Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Varmistakaahan joku, että mistä kohti Bornessa voi hypätä dlc:hen.

Vicar Amelian tappamisen jälkeen Hunter's Dreamiin pitäisi ilmestyä messenger, joka antaa tavaran "Eye of a blood-drunk Hunter". Tämän jälkeen Cathedral Wardin vasemman puoleisesta uloskäynnistä pihalle. Puun vieressä Amygdalan käsi vie sinut DLC alueelle (samaan tapaan kuin Tonsil Stonen avulla pääsee Nightmare Frontieriin).

Ei siis tarvitse kovinkaan pitkälle mennä jos haluaa vaikka uudella hahmolla pelata. Tosin raportointia oli tullut että DLC tarjoaa pääpeliin nähden hyvää haastetta, joten aivan pienen tason hahmolla ei välttämättä kannata koittaa kepillä jäätä.

Itse ajattelin ng+6 päähahmolla mennä suoraan DLC alueelle kun sopivassa kohtaan olen. :) Jos tulee pahasti turpaan niin sitten lvl80 pvp buildi hahmolla. Uutta en jaksa ainakaan ihan heti tehdä.

Vajaa neljä tuntia olis vielä odotusta...
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Onko mulla sitte taas jo liian op hahmo, lv150, toho lisäriin ng+ vaikeusasteella?

Tuli lopun jälkee pelattua paljo dungeoneja, siksi tasoa kertyny. Tossa äske vähä totuttelin peliin pitkän tauon jälkeen niin cleric beast kaatu ekalla, tosin healttipulloja sai käyttää ja kuolema oli lähellä
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Täytyy vissiin Sonylle laittaa sähköpostia, maksu on nimittäin menny PayPal-tililtä, mutta en saa silti aktivoitua lisäriä, vaan pitäis maksaa se uudelleen. Oon tehny kaiken tarvittavan, että pääsisin dlc:n kimppuun, mutta mitään ei tapahu. Harmittaa ihan kohtuudella just nyt.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Täytyy vissiin Sonylle laittaa sähköpostia, maksu on nimittäin menny PayPal-tililtä, mutta en saa silti aktivoitua lisäriä, vaan pitäis maksaa se uudelleen. Oon tehny kaiken tarvittavan, että pääsisin dlc:n kimppuun, mutta mitään ei tapahu. Harmittaa ihan kohtuudella just nyt.

Itellä oli sama juttu, mutta sitten kun meni katsomaan sinne Bloodborne ikonin alle add-ons osioon, niin siellä näkyi myös että The Old Hunters - Installed, ja pääsin pelissä expansioniin.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Itellä oli sama juttu, mutta sitten kun meni katsomaan sinne Bloodborne ikonin alle add-ons osioon, niin siellä näkyi myös että The Old Hunters - Installed, ja pääsin pelissä expansioniin.
Kävin katsomassa heti tuon, mutta maksua se edelleen vaatii. Menee turhan monimutkaiseksi tämä nyt.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tuo lisärin käyttöönotto on kyllä tehty erikoisen sekavaksi. Tuote ilmestyy kyllä latauslistalle (Download List) peräti kahteen kertaan, mutta kummassakaan ei ole mitään latausnappulaa. Sen lisäksi The Old Hunters on myös palvelulistauksessa (Services List) kertaalleen.

Käytännössä se on juurikin tuo palvelulistalla oleva tuote, joka antaa lisurille käyttöoikeuden. Kaikki vaadittavat data on tullut jo siinä v1.07-päivityksessä, sen käyttöön vain tarvitaan lisenssi.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tuo lisärin käyttöönotto on kyllä tehty erikoisen sekavaksi. Tuote ilmestyy kyllä latauslistalle (Download List) peräti kahteen kertaan, mutta kummassakaan ei ole mitään latausnappulaa. Sen lisäksi The Old Hunters on myös palvelulistauksessa (Services List) kertaalleen.

Käytännössä se on juurikin tuo palvelulistalla oleva tuote, joka antaa lisurille käyttöoikeuden. Kaikki vaadittavat data on tullut jo siinä v1.07-päivityksessä, sen käyttöön vain tarvitaan lisenssi.
Joo, latauslistalla tuote on ollu jo hyvän tovin, mutta ei tosiaan sitä kautta auta mitään tehdä. Onneksi löytyy kaikki tarvittava tieto Sonylle jos ne vaatii maksun todistamaan yms. Kunhan vaan vastaus tulisi pian.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Joo, latauslistalla tuote on ollu jo hyvän tovin, mutta ei tosiaan sitä kautta auta mitään tehdä. Onneksi löytyy kaikki tarvittava tieto Sonylle jos ne vaatii maksun todistamaan yms. Kunhan vaan vastaus tulisi pian.

Eli sitä ei näy jos menet Bloodborne ikonin alle, Related Items -> My Add-Ons ?

