Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Boktai 2: Solar Boy Django

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dreader X
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dreader X

New Member
No niin, minäkin löysin itseni kirjoittamasta täällä. :eek:
Mitä tiedätte tästä pelistä? Minä olen nähnyt jonkin verran kuvia, ja se näyttää ja kuulostaa hyvältä peliltä! Itse olen kai vannoutunut fani, kun tänä talvella ostin Boktain, eikä kylmäilma estänyt minua pelaamasta! On jo viides läpikerta peluu menossa, tosin en ole pelannut sitten talven lopun. Kaikki on hankittu, paitsi moninpeli jutut (pelaako kukaan?)
Kuten peli itse kertookin, pilvisenäkin päivänä aurinko paistaa, joten mittariin saadaan pientä voimaa silloinkin, tosin ei maailmaa järisyttäviä. Ja niille jotka ovat hankkimassa tätä peliä, sen Euroopan julkaisu päivä on ensimmäinen toukokuuta. Euroopan versio ottaa paremmin auringon säteilyä vastaan kuin amerikan versio, joten se sopii paremmin tänne pimeään pohjolaan. Jos tulee ongelmia pelin kanssa, niin kysykää pois, minä vastaan. :cool:

Vastaus: Boktai 2: Solar Boy Django

tuotahan on saanut jo hyvänaikaa vg+:sta 19eurolla, ei vaan ole tullut ostettua kun ei ole ykköstäkään tullut vielä pelattua

Huomasitko, että sanoin että tuo ilmestyspäivä on EUROOPAN versiolle :D . Euroopan versio soveltuu tänne pohjolaan paremmin, koska se kerää enemmän auringon säteitä. Luitko edes viestini kokonaan? No joka tapauksessa, totta on että sen on voinut tilata, mutta amerikkalaisena se ei ole kai toiminut yhtä hyvin kuin tämä tulee toimimaan. Versiolla on merkitystä ;)

kyllä luin kokonaan.
mutta en usko että siinä nyt niin hirveän merkittäviä eroja on kuitenkaan.
kyllä itse maksan mieluummin huomattavasti vähemmän jenkki versiosta ja pelaan sitten vaikka suorassa auringon paahteessa saatikka ostan ylihintaisen euro version jota voin pelata myös hieman varjoisammassa.

No, liekköhän tuo sitten maku asia, johon en puutu sen enempää. Kuitenkin hankin euroopan version, jo pelkästään siksi etten omista Visaa *huoh* No siinä oli muistaakseni isoaki eroa, sillä ajat saa paremmin aseteltuu, ja kaksi palkkia enemmän pitäisi olla EU versiossa... (Tuo oli sitten pelkkä veikkaus, mutta kaksi palkkia ratkaisee aika paljonkin tässä pelissä, kun RISING SUN kranut on historiaa :S) Ja julkaisu päivä lähestyy...

Ylös Bottom