Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Borderlands 3

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
P

Poistettu jäsen 5945

Guest
Alustat: PS4, PC, Xbox one, Switch?
Julkaisu: ??????
Pelimuoto: Yksinpeli sekä moninpeli



Alkaa peli jo varmistua niin aletaan ketjua luomaan. Kyllä tätä on odoteltu siittä lähtien kun kakkosen paukatti ps4:llä läpi, ketjua päivitellään sitä mukaan kun uutisia tulee! Nintendon youtube kanava ja ilmeisesti teaseria jakanut kuten xbox ja pleikkari mutta oletetaan että se olisi sillekin tulossa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Toivottavasti nämä ei ala keulimaan grafiikassa liikaa, vaan pitää pelin 60fps myös konsoleilla.
 
Reilu 3h enää niin saadaan varmistus mitä sieltä tulee, toivottavasti Gearbox tuo jonkun säväyttävän trailerin meille. Borderlands 3 battleroyale card game.

Minusta tuo teaser oli jo säväyttävämpi kuin 95% kaikista muista pelitrailereista evö. Todella hieno tunnelmanluoja ja täynnä piilotettuja sekä vähemmän piilotettuja vinkkejä tulevasta.

Ja Gearboxin Randy Pitchford on onneksi todennut, ettei peli todellakaan ole battle roayle.
 
Oli kyllä melkoinen "Show!" Gearboxilta äsken lavalla. Hyvillä mielin vetivät ja omalla tyylillä, eikä isot tekniset ongelmat hirveästi menoa haitannut.

Itse en osannut mitään isompia eroavaisuuksia huomata trailerista aikasempiin peleihin. Taitaa Borderlands 3 olla aika samanlainen Borderlands 2:sen kanssa ja ihan toimiva konseptihan se on, hauska pelata. Varmaan kuitenkin pienempiä muutoksia on paljonkin, vaikka pelin kaava olisikin sama.
 
Borderlandsit oli aika makeita pelejä...joskus.. Nyt kun tuon trailerin katsoi niin tuli vaan fiilis että miksi toistetaan sitä samaa? Pelien pitää kehittyä jonnekin muuten käy kuin Tekken sarjassa, se ei kehittynyt ps2 versioiden jälkeen mitenkään ja nyt kun katsoo näitä uusimpia niin tulee vaan puuh.. sitä samaa vanhaa ei vaan riitä enää.

Olen pettynyt etteivät saaneet tuon enempää irti bordesta, RIP..
 
Peli näyttää huikealta, mutta yksi asia, josta olen erittäin mielissäni on se että Rhysen ja kumppaneiden tarina jatkuu Borderlands 3:ssa, kun Tellatale heitti lapun luukulle.
 
Pelin julkaisupäivä saadaan tietää myös 3.4 eli ensi keskiviikona, mukavan avoimena Randy prlin suhteen eikä yritetä salailla joka asiaa viimeiselle sekunnille.
 
Onko tietoa milloin tulee varattavaksi tuo Borderlands Game of the year Edition? Mukava olis nyt pelata se ps4 pro:lla kun siihen tuki tulee :D
 
Borderlandsit oli aika makeita pelejä...joskus.. Nyt kun tuon trailerin katsoi niin tuli vaan fiilis että miksi toistetaan sitä samaa? Pelien pitää kehittyä jonnekin muuten käy kuin Tekken sarjassa, se ei kehittynyt ps2 versioiden jälkeen mitenkään ja nyt kun katsoo näitä uusimpia niin tulee vaan puuh.. sitä samaa vanhaa ei vaan riitä enää.

Olen pettynyt etteivät saaneet tuon enempää irti bordesta, RIP..
Mullekin tuli kieltämättä vähän sama fiilis. Sama juttu oli aikoinaan kakkosessa aikoinaan että peli vaan muuttui tylsäksi, kun ykköstä olin hakannut monia tunteja. Noh, mielenkiinnolla kuitenkin seuraan tätä kolmosta. Toivotaan että keksivät tarpeeksi uutta että mielenkiinto pysyisi.
 
Onko tietoa milloin tulee varattavaksi tuo Borderlands Game of the year Edition? Mukava olis nyt pelata se ps4 pro:lla kun siihen tuki tulee :D

Vastasin tuolla B2 aiheessa että peli ilmestyy ensi keskiviikkona ja jos en ihan väärässä ole sen pitäisi olla jo ennakkovarattavissa.
 
Mullekin tuli kieltämättä vähän sama fiilis. Sama juttu oli aikoinaan kakkosessa aikoinaan että peli vaan muuttui tylsäksi, kun ykköstä olin hakannut monia tunteja. Noh, mielenkiinnolla kuitenkin seuraan tätä kolmosta. Toivotaan että keksivät tarpeeksi uutta että mielenkiinto pysyisi.

Itellä painaa varmaan se että x360:llä tuli tahkottua nuo aiemmat 2-3x ja sitten vielä tämä PS4 remaster paketti ainakin kerran läpi. Ei vaan enää pysty samannäköistä ja pelillisesti samanlaista tahkoamaan. Jos tuosta olisi sokkona näytetty pieni pätkä niin olisin varmaan luullut että on Borde2 tai pre-sequel.. zillion guns on niin eilispäivää :)
 
Itellä painaa varmaan se että x360:llä tuli tahkottua nuo aiemmat 2-3x ja sitten vielä tämä PS4 remaster paketti ainakin kerran läpi. Ei vaan enää pysty samannäköistä ja pelillisesti samanlaista tahkoamaan. Jos tuosta olisi sokkona näytetty pieni pätkä niin olisin varmaan luullut että on Borde2 tai pre-sequel.. zillion guns on niin eilispäivää :)
Itsellä sama homma. Pc:llä aikoinaan pelasin kakkostakin jonkun verran ja nyt avovaimon kanssa ps4. Ollaan aika loppupuolella kuitenkin mutta kummallakin lopahti kiinnostus, eikä olla koskettu peliin kuukausiin.

Toivottovasti tässä kolmosessakin on split screen mahdollisuus.
 
Ylös Bottom