Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bleach DS: Souten Ni Kakeru Unmei

rKarhu

New Member
Itseäni sarjan suurena fanina peli ainakin kiehtoo, ei vähiten sen takia, että kehittäjänä on itse legendaarinen Treasure! Löytyykö muita joilla tämä peli on odotuslistan kärkipäässä?
Olen ollut kahden vaiheilla importtaamisen kanssa, importtausta estää mahdollinen US-version ilmestyminen. Onko jollakulla tietoa onko peli jäämässä pelkäksi japaniherkuksi vai aiotaanko peli siirtää länsimarkkinoidenkin iloksi?
 
Vastaus: Bleach DS: Souten Ni Kakeru Unmei

Ottaen huomioon, että Bleachia ei (animena) näytetä vielä Japanin ulkopuolella, tämän pelin saapuminen länsimaihin on melko epätodennäköistä. Tietenkin jos jaksaa odottaa muutaman vuoden, kuten on pitänyt Naruto-pelien kanssa (joista ensimmäinen GBA-peli julkaistaan vasta kuukauden sisällä).
 
Vastaus: Bleach DS: Souten Ni Kakeru Unmei

rKarhu sanoi:
Itseäni sarjan suurena fanina peli ainakin kiehtoo, ei vähiten sen takia, että kehittäjänä on itse legendaarinen Treasure! Löytyykö muita joilla tämä peli on odotuslistan kärkipäässä?
Olen ollut kahden vaiheilla importtaamisen kanssa, importtausta estää mahdollinen US-version ilmestyminen. Onko jollakulla tietoa onko peli jäämässä pelkäksi japaniherkuksi vai aiotaanko peli siirtää länsimarkkinoidenkin iloksi?
En suosittele importtaamisen jättämistä mahdollisen länsijulkaisun vuoksi. Sitä paitsi jenkkein julkaisussa olisi erittäin todennäköisestä vähemmän sisältöä, ellei ohjelman annettaisi pyöriä ensin vuotta televisiossa -- näin kävi cuben Narutossakin.
 
Vastaus: Bleach DS: Souten Ni Kakeru Unmei

jihuu, playska ilmoitti viimein perjantaina sendineensä pelin.
oon aiiiivan fiiliksis.

mä en bleachista tiedä oikeastaan mitään, mut oon kova treasurefanipoika.

lisenssi tietty aluks vähän hirvitti, mut oon kuullu juttuu, et peli ois aika helmi. whii.

hm. tässä on nettipeliki. vaan missäpä pelata?! dongle ja windows eivät kiinnosta tippaakaan ja ilmeisesti baareissa ym. nettimestoissa ei ds:llä tee mitään, jes?

pitäis pistää pystyyn kaupunkikohtainen ds:n moninpelimiittitriidi. perustaa yhdistys!
 
Vastaus: Bleach DS: Souten Ni Kakeru Unmei

Eilen saapui tämä (Ouendanin ja Jump!Superstarsin ohella) ja paljon on mätetty, suosittelen kaikille 2d-tappelujen ystäville :)!
 
Vastaus: Bleach DS: Souten Ni Kakeru Unmei

Minultakin löytyy tämä peli, enkä usko että DS:llä vielä parempaa tappelupeliä onkaan. Jos joltain löytyy nettipelijutut niin friend codeja jakoon, 2 minuuttia jäljessä pelaavat japanilaiset alkavat kyllästyttää.
 
Vastaus: Bleach DS: Souten Ni Kakeru Unmei

Voiko tätä moninpeliä pelata kavereiden kanssa jos vain yhdellä on peli? Meinaan jos onnistuu, voisinpa jopa harkita pelin ostoa ulkomailta samalla kun tilaan itselleni DS laukun.
 
Ylös Bottom