Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Black Ops: Sniper Minitage by dorsku

Vastaus: Black Ops: Sniper Minitage by dorsku

Nyt on kyseessä oma mielipiteeni:
Video on kokonaisuudessaan varsin mitäänsanomaton. Snipa montaget on vanha juttu, niitä joskus jakso katsoa ja saada kliimaksin, mutta ei enää, ellei siinä ole jotain uutta, hämmästyttävää, mieleen jäävää. Kuvan laatu oli myös huonoa, ainakin se näytti pikselimössölle. Montaget kaipaa oikeasti lisää SMG:tä AR:ää ja KK:ta sekä tietenkin haulikoita :D Ja sitten se musiikki valinta. A7X on pyhä ja minä itse olen suuri fani. Nightmare on loistava biisi, mutta yhdistettynä tuohon videoon...en tykkää. Musiikin ja vidin pitää synkata kuten esim. tässä The Movie Vault > Video > Extazy (abbie). Sitten se että pääasiassa oli First Person, itse ainakin kaipaan kokonaiskuvaa, taidehomoilua ja sellaista.

Loppuun sanon vielä sen että koska kyseessä on ilmeisestikkin ensimmäinen montage niin ymmärrän, kukaan ei ole seppä syntyessään. Seuraavaa montagea vaan putkeen ja näytille. :cool:
 
Vastaus: Black Ops: Sniper Minitage by dorsku

Itsekin juuri kolmannen klaaniviteon parissa värkkäilen niin voinen pari mielipidettä laittaa, vaikka en mikään pro olekaan.
Plussat: yritystä on ekaksi videoksi, Mutta..

Miinukset:
- kuvanlaatu kauhea ja venytetty väärään kuvasuhteeseen. Ei kukaan enää katso pikselisontaa, kun HD tasosta on tullut jokapäiväistä.
- ekat 30 sekkaa äänet kaiku aivan vitusti. Meinasin lopettaa katsomisen jo siihen. Tuollaiset selvät virheet pitää saada editoinnissa pois.
- ääni-kuva synkkausta ei lainkaan.
- video koostui pelkästään laukauksista ja latausliikkeistä. Noin 17 sekunnin kohdalla alkaa toivomaan jotain muutakin. Sniputus on minusta ihan kivaa katsottavaa ja tässäkin vidissä nättiä ounausta on, mut enempi lihaa laukausten ympärille, ei pelkkää ristikko-laukaus-latausliike putkea.
-videon lopussa (kyllä katsoin loppuun) musiikki katkeaa kuin seinää vidin loppuessa. Mihin unohtui fade away..

Kerran innostusta on, niin ihan ekaksi perusasiat kuntoon, jotka ovat kuvanlaatu ja äänet!
Sit sen sisällön kimppuun.
Bopsi antaa muuten hienot puitteet taidehomoilulle, sen verta helppo mutta monipuolinen se teatterin editointityökalu on...
 
Ylös Bottom