Itsellä näkyy myös että se "pitäisi maksaa", mutta se löytyy myös tuolta my add-ons osiosta installoituna, sen takia olin itsekkin hämmentynyt.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Eli sitä ei näy jos menet Bloodborne ikonin alle, Related Items -> My Add-Ons ?
Ei näy ei. Onko kellään muulla kokemusta Sonyn kans sähköpostiviestittelystä? Oon nimittäin varta vasten järkänny aikaa tämän pelaamiselle, eikä tekis mieli päiväkausia odottaa vastausta ja mahollisia jatkotoimenpiteitä asiaan liittyen.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Onko kellään muulla kokemusta Sonyn kans sähköpostiviestittelystä?
Jos on kiire, soita. Numero on 09 424 50 803.

Tässä nyt on omaa Store-asiaani käsitelty tuessa sähköpostin välityksellä peräti kuuden eri ihmisen voimin, eikä tilanne ole vajaassa kahdessa kuukaudessa edennyt mihinkään. Toki kyse vain yhdestä ilmaisesta PS4-teemasta, mutta siltikin aika naurettavan kauan tuon asian käsittelyyn on jo ehtinyt mennä.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tuossa googlettelin raivon vallassa ongelmaani, ja ilmeisesti useammalla eurooppalaisella on sama juttu. Tuesta oli mm. sanottu, että rahoja ei voida palauttaa yms. Mun tilin tiedoissa ei näy enää jälkeäkään siitä, että olisin edes ennakkotilannut tuon dlc:n, ainoastaan maininta epäonnistuneesta maksusta. Kyllä ne on silti onnistunu sen rahan mun tililtä ottamaan. Meni tässä nyt maku koko hommasta, toivon että saan vaan rahat takaisin jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tuossa googlettelin raivon vallassa ongelmaani, ja ilmeisesti useammalla eurooppalaisella on sama juttu. Tuesta oli mm. sanottu, että rahoja ei voida palauttaa yms. Mun tilin tiedoissa ei näy enää jälkeäkään siitä, että olisin edes ennakkotilannut tuon dlc:n, ainoastaan maininta epäonnistuneesta maksusta. Kyllä ne on silti onnistunu sen rahan mun tililtä ottamaan. Meni tässä nyt maku koko hommasta, toivon että saan vaan rahat takaisin jossain vaiheessa.

Ettei se raha ole sitten jääny johonkin välimaastoon, ja palaudu sieltä sitten kun ei vastaanottajalta tule varmistusta? Eikö paypalissa ole mitään palautustoimintoa? Normaalistihan maksu jää katevaraukseen tietyksi aikaa että ostovahvistus tulee jolloin raha siirtyy, jos ei vahvistusta tule niin raha palautuu takaisin.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ettei se raha ole sitten jääny johonkin välimaastoon, ja palaudu sieltä sitten kun ei vastaanottajalta tule varmistusta? Eikö paypalissa ole mitään palautustoimintoa? Normaalistihan maksu jää katevaraukseen tietyksi aikaa että ostovahvistus tulee jolloin raha siirtyy, jos ei vahvistusta tule niin raha palautuu takaisin.
Joo eikai tässä auta muuta ku ootella ja katella aika ajoin tuota verkkopankkia. Jospa sitä ostais tuon dlc:n jostain joulualesta sitte.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Eipä sillä, voi siellä oikeita ongelmiakin olla. Itekin juuri katoin storesta selaimella niin eipä se tunnista että itsekään olisin sitä lisäriä ostanut vaikka eilen sen ostin ja maksoin onnistuneesti. Verkkopankkiin en nyt pääse katsomaan että onko rahaa oikeasti siirtynyt vai onko se jäänyt katevaraukseen.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ottakaa hyvät herrat rauhallisesti. Eiköhän tuo selvinne.

Ihan hyvin toi lähti toimimaan. Itellä vaan yksi hahmo, lv150 ng+ rundilla ja sillä mennään. En ole mikään kovinkaan hyvä muutenkaan mutta tällä hetken tämä lisäri on kyllä tuskasen vaikea. Pääsin ekaan pomoon ja ristus ei kyllä tule mitään siitä.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ompas kyllä mahtava lisäri. Tunnelma ja miljöö taattua bloodbourne laatua, hienosti saatu miksattua vanhoja ja tuoreita alueita. Osa uusista monstereista ja hunttereista on todella haasteellisia, ensimmäisestä bossista puhumattakaan. Harmi jos monella matka tyssää Ludvigiin kun parhaimmat alueeet ovat vasta edessä ja seuraavat pomot ovat helpompia.

Ihanaa palata taas peliin joka ei pidä kädestä kiinni missään vaiheessa. Tuli taas paniikissa tapettua quest NPC jolta olisi kai saanut pari runea. ;P

Vuoden peli vain parani entisestään.
 
Ylös Bottom