Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa
Ei siis tarvitse kovinkaan pitkälle mennä jos haluaa vaikka uudella hahmolla pelata. Tosin raportointia oli tullut että DLC tarjoaa pääpeliin nähden hyvää haastetta, joten aivan pienen tason hahmolla ei välttämättä kannata koittaa kepillä jäätä.
Itse ajattelin ng+6 päähahmolla mennä suoraan DLC alueelle kun sopivassa kohtaan olen. Jos tulee pahasti turpaan niin sitten lvl80 pvp buildi hahmolla. Uutta en jaksa ainakaan ihan heti tehdä.
Vajaa neljä tuntia olis vielä odotusta...
Varmistakaahan joku, että mistä kohti Bornessa voi hypätä dlc:hen.
Vicar Amelian tappamisen jälkeen Hunter's Dreamiin pitäisi ilmestyä messenger, joka antaa tavaran "Eye of a blood-drunk Hunter". Tämän jälkeen Cathedral Wardin vasemman puoleisesta uloskäynnistä pihalle. Puun vieressä Amygdalan käsi vie sinut DLC alueelle (samaan tapaan kuin Tonsil Stonen avulla pääsee Nightmare Frontieriin).
Ei siis tarvitse kovinkaan pitkälle mennä jos haluaa vaikka uudella hahmolla pelata. Tosin raportointia oli tullut että DLC tarjoaa pääpeliin nähden hyvää haastetta, joten aivan pienen tason hahmolla ei välttämättä kannata koittaa kepillä jäätä.
Itse ajattelin ng+6 päähahmolla mennä suoraan DLC alueelle kun sopivassa kohtaan olen. Jos tulee pahasti turpaan niin sitten lvl80 pvp buildi hahmolla. Uutta en jaksa ainakaan ihan heti tehdä.
Vajaa neljä tuntia olis vielä odotusta...