Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Blast Factor / PS Store -peli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Blast Factor

Cyrus1 sanoi:
5 miljoonaa on jo hyvä tulos. Maailman recordit on kuitenkin aika käsittämättömiä. :D

Nojoo kieltämättä melko pimeitä 60milj. scoreja siel :eek:
Ite en oo päässy edes 6. tasoo läpi :o

Vastaus: Blast Factor / PS Store -peli

Ei mun ole mitään järkeä pelata tätä, koska joka kerta kun olen saamassa ennätystä häviää yhteys nettiin. Kyllähän noita miljoonia tulisi, mutta ei saa nettiin asti tuloksia.
Kellään muulla samaa ongelmaa?

Pibe sanoi:
Ei mun ole mitään järkeä pelata tätä, koska joka kerta kun olen saamassa ennätystä häviää yhteys nettiin. Kyllähän noita miljoonia tulisi, mutta ei saa nettiin asti tuloksia.
Kellään muulla samaa ongelmaa?

Ei ole moista ongelmaa ollut, hyvin meni 11M tulos sisään viimeksi. ;)

BF oli vähän aneemisen ensivaikutelman jälkeen ihan positiivinen ylläri, kentistä ja vihuista löytyy jonkun verran taktista syvyyttäkin. Leveleitä vaan ei ole ihan hirveästi ja peli loppuu saman tien viimeisen bossin jälkeen, eli jossain vaiheessa homma menee sitten tuskalliseksi scorenparannushieromiseksi. Tämmöiset räiskinnät ovat joka tapauksessa juuri oikeanlaisia psn-pelejä; mielenkiinnolla odotan Super Stardustia.

Hermothan tuossa menee kun ei saa tuloksia nettiin. Motivaatio hioa tuloksia tippuu tasan arvoon 0. Jos peli vielä tulevaisuudessakin heittää discoa, lopetan sen pelaamisen.

Jotenkin minulle ei tämä peli iske, mikä tietty voi johtua siitä etten pärjää. Ohjaus tuntuma vähän epätarkka ampumisessa, varsinkin kun vertaa tuohon tulevaan Super Stardust HD.

Lisäksi en pidä kun nuo erilaiset aseet tuppaa häviämään melkein heti kun saa. Tai ainakin minulta on hävinnyt aina kun vaihtaa solua.

Ja hirveitä pistemääriä tuntuvat porukat repivän ja kyllä nuo nettiin menevät tulostaulut yleisesti lisäävät kummasti intoa pelata. Vaikka ei mitään jakoa olekkaan kärkisijoille.

Juu siis nuo aseet on tarkoitettu vain auttamaan todella kiperissä tilanteissa, mitä tulee yksittäisissä soluissa. Ei ne kestä aina edes solun loppuun asti.

Itellä vähän hämärän peitossa noi bonus kohdat, mitä niissä on tarkotus tehdä? Tai siis, miten niistä voi saada mahd. hyvät pojot?

Tuhoaa kaikki, että saa tapetut vihut 100%.
En tiedä onko muuta pojomahollisuutta bonuksissa, mutta toi on ainakin yksi...

Bonusleveleissä ölliäiset posahtelevat sen verran kovaa, että chainit voi kasvaa niistä melko nopeasti. Eli hyvät kertoimet bonuksiin varmaan saisi kun taidokkaasti ampuisi juuri ketjureaktion ylläpitämiseksi tarvittavat öhköt eikä mitään muuta. Samalla nousisi osumaprosenttikin ja sen kerroin.

Itse kylläkin vielä pistän noissa silmittömästi koheltaen niin paljon rautaa ilmaan että kaikkiin osuu, tai ainakin yritän. :p

Pitkiä aikoja ollut... Mutta nyt PlayStation.Blog kertoo peliin tulevan Trophy-tuen. Koskako? Tämän viikon torstaina - ainakin jenkkiversioon. Päivityksen myötä saadaan myös tärinät Dualshock 3:a käytettäessä. Joitain tosin saattaa hieman ärsyttää, että osa pytyistä on saavutettavissa vain lisäosat ostamalla. Mutta so not. Eihän tuo kallis peli ole.

Vain puolisen vuotta piti Euroopassa odottaa tuota Trophy-päivitystä, mutta nyt se on lopultakin ilmestynyt. Äsken kun pelin käynnisti, tarjosi se 134 megan kokoista v2.01-"päivitystä" (eli oikeasti se lataa koko pelin uudestaan, luulisin).

No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. The Last Guyn Trophy-patchia tässä edelleenkin odotellaan...

Aha, vai Trophyt saatiin tähänkin. Pitääkin iltasella päivitellä ja jos parit palkinnot irtoaisi.

Ylös Bottom