Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Borderlands 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FMIX
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Borderlands 2

Nyt kun tämän saa ladattua PSN:stä tässä kuussa ja jos myöhemmin hankin GOTY version niin toimiiko pelitalletukset suoraan siinä?

Samaa mietin itsekkin ?

Tuli ostettua Ps plussa aikaa 1kk tämän takia ja nyt jo mietin, että onko tästä pelistä tullut sellaista versiota jossa kaikki julkaistut DLC:eet ? On nimittäin aivan mahtava peli!

Tulipa käynnistettyä PS3 2kk tauon jälkeen ja tsekkasin olisiko plussalaisille kummoinen tarjonta pelejä. Tämä sieltä lähti lataukseen ja hitaasti laataakin, nyt 15% ladattu ja 5 tuntia mennyt :eek:.
Itsellä ei ole yhtään Bordelanseista kokemusta, mutta kehuja tuntunut tämä arvosteluissa saavan ja toivotaan että pääsisi jo tänään kokeileen.

Hei miten co-op toimii jos joinaan kaverin hostaamaan peliin joka on aika alussa ja pienempi levelisempi kuin itse olen. Saanko niistä tehtävistä expaa tai mitään enään kun ne on jo tehty ?

Hei miten co-op toimii jos joinaan kaverin hostaamaan peliin joka on aika alussa ja pienempi levelisempi kuin itse olen. Saanko niistä tehtävistä expaa tai mitään enään kun ne on jo tehty ?

Mielestäni kyllä saa,koska kaverillasi on eri tallennukset kuin sinulla. Tosin ainakaan alkupään tehtävistä ei hirveästi xp:tä ropise. Samoin viholliset kuolee helposti parilla laukauksella.

Riippuu level erosta, mutta jos eroa tarpeeksi paljon, saat tyyliin 1xp jokaisesta taposta. Tehtävien suorittamisesta expat taitaa saada normaalisti. Ellei se sittenkin mennyt niin, että tehtävistä saa ainoastaan rahat + lootin...

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Selvä! Kiitos vastauksista!

Jos nyt puhutaan tuosta Borderlands 2:sesta. Lähinnä vain noiden lisäosien takia mietin levy version ostoa. En sitten tiedä onko sillä niin välia vaikka laitaisi kaikki DLCeet erikseen storesta :) ?

Nostetaas tämä vielä, että siirtyvätkö digitaalisen Bordelands 2sen tallennukset levy versioon ? Vai onko nyt ainut vaihtoehto vain jatkaa tuolla digitaali versiolla ja ostaa siihen kaikki härpäkkeet erikseen storesta ?

Kiitos!:)

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Olettaisin että dlc siirtyy, ainakin pelitalletuksia olen voinut käyttää digiladatulla kun olen myynyt levyversion poies

Olettaisin että dlc siirtyy, ainakin pelitalletuksia olen voinut käyttää digiladatulla kun olen myynyt levyversion poies

Okei. Mulla olisi nyt niinkun toisin päin, että digitaalisesta siirryttäisiin levy versioon ?

Okei. Mulla olisi nyt niinkun toisin päin, että digitaalisesta siirryttäisiin levy versioon ?

Eiköhän ne toimi molemminpäin, jos kerran toiseen suuntaan toimivat. Eli ei ole id-tunnisteet/hakemistorakenteet (tms. millä peli tunnistaa pelitallennukset) mitenkään yksisuuntaisia.

Osassa pelissä tosiaan digiversiossa eri "tunniste", jonka vuoksi pelitallennukset eivät toimi ristiin. Lisäksi taisipa Rainbow 6 Vegas:ssa, kuten myös GTA4: Lost and Damnedissä möhlitty (ainakin) Xboxilla sen verran, ettei pelien moninpelit olleet yhteensopivia digi/levyversioiden kanssa.

Ei kellään olisi varmaa tietoa asiasta. Kun ei viitsisi turhaan tuota yli 50€ gotya ostaa:/

Tuosta puuttuu ne kaksi jälkimmäistä isompaa dlc pakettia eli Sir Hammerlock's Big Game Hunt ja Tiny Tina's Assault on Dragon Keep joka on isoin ja paras lisäri. Itse taisin käyttää pelkästään siihen likemmäs 20t aikaa ellen enemmän ja tiny tinasta kun on kyse niin se lisärin läppä on aivan loistavaa.

Ylös Bottom