Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Borderlands 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FMIX
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Borderlands 2

^ Juu levellä se on myös PS3.

Oma kysymykseni on, että nyt kun on goty on tullut hankittua ja lisärit ladattua myös tuo ensimmainen level cap joka nostaa ilmeisesti 61 lvliin. Kannattaako minun tehdä niin, että pelaan ensimmäisen läpi peluun rauhassa ja juoksen sitten ne tvhm ja uvhm läpi, että pääsen raidaamaan niitä kunnon bosseja sitten 72lvlelisenä. Vai miten tuo kannattaa tehdä, koska eniten sitä farmaamista odotan :P, eikä oikein nappaa kolmea kertaa strooryyn/side questeihin keskittyä.

Kannattaakö myös noi lisärit pelata vasta sitten max levelisenä ?

Toinen mitä olen miettinyt, että miten toi kranaattien avulla hyppiminen toimii ? Tarviiko olla joku tietty kranaatti ?

Lisärit ovat vähän nihkeitä alilevuisena. Alle 50lvl kuolo korjasi kohtuullisesti. Ja isommat bossit vaativat enempi leveliä.

Olisiko kenelläkään neuvoja siihen, että miten pystyisin juosta tuon TVMH strooryn mahdollsimman nopeasti, koska kumminkin haluan pelata tuon UMVH:n eli turha tuhlata aikaa tuohon toiseen läpi peluuseen.

En nyt tiedä kannattaako nyt niin vain juosta true vault hunter modeen. Siellä kuitenkin on aika helkkarin paljon mothafucka badasseja, eli siellä ei heiluta millään 25lvl jannulla. ;)

Itse pelaan 38lvl zerolla TVHM ja siellä saa kyllä tarpeeksi miettiä mitä tekee.
Ai tuossa on vielä UTVM? Eipä ole tullut tuota tiedettyä. Noh, eihän tässä kauaa mene, kun siellä mennään. :)

Saa joinata, jos joskus livessä näkee ja kaveriksi saa pyytää.

EDIT. Eniten ehkä tässä pelissä vituttaa se että ei voi mennä lisämateriaaliosioon ilman että muuttaa konsolin kielen englanniksi..
"system language and ps store language does not match" tai jotain sinne päin.

Jooh itsekkin pitkästä aikaa hyppäsin tähän sarjakuva tyyppiseen maailmaan. Onkos noi uusimmat DLC Systeemit kannattavia? Nyt löytyy lvl 72 mode, Tiny Tinan DLC, Sir Hammerlockin DLC, Oasis DLC ja Bad Ass Crater DLC. Ja tosiaan olen valmis luovuttamaan Legendary aseita ja modeja. Lvl 50 ja 61 löytyy aika paljon joten joku halukas saa ne jos haluaa. Jos jotain myös kiinnostaa niin minusta saa peliseuraa esim. Loottaamiseen tai Normaaliin pelaamiseen.

Voi ie kun hankala tuo bloodwing TVHM kierroksella. Levelit 42 ja varmaan 12 kertaa kuolin. Oli se sähköinen versio hieman haastava. Noh, eipä nyt tarvi hetkeen sitä tehdä.

Jaha, pitääpä kokeilla tiny tina dlc pakettia..

Ei hyvänen aika. Kyllä on hankala dlc tämä tiny tina.. Huoh.. 200k massia hetki sitten, nyt ei enää yhtään.. Badass ritareiden jälkeen super badasseja loputtomasti. Ei ainakaan juosta läpi.. Tai sitte, ehkä voisi olla hyvä idea..

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kannattaa panostaa siihen loadouttiin (aseet, shieldi, relic yms.) ja hommata levelit tappiin ennnen noiden DLC:n pelaamista. Ja itse juuri pidin BL2:sta siitä että joutui vähän panostamaan pelaamiseen läpi juoksun sijasta...

Itsellä ei ole hääviä varustusta. Yritin farmata silloin jackia, mutta en saanut mitään vaikka 20x sen nuijin. Pitää siis jatkaa etsimistä. 44lvl tällä hetkellä.

