Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bomberman Max 2 goes GBA!

Eikös siinä nykyisessä Bombermanissa olekin jotain "pokemoneja", jota porukka voi kouluttaa ja vaihdella..?

Eikös siinä nykyisessä Bombermanissa olekin jotain "pokemoneja", jota porukka voi kouluttaa ja vaihdella..?
jepjep, onhan siinä niitä karaboneja joilla voi tapella ja kehittää. Niillä on myös erikoisjuttuja jotka koskee ite peliäkin kuten yks niistä antaa suojakilven.

Täytyy myöntää että Bomberman Tournamentin Pokemonit ovat kyllä lievästi sanottuna turhia..

Itse peli on kuitenkin mainio, joten samaa sopii odottaa myös näiltä uusilta osilta.

- Esa

Bomberman Tournamentin tätä "seikkailumoodia" tai vastaavaa olen kokeillut jonkin verran ja kyllähän se ihan mukavalta vaikutti... Kuitenkaan ei vedä vertoja klassiselle SNESin Super Bomberman 2:lle! Olen sitä mieltä (kuten varmaan moni muukin) että death-match on Bombermaneissa se addiktiivisin pelimuoto, vaikka kyllähän nuo yksinpelitkin ovat ihan mukavia. Toivottavasti tässä Max 2:ssa tulee olemaan molemmat todella hyviä!

V-mäistä rahastusta. Ärsyttävää, kun tuostakin tehdään käytännössä kaksi eri samaa versiota, ja fanin on tietty ostettava molemmat.

Onko peleissä mitään eroa, muuta kuin ilmeisesti eri päähenkilöt?

Kohta tulee sitten Mario Sunshine Blue & Red & Pink & Black...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan flamer
V-mäistä rahastusta. Ärsyttävää, kun tuostakin tehdään käytännössä kaksi eri samaa versiota, ja fanin on tietty ostettava molemmat.

Rahalla tämä maailma pyörii ja kaikki haluavat tehdä bisnestä.. miksi siis Hudson ei haluaisi?

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Rahalla tämä maailma pyörii ja kaikki haluavat tehdä bisnestä.. miksi siis Hudson ei haluaisi?
Varsinkin kun Hudson on tietääkseni vähän taloudellisissa vaikeuksissa.

Weekly Famitsu took a close look at the twin Bomberman games scheduled for a February 7th release. They gave decent scores, and mentioned a number of things of interest.

Bomberman Max 2: Bomberman Version and Bomberman Max 2: Max Version (otherwise known as Red and Blue to the US market) were reviewed by the Famitsu crew, and fared well. They were praised as being addictive in classic Bomberman style and also for having 100 missions to blast through. However, the game duo was also criticized for requiring both versions linked together in order to play all areas.

However, despite criticism, the latest Bomberman series games received a solid score of 28 (7 7 7 7).
--

Planet GameCubesta.

- Esa

Olen sitä mieltä (kuten varmaan moni muukin) että death-match on Bombermaneissa se addiktiivisin pelimuoto, vaikka kyllähän nuo yksinpelitkin ovat ihan mukavia.

Nimenomaan. Viime syksynä meni kaverin kanssa aika monta iltaa varsin rattoisaan Bomberman Tournamentin monipelin kanssa.
N64-versioistahan nuo moninpelit puuttuivat, joten supermenestystä ei voitu odottaakkaan. Noin ohimennen, sattuuko joku tietämään tuleeko GC:n tuleva Bomberman sisältämään deathmatchin? Itse en ole jaksanut kiinnostua pelin ennakoita lukemaan kun sekin on vinksahtanut tähän kerrassaan järjettömään cell-shaded vouhotukseen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan flamer

Täysin samaa mieltä. On rasittavaa, kun tietää, ettei pelistään saa kaikkea iloa kerralla - pitäisi vaan ostaa monta versiota samasta pelistä!!
Kyllä korpesi aikanaan Pokémoneissakin, kun suosikkipokémonit jäivät saamatta vain sen takia, ettei kukaan kavereistani omistanut pelin PUNAISTA versiota.
O tempora, o mores!

Heh, minulle riittää yleensä toinen tämäntyyppisistä peleistä. Itseltäni löytyy Pokemon Red, eikä aikomuksiakaan ostaa Blueta. Ainoa poikkeus mikä on tullut vastaan on Oracle of- Zeldat, joista toisen aion hankkia heti nykyisen läpipeluun jälkeen :) Jos tämä Bomberman-versio on hyvä, en usko että on mitään tarvetta ostaa molempia.

Ylös Bottom