Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ULVI
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ok. Ei ehkä kätevin mahdollinen systeemi, mutta tyhjää parempi.

Se kuuluu näihin peleihin ettei cooppaaminen ole niin yksinkertaista. Helpompaa kaverin kanssa cooppaaminen tässä on kuin aikaisemmissa Fromin peleissä :D

Tuolla Micolas bossin luona on tullut nyt parina iltana aika raivokkaasti kelloa taottua, mutta kuuroille korville on pääasiassa mennyt. Tai no, pari kertaa on joku ilmestynyt, mutta henki on ollut kyllä kaverilta pois hyvin nopeasti. :eek:

Micolash on helpoimpia. Dodgettaa sen käärmeiskun vaan niin kaveri on muuten sunnuntaikävely

moi, nyt sitten päätin että on aika syventyä From Softwaren peleihin ja ostin tämän halloween-alesta. totaaa.....mitä kannatta nyt ensiksi ottaa huomioon, pelaan suomisubeilla joten homma on suhkot helpompaa.

moi, nyt sitten päätin että on aika syventyä From Softwaren peleihin ja ostin tämän halloween-alesta. totaaa.....mitä kannatta nyt ensiksi ottaa huomioon, pelaan suomisubeilla joten homma on suhkot helpompaa.

Tärkeintä on tiedostaa se fakta, että tulet kuolemaan MONTA kertaa ja että niiden kuolemien kanssa pystyy elämään. Ei kannata suotta turhautua, koska jokainen kuolema opettaa. Varovaisesti eteenpäin vaan ja opettelee eri vihollisten heikkoudet. Hieman pelaajasta riippuen alku saattaa tuntua naurettavan vaikealta, mutta peli helpottuu kyllä huomattavasti, kun vähän oppii sekä mekaniikka että oikeanlaista asennetta. Eli toisin sanoen Fromin pelit eivät ole niin vaikeita kuin yleensä annetaan ymmärtää, mutta siitä vaikeudesta ylitse pääseminen vaatii kuitenkin oikeanlaisen lähestymisen näihin peleihin.

Se sitten menikin läpi koko roska. Alusta se on näköjään alettava, mikäli vielä haluaa samoilla pelin maailmassa.

Tärkeintä on tiedostaa se fakta, että tulet kuolemaan MONTA kertaa ja että niiden kuolemien kanssa pystyy elämään. Ei kannata suotta turhautua, koska jokainen kuolema opettaa. Varovaisesti eteenpäin vaan ja opettelee eri vihollisten heikkoudet. Hieman pelaajasta riippuen alku saattaa tuntua naurettavan vaikealta, mutta peli helpottuu kyllä huomattavasti, kun vähän oppii sekä mekaniikka että oikeanlaista asennetta. Eli toisin sanoen Fromin pelit eivät ole niin vaikeita kuin yleensä annetaan ymmärtää, mutta siitä vaikeudesta ylitse pääseminen vaatii kuitenkin oikeanlaisen lähestymisen näihin peleihin.

okei tämä selvä. tämä on ilmeisesti semmosia pelejä jossa käydään testaamassa jotain pomoa ja sitten jos on liijan vaikeeta niin riehutaan ensin kylillä ja hankitaan parempia aseta ja mennään sen jälkeen yrittää uudestaan?

mitä eroa on offline ja onlinessa?

okei tämä selvä. tämä on ilmeisesti semmosia pelejä jossa käydään testaamassa jotain pomoa ja sitten jos on liijan vaikeeta niin riehutaan ensin kylillä ja hankitaan parempia aseta ja mennään sen jälkeen yrittää uudestaan?

mitä eroa on offline ja onlinessa?

Eipä se ase juuri mitään vaikuta, ihan sama onko se miekka +5 vai +6, pieni ero. Ne bossit voitetaan sillä että oppii niiden liikkeet ja osaa dodgeta ne.

Onlinessa mukana viestit, mahis auttaa/hyökätä toisten peleihin ja offlinessa tylsempää.