Gearbox ei ainakaan vielä puuhaa jatko-osan parissa. Randy Pitchford mainitsee asiasta melko suoraan ja pientä piikkiä Gaben suuntaan:

"We love Borderlands, and we know customers do too. So we will be doing more in Borderlands. But the thing that, when you think of what Borderlands 3 should be... No. We are not developing that right now. We don't know what that is yet. We can imagine what it must achieve, but we don't know what it is yet. I'm not going to fuck around with you like Valve does with Half-Life 3. Look. We know we want it and we know it should exist, but we don't know what it is yet. But we are doing things in Borderlands that we'll announce soon, that are good, and that I think people will be really excited about if you love the franchise."

Samaisessa jutussa asiaa myös Telltalen porautumisesta Borderlands-universumiin.

Borderlands 3 isn’t being made, but two new Gearbox IP are - Polygon

PS3 SHiFT Code for 10 Golden Keys in Borderlands 2: CTKJB-KBTR9-CJWSK-9TC3J-3ZC5W [These will expire someday so be sure to use them]
Xbox 360 SHiFT Code for 10 Golden Keys in Borderlands 2: CTKJB-KBTJ5-BSXRS-5XB3J-3ZCSZ [These will expire someday so be sure to use them]

Lisätty 6.2 ja ainakin äsken toimi vielä.
En tiedä mitä tapahtui kun tänään aloin pelaamaan tuon koodin laittamisen jälkeen niin minulla olikin 21 kultaista avainta ja tuota ennen niitä oli korkeintaan kuusi. Lisäksi täytyi laittaa uudestaan kaikki 176 badass pojoa. Hetken jo luulin, että olin saanut noin monta lisää, mutta kaikki bonukset olikin vaan jostain syystä resetoituneet. Sai siinä hetken naputella noita kohdilleen.

Onkohan mahdollista, että peli olisi palauttanut myös ne jo käytetyt avaimet jostain syystä.

PS3 SHiFT Code for 10 Golden Keys in Borderlands 2: CTKJB-KBTR9-CJWSK-9TC3J-3ZC5W [These will expire someday so be sure to use them]
Xbox 360 SHiFT Code for 10 Golden Keys in Borderlands 2: CTKJB-KBTJ5-BSXRS-5XB3J-3ZCSZ [These will expire someday so be sure to use them]

Lisätty 6.2 ja ainakin äsken toimi vielä.
En tiedä mitä tapahtui kun tänään aloin pelaamaan tuon koodin laittamisen jälkeen niin minulla olikin 21 kultaista avainta ja tuota ennen niitä oli korkeintaan kuusi. Lisäksi täytyi laittaa uudestaan kaikki 176 badass pojoa. Hetken jo luulin, että olin saanut noin monta lisää, mutta kaikki bonukset olikin vaan jostain syystä resetoituneet. Sai siinä hetken naputella noita kohdilleen.

Onkohan mahdollista, että peli olisi palauttanut myös ne jo käytetyt avaimet jostain syystä.

Jaa pitäsköhän sitä käydä nuo koodit laittamassa peliin sisään tulevaisuutta varten. Itellä True Vault Hunter-rundi kesken ja ehkä vähän heikko asetilanne on tällä hetkellä. Saa nähdä milloin tuota ehtii jatkamaan mutta olispahan sitten kunnon pyssyt taas kun jatkaa.

http://orcz.com/Borderlands_2:_Golden_Key

Tuolta löytyy aika pitkälti kaikki tällä hetkellä olevat koodit kaikille alustoille.
Sivun alalaidasta löytyy taulukko. Vanhaksi menneet koodit tuolta kai poistellaan, joten kyllä tuolta muutama kymmentä Golden Keytä pitäisi irrota.
On tuolta tullut pc:lle vuoden sisällä pari sataa avainta arkkuun ja PS3:lle vajaat 80 tässä lähiaikoina.

Oisko ketään ystävällistä PS3:sen puolella joka omais mahdollisesti ylimääräisiä "unstoppable berserker" class modeja gunzerkerille, alkaa jo usko loppua tuon kyseisen modin farmaamiseen. 61lvl jos olisi.

Ylös Bottom