Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Hypogeonista
Se teleportti tosiaan sulkeutuu ilmeisesti romin jälkeen, mutta alueelle kyllä pääsee toistakin kautta. Itseasiassa kerta mergon olet tappanut oletkin alueella jo käynyt tappamassa erään pakollisen bossin. The one reborn on tuon bossin nimi, jos muistat.
Olen juu tuon The one rebornin tappanut, mutta eikö tuo ns. ''kunnon'' Yahar'gul the unseen village, jossa One rebornkin on ja Hypogean Gaol, jossa Darkbeast Paarl on ole kaksi ihan eri lokaatiota, vai olenko missannut näiden välissä jonkun salareitin?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Olen juu tuon The one rebornin tappanut, mutta eikö tuo ns. ''kunnon'' Yahar'gul the unseen village, jossa One rebornkin on ja Hypogean Gaol, jossa Darkbeast Paarl on ole kaksi ihan eri lokaatiota, vai olenko missannut näiden välissä jonkun salareitin?

Unseen villagen chappel (tms.) lyhdyltä kun jatkat matkaa ja tulet pisteeseen jossa avaat oven huoneeseen jossa on 3 hunteria, on tismalleen sama alue kuin Hypogean Gaol, johon pääset jo melko alkuvaiheessa peliä. Oven kun avaat niin siinä näet rikkinäisen lyhdyn ja tästä syystä johtuen sitä vanhaa pikasiirtymistä ei voi käyttää. Tästä huoneestaa portaita alaspäin menemällä pääsee sinne selliin missä heräsit aiemmin ja sieltä jostain myös sinne darkbeastin luokse.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Unseen villagen chappel (tms.) lyhdyltä kun jatkat matkaa ja tulet pisteeseen jossa avaat oven huoneeseen jossa on 3 hunteria, on tismalleen sama alue kuin Hypogean Gaol, johon pääset jo melko alkuvaiheessa peliä. Oven kun avaat niin siinä näet rikkinäisen lyhdyn ja tästä syystä johtuen sitä vanhaa pikasiirtymistä ei voi käyttää. Tästä huoneestaa portaita alaspäin menemällä pääsee sinne selliin missä heräsit aiemmin ja sieltä jostain myös sinne darkbeastin luokse.

Aa joo, kiitoksia. Luulin että tuo kolmen hunterin huone on vain samanlainen rakennus kuin Hypogean Gaolissa eikä tismalleen sama, kun Snathcereitakaan ei näkynyt missään :D
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Perhana kun eivät oo vieläkään korjanneet frame-pacing bugia. Uusin päivitys ei tuonut oikeastaan mitään parannusta ruudunpäivitykseen, ärsyttävä pelata kun koko ajan pätkii.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Perhana kun eivät oo vieläkään korjanneet frame-pacing bugia. Uusin päivitys ei tuonut oikeastaan mitään parannusta ruudunpäivitykseen, ärsyttävä pelata kun koko ajan pätkii.

Itsellä ei ole ainakaan ollut mitään ruudunpäivitysongelmia yksin pelatessa siinä määrin, että niistä mitään haittaa olisi ollut? Co-opissa vähän enemmän.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Lopusta

Olen siis siinä pisteessä, että kieltäydyin Gehrmanin tarjouksesta ja nyt olisi Gehrman seuraava listittävä pomo. Kysymys A) Mulla on noita napanuoria kolme erilaista. Olen kuullut, että niiden avulla tulee vielä Gehrmanin jälkeen yksi pomo? Pitääkö mun siis vaan säilyttää noita napanuoria inventoryssa, vai pitääkö mun kuluttaa ne, jotta viimeinen pomo tulee? Kysymys B) Kun tapan viimeisen pomon, niin pystynkö vielä koluamaan paikkoja ja chalice dungeoneja jälkeenpäinkin? Noita dungeoneja on aika iso nippu vielä käymättä ja ne kaikki mielellään kävisi tutkimassa kans. Kysymys C) Ihan mielenkiinnosta kysyn niiltä, jotka valitsivat sen toisen lopun, niin mitä silloin tapahtuu? Gehrman todennäköisesti teilaa suoraan mutta mitä sitten?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Lopusta

Olen siis siinä pisteessä, että kieltäydyin Gehrmanin tarjouksesta ja nyt olisi Gehrman seuraava listittävä pomo. Kysymys A) Mulla on noita napanuoria kolme erilaista. Olen kuullut, että niiden avulla tulee vielä Gehrmanin jälkeen yksi pomo? Pitääkö mun siis vaan säilyttää noita napanuoria inventoryssa, vai pitääkö mun kuluttaa ne, jotta viimeinen pomo tulee? Kysymys B) Kun tapan viimeisen pomon, niin pystynkö vielä koluamaan paikkoja ja chalice dungeoneja jälkeenpäinkin? Noita dungeoneja on aika iso nippu vielä käymättä ja ne kaikki mielellään kävisi tutkimassa kans. Kysymys C) Ihan mielenkiinnosta kysyn niiltä, jotka valitsivat sen toisen lopun, niin mitä silloin tapahtuu? Gehrman todennäköisesti teilaa suoraan mutta mitä sitten?