Joo onlineen vaan muuten, ei siellä kukaan tule häiritšmään ellet itse halua. Paljon mukava,paa se on siellä pelailla, kun voit lukea maasta toisten viestejä sekä näet niiden haamut, kun ne on kuolleet jne... Lisäksi voit kutsua toisia apuun ja välillä voit pelata pvp toisia vastaan mutta sekin vaatii kellon soiton.

Niitä viestejä kannattaa oikeasti lukea varsinkin ensimmäisellä pelikerralla. Saattaa pelastaa monelta kuolemalta. Ja tosiaan kuten edellä sanottiin niin bossit voitetaan opettelemalla niiden liikkeet. Hahmon ja aseiden kehityksellä ei saa merkittävää etua niihin. Täysin normaalia kuolla useita kertoja bossiin ennen kuin pääset edes jyvälle siitä :D

eli ukon kehtittäminen ja luuttaaminen on tässä turhaa?

Ei se turhaa ole, mutta statseilla ja varusteilla on ehkä enemmän merkitystä tavallisten vihollisten kuin bossien kanssa. Bossit tappaa sut joka tapauksessa nopeasti levelistä ja varusteista riippumatta, jos et osaa väistää sen lyöntejä ja/tai tunne ylipäätään sen mekaniikkaa.

eli ukon kehtittäminen ja luuttaaminen on tässä turhaa?
No en nyt ihan niinkään sanoisi. Kyllä ainakin minulla suurin osa kerätystä verestä on kulunut hahmon kehittämiseen ja aseisiin, mutta en minä mitään varsinaisia grindaussessioita ole milloinkaan harrastanut.

okei thänks jätkät täällä kyllä kysy/vastaus osio toimii helvetin hyvin :) . sitten se vaikein kysymys: tossa illemmalla ennen kun pääsen pelin ääreen niin mitä kannattaa ottaa pelijuotavaksi?

Älä ainakaan tiukkaa ota. Mä join pelijuomana kaljaa ja se sillai kivasti rentoutti ennen tiukkoja pomomatseja, siin on vaan se et joutuu käymään useammin kusella. Blood-starved beast ei oo kiva kun seuralaisista on kaks kuollut ja hipareita pomolla vähän jäljellä ja itellä jäätävä kusihätä

pelaankohan tätät peliä nyt jotenkin väärin kun en vaan pääse tota ensimmäistä "bossia" läpi, olen kehittänyt 2 kertaa ukkoa ja asetta yhden kerran. monessa videoarvostelussa on sanottu että "ensimmäinen bossi on helppo jopa ajoittelijalle", mutta mä en vaan saa sitä läpitte. lähin tilanne oli se kun sain sitä hakattua sen verran että energiaa oli jäljellä 3-4cm ja mutta silloinkin psyyke oli niin kovilla että sydän oli kovaa kyytiä tulossa kurkusta ulos ja ohjain muuttumassa tommuksi.

ei tuntunut kovin nautittavalta peliltä jos noin paljon vaatii pelaajalta.

ja täytyy siis tarkentaa että koitin kattoa jonkun "combon" tai sen tyylisen mutta en saanut niin selvästi mörön liikkeistä selvää..

ei tuntunut kovin nautittavalta peliltä jos noin paljon vaatii pelaajalta.

Pelin nautinto tulee juuri siitä ettei sitä pääse läpi ilmaan huitomalla. Pitää olla joku idea, kuten lyön vain selkään/jalkoihin, muuten pakenen. Soita kelloa ja joku saattaa tulla netin yli auttamaan. Muista kiittää kumartamalla.

Voit myös jatkaa peliä eteenpäin ja murjoa bossin vähän myöhemmin. Itsellänikin meni joidenkin bossien kanssa tapellessa useampikin ilta, mutta niin ne vaan lopulta kaatuivat. Joskus kuitenkin henki lähtee, vaikka olisi kavereitakin auttamassa.

toi toisen pelaajan kutsuminen vaan tuntuu niin casuaalilta, olen mm halo pelisarjan vetänyt legendaryllä itse läpi ja muutenkin tottunut toimimaan yksin kun trophy huntteri jokseenkin olen... ehkä mun täytyy ottaa videota seuraavan kerran kun pääsen sen kimppuun ja sitten kysellä mikä meni vikaan.

Ylös Bottom