Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Borderlands-peliseuraketju [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Borderlands-peliseuraketju [PS3]

Etsin nyt peliseuraa, jonka kanssa aloittaa peli alusta. Vaatimuksina olisi, että kaikki DLC:t löytyy ja myös mikrofoni. Iällä ei ole väliä.

Pistäkää viestiä PSN:ässä.


ID: Lativle
 
Borderlands-peliseuraa hakusessa

Borderlandsiin tosin peliseuraa hakusessa, mieluusti mikillistä väkeä. Lisäosia ei ainakaan vielä multa löydy mutta pitää varmaan jossain vaiheessa hankkia. Lisäilkäähän kamraatiksi, mutta laittakaa viestiin vaikka kfin borderlands tai jotain vastaavaa.

PSN:VaaraJO

Ja ite mulla eniten pelattu äijä on 51lvl hunter. Muita classeja löytyy 10-15lvl.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Borderlands peliseuraa hakusessa

Borderlandsiin tosin peliseuraa hakusessa, mieluusti mikillistä väkeä. Lisäosia ei ainakaan vielä multa löydy mutta pitää varmaan jossain vaiheessa hankkia. Lisäilkäähän kamraatiksi, mutta laittakaa viestiin vaikka kfin borderlands tai jotain vastaavaa.

PSN:Jvaara

Tuo viestissä mainitsemasi PSN-nicki on muuten väärä. VaaraJO löytyikin sitten tuolta muista tiedoistasi.

32-levelinen ensimmäistä läpäisyä pelaamassa oleva Soldier pisti kaveripyyntöä tulemaan. Jos muilta löytyy peliä niin pyyntöä vain tulemaan tähänkin suuntaan.
 
Vastaus: Borderlands-peliseuraa hakusessa

Kiitos korjauksesta. Jees pistetäänhän pelejä tässä.
 
Vastaus: Borderlands-peliseuraketju [PS3]

etsisin borderlands peliseuraa. PSN: sammytg77

en ole mikään paras pelaaja :D

löytyy kaikki lisäosat :rolleyes:
 
Vastaus: Borderlands-peliseuraketju [PS3]

Hei jos löytyy vielä kiinnostuneita pelaajia alusta alottaan. Laittaa kutsua Dan_Pandora_82. Meikän uusin Bordertili... piti tehä uus että saa trophyt uudestaan kolmannen kerran... heh... yksin ja vaimon kanssa noin 8 kertaa läpi...

Edit: Mikki on ja kaikki DLC:t
 
Vastaus: Borderlands-peliseuraketju [PS3]

Vieläkö joku olisi kiinnostunut pelaamaan co-oppia kanssani? Kaikki dlc löytyy ja nyt n.lvl 20
 
Vastaus: Borderlands-peliseuraketju [PS3]

Hei sinä uusi aloitteleva (tai uudestaan aloittava) Borderlands-pelaaja!

Etsin sinua nähdääkseen sinun kanssasi Borderlandsin mahtavaa maailmaa ja kokemaan värikkäitä raajojen irtoutumisia. Olen aktiivinen iltapelaaja ja kaapistani löytyy mikki silloin, kun olen puhelialla tuulella. Tykkään viskistä.

Jos sinusta tuntuu, että haluat jakaa mielenkiintoisia iltahetkejä Borderlandsin co-op:in parissa, lisää minut kaverilistalle. Olen RamboNaama.

PS. Löytyy kaikki dlc:t.
 
Ylös Bottom