En tiedä oliko mulle suunnattu mutta come on heiii, en voi sietää CODeja
Ei mulla sitä vastaan mitään ole että lorea pelistä löytyy, mutta ihan vain pelaajan näkökulmasta olisi kiva jos se kerrottaisiin ihan pelissä suoraan mulle, tällä tavoin en missaisi mitään mielenkiintoista. Jokseenkin tylsää että ne mielenkiintoiset tarinat pitää kaivaa jostain erillisestä lähteestä, esim Destinyn megafailuregrimoire-kortit. Sitten jos mun ei tarvitse lähteä Bloodbornen pelaamisesta minnekään erilliselle nettisivulle lukemaan tarinaa, niin se riittää mulle, kunha se löytyy pelistä se info.
Enkä nyt oikeesti muista oliko ne kontrollit vai mikä, joka sen mun Dark Soulsin pelaamisen katkaisi, ehkä ne kontrollit ei sitten ollut se syy koska te monet ainakin kehutte niitä. Joku siinä oli mikä häiritsi niin paljon että se peli vain jäi. Ehkä siinä oli sitten vaan niin paljon kaikkea, eikä pahemmin mitään selitetty (mikä on kyllä hyvä näin jälkikäteen ajateltuna) niin se ehkä kävi liian isoksi haasteeksi
En oikein tiennyt mitään hahmonkehityksestäkään ja läiskin sieluja satunnaisesti sinne tänne, en tiedä olisiko pitänyt keskittyä johonkin tiettyyn statsiin yms.