Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Jumalauta!! Nyt oon käyny jo kuolemassa ekaan bossiin!! Ei tuo nyt niin pelottava ollut, joten kyllä mä ton kylmäksi laitan tänään!! [emoji1548]
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Onko kellään kokemusta, toimiiko vanha normipelin savefile tuon uuden GOTY-version kanssa?

Eiköhä toimi, samat päivitykset siinä on kuin muillakin :) pirun hyvä peli tuokin, luulen että lataan iteki sen uusiksi, dlc on tosi hyvä kans. Tossa on älyttömän hieno cthulhu-henkinen tarina :)
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

BOOOM!! Ekalla eka boss kylmäksi! Hitto mikä fiilis. Kerran oli lähtö lähellä mut suht kivuttomasti meni [emoji109] aivan huikea peli! Koko ajan löytyy uusia reittejä ja paikkoja koluttavaksi eikä nuo uudestaan spawnaavat vihutkaan hirveästi häiritse. Kiitos jätkien vinkkien, sillä homma helpottui huomattavasti.

Kerran on soitettu kelloakin ku se oli maassa ja menin tutkimaan. Ihan turhassa paikassa tuli joku kokenut Isä Gasgoigne tai jtn kaveriksi. Eikä mennyt kuin 2-3sek niin sain apua [emoji23] tapatin sit itseni ku lähin helpossa paikassa hötkyileen, en oikein muutenkaan tiennyt mitä kaverin kans ois pitänyt tehdä.. Oli sen verran turhassa paikassa kello. Jossain bossissa tilanne ois eri mut.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

BOOOM!! Ekalla eka boss kylmäksi! Hitto mikä fiilis. Kerran oli lähtö lähellä mut suht kivuttomasti meni [emoji109] aivan huikea peli! Koko ajan löytyy uusia reittejä ja paikkoja koluttavaksi eikä nuo uudestaan spawnaavat vihutkaan hirveästi häiritse. Kiitos jätkien vinkkien, sillä homma helpottui huomattavasti.

Kerran on soitettu kelloakin ku se oli maassa ja menin tutkimaan. Ihan turhassa paikassa tuli joku kokenut Isä Gasgoigne tai jtn kaveriksi. Eikä mennyt kuin 2-3sek niin sain apua [emoji23] tapatin sit itseni ku lähin helpossa paikassa hötkyileen, en oikein muutenkaan tiennyt mitä kaverin kans ois pitänyt tehdä.. Oli sen verran turhassa paikassa kello. Jossain bossissa tilanne ois eri mut.

Taisit kutsua paikalle NPC:n jos kilkutit jotain maassa olevaa kelloa? Tuo on kohtuu uusi juttu tuossa pelissä että voi NPC-hahmoja kutsua mukaan. Ne seuraa sua kunnes kuolet tai kunnes pomo on tapettu.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Taisit kutsua paikalle NPC:n jos kilkutit jotain maassa olevaa kelloa? Tuo on kohtuu uusi juttu tuossa pelissä että voi NPC-hahmoja kutsua mukaan. Ne seuraa sua kunnes kuolet tai kunnes pomo on tapettu.

Ok! Tuo se oli [emoji23]

Mitä muuten tekee sillä pääkallo itemillä ja verilöyhkä pullolla? Tekstit Suomeksi ja ne on yhtä sillisalaattia.. Mikä on tuo DEX mitä pitäis kehittää? Suomi on keskusteluissa kiva, mutta tavaroissa ihan hanurista.

Katoin huvikseni klipin utubesta ja sit huomasin, että pätkän pelaaja sai samoista vihuista ihan eri kamppeita ku mä? Esim. ensimmäisistä viemärirotista heittotikareita ja sahakeihään. Mä en saanut niistä mitään?!? Tuo sahakeihäs vaikutti ihan pätevältä aseelta. Mitähän muuta tässä saattaa huonolla tuurilla missata? Enempää pätkiä en uskalla katsoa, lähinnä halusin nähdä miten muut taistelevat vihuja vastaan.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ok! Tuo se oli [emoji23]

Mitä muuten tekee sillä pääkallo itemillä ja verilöyhkä pullolla? Tekstit Suomeksi ja ne on yhtä sillisalaattia.. Mikä on tuo DEX mitä pitäis kehittää? Suomi on keskusteluissa kiva, mutta tavaroissa ihan hanurista.

Katoin huvikseni klipin utubesta ja sit huomasin, että pätkän pelaaja sai samoista vihuista ihan eri kamppeita ku mä? Esim. ensimmäisistä viemärirotista heittotikareita ja sahakeihään. Mä en saanut niistä mitään?!? Tuo sahakeihäs vaikutti ihan pätevältä aseelta. Mitähän muuta tässä saattaa huonolla tuurilla missata? Enempää pätkiä en uskalla katsoa, lähinnä halusin nähdä miten muut taistelevat vihuja vastaan.

Luulen että pääkallolla meinaat Madman's Knowledge esinettä, en tiedä mikä se on suomennettuna tuossa pelissä, hullun miehen tietoisuus? :D Siitä saa insightia kun se käyttää, insightilla voi ostaa erikoisesineitä sieltä unesta (se sun tukikohtas), ja kun insightia on tarpeeksi, alkaa näkemään mitä siellä maailmassa oikeasti tapahtuu ;)

Verilöyhkä taitaa olla sellainen heitettävä esine, jotkut viholliset saa harhautettua sen kanssa. Eli heität sen jonnekin ja lähistöllä olevat viholliset syöksyy hakkaamaan sitä verilätäkköä minkä se jälkeensä jättää.

