Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko kellään kokemusta, toimiiko vanha normipelin savefile tuon uuden GOTY-version kanssa?
BOOOM!! Ekalla eka boss kylmäksi! Hitto mikä fiilis. Kerran oli lähtö lähellä mut suht kivuttomasti meni [emoji109] aivan huikea peli! Koko ajan löytyy uusia reittejä ja paikkoja koluttavaksi eikä nuo uudestaan spawnaavat vihutkaan hirveästi häiritse. Kiitos jätkien vinkkien, sillä homma helpottui huomattavasti.
Kerran on soitettu kelloakin ku se oli maassa ja menin tutkimaan. Ihan turhassa paikassa tuli joku kokenut Isä Gasgoigne tai jtn kaveriksi. Eikä mennyt kuin 2-3sek niin sain apua [emoji23] tapatin sit itseni ku lähin helpossa paikassa hötkyileen, en oikein muutenkaan tiennyt mitä kaverin kans ois pitänyt tehdä.. Oli sen verran turhassa paikassa kello. Jossain bossissa tilanne ois eri mut.
Taisit kutsua paikalle NPC:n jos kilkutit jotain maassa olevaa kelloa? Tuo on kohtuu uusi juttu tuossa pelissä että voi NPC-hahmoja kutsua mukaan. Ne seuraa sua kunnes kuolet tai kunnes pomo on tapettu.
Ok! Tuo se oli [emoji23]
Mitä muuten tekee sillä pääkallo itemillä ja verilöyhkä pullolla? Tekstit Suomeksi ja ne on yhtä sillisalaattia.. Mikä on tuo DEX mitä pitäis kehittää? Suomi on keskusteluissa kiva, mutta tavaroissa ihan hanurista.
Katoin huvikseni klipin utubesta ja sit huomasin, että pätkän pelaaja sai samoista vihuista ihan eri kamppeita ku mä? Esim. ensimmäisistä viemärirotista heittotikareita ja sahakeihään. Mä en saanut niistä mitään?!? Tuo sahakeihäs vaikutti ihan pätevältä aseelta. Mitähän muuta tässä saattaa huonolla tuurilla missata? Enempää pätkiä en uskalla katsoa, lähinnä halusin nähdä miten muut taistelevat vihuja vastaan.
Dex on ketteryys suomennettunaSe keihäs tuli rottien vieressä olevalta ruumiilta, ei rotalta. Mulla sillä ei ollut mitään. Mut kiitos taas kerran. Pitääpä kehittää tuotakin kykyä. Mikä tuo DEX vois olla Suomeksi? Änärissäkään en osannut Suomeksi säätää slidereita, sama ongelma tässä [emoji23]
Lokalisointi on erittäin hyvä keskusteluissa ja pidemmissä teksteissä, esim. latausruutujen jutuissa. Aseet yms ois voitu jättää enkuksi.
Dextirity eli ketteryys edelleen.Noita pystyi itseasiassa ostaan jo ennen ekaa pomoa. Lähinnä mietin, että onko tuo voima, elämä, taito, jne.
Millainen ase tuo leka/miekka combo? Nyt oon vetänyt kirveellä ja aivan ehdoton. Pysäytysteho (stunning) on vissiin parempi lekassa. Mietin, että millä lähteä 2. pomoa niputtaan.
Endurance kehitää staminaa, skill psy def ja noita 2 ekaa RES:iä.
Ei tuossa aseella niin väliä ole pve puolella, mikä tuntuu itelle sopivammalta on se paras, itelle tuo leka/miekka oli se juttu, eli hyvä on sekin kuten myös kirves.Millainen ase tuo leka/miekka combo? Nyt oon vetänyt kirveellä ja aivan ehdoton. Pysäytysteho (stunning) on vissiin parempi lekassa. Mietin, että millä lähteä 2. pomoa niputtaan.