Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joskus on ja joskus ei. Kun peliä käynnistäessä tulee "connecting to the Blur game servers", niin siinä kestää jonkun aikaa ja joskus se heittää siihen error. Kun jatkan valikoista eteenpäin, niin peli yhdistää sen jälkeen servuille hyvin.Eikö kenelläkään ole ongelmaa saada yhteyttä peliserverille ?
Onko sulla NAT päällä? Jos on, niin ota se pois.Olisiko ideoita missä ongelma?
Eikö kenelläkään ole ongelmaa saada yhteyttä peliserverille ?
Täällä tulee ilmoitus yhteyttä ei juuri nyt saatavilla, yritä myöhemmin uudelleen ?!? Tätä on kohta kestänyt viikon...
Varsinkin tässä pelissä tuo NAT on iso ongelma. Jos on NAT päällä, niin pelaamisesta ei tule yhtikäs mitään, lentelee ulos kisoista ja eikä yhdistä servuille.NAT on tasolla 2, jonka ei pitäisi haitata pelaamista (eikä minkään muun pelin kanssa ongelmia ole ollut).
Varsinkin tässä pelissä tuo NAT on iso ongelma. Jos on NAT päällä, niin pelaamisesta ei tule yhtikäs mitään, lentelee ulos kisoista ja eikä yhdistä servuille.
Verkkoasetukset säädetään yleensä vain kerran, ja sen jälkeen homma pelaa maailman tappiin asti. NAT ei itsessään ole mikään haitta taikka ongelma, vaan se etteivät ihmiset ymmärrä tarpeeksi käyttämistään verkkolaitteista taikka niiden säätämisestä.Muuten oli demon perusteella ihan hyvä peli mut ei niin hyvä että jaksais jatkuvasti säätää verkkoasetuksia.
NAT2 kertoo vain, että PSN:n vaatimat portit ovat auki ja ohjattu oikein. Sen lisäksi pelit saattavat vaatia omia pelikohtaisia porttiohjauksiaan. Niistä löytyy maininta pelin ohjekirjasta.NAT on tasolla 2, jonka ei pitäisi haitata pelaamista (eikä minkään muun pelin kanssa ongelmia ole ollut). Harmillista kyllä, tiedä sitten onko peli jotenkin krantumpi näiden asioiden suhteen kuin muut.
Verkkoasetukset säädetään yleensä vain kerran, ja sen jälkeen homma pelaa maailman tappiin asti. NAT ei itsessään ole mikään haitta taikka ongelma, vaan se etteivät ihmiset ymmärrä tarpeeksi käyttämistään verkkolaitteista taikka niiden säätämisestä.
Kannattaa lukaista verkko-FAQ läpi ja tutkia, tukeeko oma reititin DMZ-toimintoa. Sen jälkeen ei pitäisi yhdessäkään verkkopelissä olla ainakaan NATista johtuvia ongelmia.
En millään jaksa uskoa tuohon. DMZ:n kanssa yhteys on sepposen selällään koko intternjetiin, joten periaatteessa tilanne ei siltaavasta tilasta edes eroa.Myöskään DMZ toiminto ei auta tähän ongelmaan. Ainut konsti on laittaa purkki siltaavaksi.
Yritin taas saada tätä jotenkin toimimaan. Ei auta muu kuin natin pois päältä ottaminen. Nat tyyppi ykkösellä yhdistää heti mut tyyppi kakkosella tulee "ERROR The Blur server is not available at this time. Please try again later".En millään jaksa uskoa tuohon. DMZ:n kanssa yhteys on sepposen selällään koko intternjetiin, joten periaatteessa tilanne ei siltaavasta tilasta edes eroa.
Täytyypä illalla vielä ihan varmuuden vuoksi kokeilla sitä moninpelidemoa (koska jouduin antamaan promokappaleeni jo pois, snif).
Anteeksi, mutta jotain teet asetuksien kanssa väärin. Juuri tuossa testasin (demolla), ja hienosti toimi nettipeli, vaikka olen NATin takana, ja olipa kaiken lisäksi vielä WLAN käytössä. Ei siis kerta kaikkiaan mitään ongelmia; pääsin heti ensimmäiseen peliin mukaan, eikä itse ajon aikana ollut havaittavissa minkäänlaista lagimista taikka warppailua.Nat tyyppi ykkösellä yhdistää heti mut tyyppi kakkosella tulee "ERROR The Blur server is not available at this time. Please try again later".
Edit: Tällä buffalon wbmr-g125 purkilla en saanut tota peliä toimimaan ollenkaan. Vanhalla zyxelin 660h-61:llä toimii sillatuna.
Meinaatko, että ihan laitteessa olisi vikaa? Jos olisi, se hyvin todennäköisesti ilmenisi kaikenlaisen nettiliikenteen kanssa, ei vain yhdessä pelissä.Joo näemmä tossa buffalossa vika zyxelillä toimii.
Ainakaan dmz:n päälle tai pois laitto ei anna sellaista vastausta kun ohjeessa sanotaan. UPnp ei tunnu toimivan ollenkaan. Boottaus ei onnistu kuin mozillan selaimella ja tehdas asetusten palautuksesta ei tapahdu yhtään mitään. Netin selailu ja muiden pelaajien löytäminen on tuntunut hitaalta jo pidemmän aikaa.Meinaatko, että ihan laitteessa olisi vikaa? Jos olisi, se hyvin todennäköisesti ilmenisi kaikenlaisen nettiliikenteen kanssa, ei vain yhdessä pelissä.
Millä tavalla olet huolehtinut siitä, että PS3 saa aina saman IP-osoitteen? Jos PS3 saa eri IP-osoitteen kuin mikä DMZ:lle on määritelty, ei DMZ:stä ole tietystikään mitään apua.Ainakaan dmz:n päälle tai pois laitto ei anna sellaista vastausta kun ohjeessa sanotaan.
No niin nyt toimii KIITOS! eli purkista UPnP pois niin pelittää. Tosin tuokin ärsyttää kun UPnp:tä pc:llä välillä tartten. Mut onneks ostaessa sovittiin että voin vaihtaa/palauttaa ton jos ei pelaa niinkuin haluan.Millä tavalla olet huolehtinut siitä, että PS3 saa aina saman IP-osoitteen? Jos PS3 saa eri IP-osoitteen kuin mikä DMZ:lle on määritelty, ei DMZ:stä ole tietystikään mitään apua.
Entä olethan varmistanut, että käytät pelkästään DMZ-toimintoa? Juuri tuossa Buffalon mallissa UPnP käyttö samaan aikaan DMZ:n kanssa aiheuttaa ongelmia.
Entä olethan poistanut kaikki käsin tehdyt porttiohjaukset?
Told ya! Ja siellä FAQissakin lukee ihan syystä näin: "Jos sekä DMZ että UPnP ovat yhtä aikaa päällä, voi siitä seurata yllättäviä ongelmia (kuten esim. Buffalo WBMR-G125:n kanssa)."No niin nyt toimii KIITOS! eli purkista UPnP pois niin pelittää.
Tietokonetta varten voi hoitaa porttiavaukset ja ohjailut ihan käsin. Niin itse teen.Tosin tuokin ärsyttää kun UPnp:tä pc:llä välillä tartten.