Sulla on sellainen discovery arvo mikä määrää mitä vihuilta tippuu, yleensä mitä parempi arvo niin sitä useammin tippuu jotain. Yleensä kyllä kaikki saa esineet kyllä mutta siinä voi kestää kauemmin. En tiedä voiko normi rotta pudottaa tuollaista keihästä mutta sitten taas en hetkeen ole pelannut tuota.
 
Se keihäs tuli rottien vieressä olevalta ruumiilta, ei rotalta. Mulla sillä ei ollut mitään. Mut kiitos taas kerran. Pitääpä kehittää tuotakin kykyä. Mikä tuo DEX vois olla Suomeksi? Änärissäkään en osannut Suomeksi säätää slidereita, sama ongelma tässä [emoji23]

Lokalisointi on erittäin hyvä keskusteluissa ja pidemmissä teksteissä, esim. latausruutujen jutuissa. Aseet yms ois voitu jättää enkuksi.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Se keihäs tuli rottien vieressä olevalta ruumiilta, ei rotalta. Mulla sillä ei ollut mitään. Mut kiitos taas kerran. Pitääpä kehittää tuotakin kykyä. Mikä tuo DEX vois olla Suomeksi? Änärissäkään en osannut Suomeksi säätää slidereita, sama ongelma tässä [emoji23]

Lokalisointi on erittäin hyvä keskusteluissa ja pidemmissä teksteissä, esim. latausruutujen jutuissa. Aseet yms ois voitu jättää enkuksi.
Dex on ketteryys suomennettuna
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ei hitto noiden suomennoksien kanssa.. Piti katsoa netistä englanniksi vaihtoehdot. Mun discovery on 100, utube pelaajan arvo oli sama, joten onko joku muu vielä mikä vaikuttaa tohon?

Mistä löydän ton DEX:n? Mikä se niin ku on?

Olipa tyly ylläri ku 30min pyörimisen jäljeen eteen tuli jo toinen pomo!! Voin sanoa, että kylmä oli kyyti. Isä oli kohtuu sähäkkä liikkeissään. Nyt sit taktiikkaa hieromaan.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Sen aseen saa muistaakseni tiputtamalla ruumiin sieltä yläpuolelta, ehkä. Sen voi myös ostaa kun vähän aikaa pelaa, ei maksa paljoakaan. Dex on niitä statteja joilla parannetaan hahmoa, voi ostaa ekan bossin jälkeen siltä nukelta.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Noita pystyi itseasiassa ostaan jo ennen ekaa pomoa. Lähinnä mietin, että onko tuo voima, elämä, taito, jne.

Millainen ase tuo leka/miekka combo? Nyt oon vetänyt kirveellä ja aivan ehdoton. Pysäytysteho (stunning) on vissiin parempi lekassa. Mietin, että millä lähteä 2. pomoa niputtaan.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Noita pystyi itseasiassa ostaan jo ennen ekaa pomoa. Lähinnä mietin, että onko tuo voima, elämä, taito, jne.

Millainen ase tuo leka/miekka combo? Nyt oon vetänyt kirveellä ja aivan ehdoton. Pysäytysteho (stunning) on vissiin parempi lekassa. Mietin, että millä lähteä 2. pomoa niputtaan.
Dextirity eli ketteryys edelleen.
 
Mutta ku ei oo ketteryyttä [emoji23]

Arcane kehittää discovery, check!

Tossa on noi tilastot, ei ole mun omat.

87829c3ad98fe3a56f3ccb882ed373a6.jpg
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Itseasiassa itsekään en muista miten päin toi menee mut järkeiltynä endurance on lähimpänä dexterityä. Mut voipi olla skill nimettynäkin.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Endurance kehitää staminaa, skill psy def ja noita 2 ekaa RES:iä.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Millainen ase tuo leka/miekka combo? Nyt oon vetänyt kirveellä ja aivan ehdoton. Pysäytysteho (stunning) on vissiin parempi lekassa. Mietin, että millä lähteä 2. pomoa niputtaan.
Ei tuossa aseella niin väliä ole pve puolella, mikä tuntuu itelle sopivammalta on se paras, itelle tuo leka/miekka oli se juttu, eli hyvä on sekin kuten myös kirves.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Itse tykkäsin Ludwigin miekasta ehdottomasti eniten. Isossa muodossa hyvä ulottuvuus ja kivasti voimaa, lisäksi sivuttaiset pyyhkäisyt ovat hyviä laumoja vastaan. Pienempi miekka on hyvä yksittäisiä ja nopeita vihuja vastaan, kuten hunterit ja brainsucker. Tuohon kun iski vielä parhaat blood gemit, niin ihan ylivoimaisesti paras ase omassa repussani. Ainoa miinus, että ne transformaatiokombot eivät ole niin käyttökelpoisia kuin vaikkapa saw cleaverissä.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Nyt on kaadettu boss 2. 4.kerralla alkoi jo hyvin onnistuun, mut 5. ajattelin kokeilla kelloa. Kellohan toimi, jase1983 tipahti rinnalle. Eipä siinä sit kauaa nokka tuhissu ku rytmitettiin hyökkäykset. Vois sanoa, et helpoksi meni.. En kadu, välillä saa antaa koneellekin takaisin.
 
Ylös Bottom