Syöt napanuorat kolme kappaletta ennen Gehrmanin kaatoa. Jälkimmäisen pomon jälkeen peli alkaa taas klinikalta. Aloin vasta tässä vaiheessa todenteolla koluamaan luolastoja. Nyt menee kolmas kierros tarinassa ja yhä ovat luolat kesken.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Syöt napanuorat kolme kappaletta ennen Gehrmanin kaatoa. Jälkimmäisen pomon jälkeen peli alkaa taas klinikalta. Aloin vasta tässä vaiheessa todenteolla koluamaan luolastoja. Nyt menee kolmas kierros tarinassa ja yhä ovat luolat kesken.

Säilyykö mun tämänhetkinen luolastoedistyminen ja säilyykö nuo maljat ja muut rituaaliainekset inventoryssa jos kävisin nyt pistämässä vikat pomot kylmiksi ja NG+ alkaisi?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Säilyykö mun tämänhetkinen luolastoedistyminen ja säilyykö nuo maljat ja muut rituaaliainekset inventoryssa jos kävisin nyt pistämässä vikat pomot kylmiksi ja NG+ alkaisi?

Lopusta.

Säilyvät kyllä.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Miten simppelisti saa tapettua sen ekan kentän bossin ( hemmetin korkea örkki )
Itse käytin mm. öljyä ja molotoveja. Taisin myös ammuskella sitä päähän pistoolilla ja sitten tein visceral attackeja kun örkki tippui maahan.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tylsää? Ei tekemistä? Ei väsytä? Tule katsomaan keskiyön Bloodborne streamia osoitteeseen: www.twitch.tv/lothaun10

NewGame++ menossa suht alussa. Myös ryhmä-äänichat kaikille ps4 omistajille avoin. Eli PSN ID Juspeh kavereiksi ja liittykää striimiin.



Koko voice chat ryhmä striimataan ulos myös. Myös vinkkejä otetaan vastaan että mitä touhutaan!

Tulkaa nauttimaan/haukkumaan/viihtymään! Anteeksi mainostus!
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Löytyskö täältä kiinnostusta Suomi PVP eventeille, joita järjestettäisiin chalice dunkuissa? Mikäli mielenkiintoa riittää lisätkää PSN-ID Juspeh ja mainitkaa asiasta. Kun tarpeeksi porukkaa kiinnostuneita voitaisiin pitää tapahtuma jonain tiettynä iltana vaikka. Ja rakentaa myös säännöt sen ympärille jos kiinnostaisi turnaukset yms yms yms...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Uutisotsikoiden mukaan päivitys v1.04 pitäisi olla jo jakelussa. Seuraavin muutoksin:

  • Password matching can now be done regardless of level.
  • Password matching can now be done even if registered to a different oath.
  • Quicksilver bullets and blood vials can now be stored up to 600 (the previous limit was 99) in the storage in Hunter’s Dream.
  • Weapons and hunter tools have been tweaked, it will be mostly buffs.
  • A bug of the Rifle Spear has been fixed.
  • A bug with Blood Gem Imprints has been fixed.
  • Boss rewards in the Chalice Dungeons will be improved, they will now drop blood gems randomly.
  • Chalice dungeons will now include Blood Stone Shards at Depth 1, Twin Blood Stone Shards at Depth 2, Twin Blood Stone Shards and Blood Stone Chunks at Depth 3, Blood Stone Chunks at Depth 4 and Blood Stone Chunks and Blood Rocks at Depth 5.

Lähde: http://gearnuke.com/bloodborne-patch-1-04-now-live-ps4-download-size-changelog-detailed/
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Kiitos, täytyy opetella pelaamaan ja asennoitumaan, kun ei tämä mikään mättöpeli ole ! Hyvä vain niin...
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Pelaako tätä enään kukaan? Milloin sitä apukelloa pääsee soittamaan? Minulla on molemmat kellot mutta en voi kutsua apua vaan ainoastaan tarjota?
 
Ylös Bottom