Killavolt oli ensimmäinen iso hyppäys vaikeustasossa ja vaati itsellänikin useita yrityksiä.
Killavoltin vaikeus taisi itse asiassa olla bugi. Päivityksen jälkeen koko lattia ei enää sähköisty. Kertoo toisaalta pelisarjan luonteesta, kun jengi luuli tämän olevan vain vähän normaalia vaikeampi bossi.
tosin epäilen saanko ikinä läpi noita paria haastejuttua.
Jos tarkoitat haastejutuilla Circle of Slaughtereita, niin ovat ne soolonakin mahdollisia, mutta hemmetin vaikeita. Minunkin piti suosiolla laskea vaikeustasoa Cistern of Slaughterissa (se jossa on vastassa vain eläimiä). Viimeisen roundin viimeinen aalto vaikutti aivan loputtomalta ja tuntui kestävän varmaan puoli tuntia. Patit ja sormet oli jo ihan loppu, kun viimein sain sen läpi. Suurimpana ärsytyksenä tuossa ovat badass Rakkit, joista toiset imevät itseensä ammuttujen panosten elementalin ja toiset munivat radioaktiivisia käärmeitä!
Lisäksi kaikki kolme Circle of Slaughteria bugaavat hyvin herkästi, kun vihut spawnaavat pelialueen ulkopuolelle. Mulla kävi tuuri, koska löysin tällaisen bugittajan ja sain sen tapettua seinän läpi sähkökranaateilla...
Kannattaakohan tässä ylipäätään nyt lvl 50 jatkaa Mayhemiä vai aloittaa tuo True Vault Hunter Mode? Onko jollakin näkemystä tähän?
Vähän olen tuossa Marauderin kanssa samoilla linjoilla eli ehkä kannattaa hetken odotella lisäreitä TVHM:n sijaan. Ainakin pelin tämän hetkisen tilan huomioiden. Esim. itse en löydä 50-tasoisena enää sen parempia kamoja, mitä nyt omistan.
Itse vedin pääasiassa Mayhem 3:lla kaikki kampanjan aikana tekemättä jääneet sivutehtävät sekä kaikki keräilyt ja olihan se samperin viihdyttävää. Haastavaa mutta hauskaa. Muutaman legendaarisen aseen voisi vielä farmata, mutta sitten peli menee hetkeksi tauolle.
Jauhoin myös kaikki saavutukset, mutta viimeinen, "hanki kaikki muut saavutukset" bugaa Xboxilla. Foorumeilla onkin ollut pohdintoja, että Gearbox on ollut superlaiska ja kopioinut suoraan Pleikkarin listan. Heiltä on vaan jäänyt sellainen pikku juttu ottamatta huomioon, ettei Xbox Livessä ole platina trophyn laukaisevaa automaatiota, kun pelaaja saa muut saavutukset.