei siis mikään ihmeellinen tarjous mutta huvitti vain :p

Normiohjaimia oli kyllä hyvään hintaan jos postikuluista ei tule ongelma tms. Tuntuisi olevan useita värejä Dual Senseä ja hintaa 45 euroa.
 
ProShopilla piti tulla klo 10 tarjouksia mutta nyt vasta näkyy. Ei mitään ihmeellistä pelaamisen alla
Ei kyllä löytynyt oikein mitään mitä edes jäisi tuumailemaan että ostaako vai eikö. Iso pettymys oli Proshop tällä kertaa. Sen sijaan Gigantin lisäämistä peleistä tarttui useampi mukaan.
 
Gigantissa 20.11. saatavilla:

Series X 439€ - erä 1000kpl:


Series S "Starter Pack" 209€ - erä 1000kpl:


Heti tänään saatavilla Switchille mm.

Tactics Ogre: Reborn 22,95€


Harvestella 22,95€


Splatoon 3 29,95€


Octopath Traveler II 32,95€

 
Viimeksi muokattu:
Gigantissa 20.11. saatavilla:

Series X 439€ - erä 1000kpl:


Series S "Starter Pack" 209€ - erä 1000kpl:


Heti tänään saatavilla Switchille mm.

Tactics Ogre: Reborn 22,95€


Harvestella 22,95€


Splatoon 3 29,95€


Octopath Traveler II 32,95€

Mitä ihmettä?! Tuossa jokunen hetki sitten kun tein omia ostoksia, niin ei siellä esim. Tactics Ogrea näkynyt alennuksessa. No niin, ei muuta kun uutta tilausta sisään :D
 
Vinkkinä nykyisille Ps plus Essential tilaajille. PS Apin kautta saa nykyiset tilaajat ostettua 12kk lisää Essentialia hintaan 53,96 euroa, eli siellä 25% alekampanja toimii.
 
Kyllä tuo ihan täyttä hintaa ainakin mulle tarjoaa.
Mulla näkyy konsolin PS Storen etusivulla mainos, jossa Premium vuoden jatko -30%, mutta heittää seuraavaa herjaa, kun yrittää lähteä ostoksille.
Jokin meni pieleen CE-117773-6
Sama tarjous kyllä näkyy PS Apissa, tarvii kokeilla sitä kautta..

Edit: PS Appin kautta osto onnistui normaalisti, Premium 106,36 €/vuosi
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on laitettu PS5:lle Crime Boss Rockay City, Assassins Creed Mirage ja Robocop Rogue City tilaukseen. Eiköhän näissä hetkeksi riitä taas pelattavaa. Robocopin demon pelasin pc:llä ja se yllätti niin että pakko oli tilata.
 
Mulla näkyy konsolin PS Storen etusivulla mainos, jossa Premium vuoden jatko -30%, mutta heittää seuraavaa herjaa, kun yrittää lähteä ostoksille.
Jokin meni pieleen CE-117773-6
Sama tarjous kyllä näkyy PS Apissa, tarvii kokeilla sitä kautta..

Edit: PS Appin kautta osto onnistui normaalisti, Premium 106,36 €/vuosi
Oliko Premium siis tilattuna jo? Itse yritin metsästää myös halpaa Premium jatkoa, mutta ei näy missään tarjousta.
 
Oliko Premium siis tilattuna jo? Itse yritin metsästää myös halpaa Premium jatkoa, mutta ei näy missään tarjousta.
Kyllä, oli Premium jo ennestään, olisi tilaus loppunut 25.12. Nyt vuoden jatkoa sille.
Katsoitko PS Apista jo? Oli vähän piilossa siellä, ensin piti Apissa mennä Store-osioon, sieltä valita Tilaukset-välilehti, klikata Tutustu PS Plussaan -banneria ja skrollata sivu melkein alas.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä, oli Premium jo ennestään, olisi tilaus loppunut 25.12. Nyt vuoden jatkoa sille.
Katsoitko PS Apista jo? Oli vähän piilossa siellä, ensin piti Apissa mennä Store-osioon, sieltä valita Tilaukset-välilehti, klikata Tutustu PS Plussaan -banneria ja skrollata sivu melkein alas.
Itellä loppuisi 11.1 ja katsoin tuoltakin, mutta tulee vain vertaile tilauksia ja samaan hintaan 151,95€ tarjoaa uutta.
 
Ylös Bottom