Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

boxbox lehti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja polar_666
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei oo kyl mitään hajua suomalaisista box-lehdistä. Ei oo ainankaan vielä eteen eksyny muita kuin tavallisia "jokapelikone"-julkaisuja. Toivottavasti sellanenkin jossain vaiheessa löytyy.

Hiiteen suomalaiset lehdet! Tilatkaahan Official Xbox UK Magazine, ohessa linkki. www.officialxboxmagazine.co.uk
Taattua laatua. Visa vinkumaan!! :D Mulle tulee jo...

Muuten kyllä mutta en lämpee 15e/lehti vaikka onki demo-cd, ellei sitten ole paljon rahaa. Pitää säästää syksyn koviin peleihin ja kattoo minkä niistä ostaa. Jou, ehkä sitten kun saan vaikka vakituisen työn tai jotain.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jou
Hiiteen suomalaiset lehdet! Tilatkaahan Official Xbox UK Magazine, ohessa linkki. www.officialxboxmagazine.co.uk
Taattua laatua. Visa vinkumaan!! :D Mulle tulee jo...

Pistinpä minäkin tilaten tuon lehden, numerosta 21 alkaen pitäisi tulla. Piti tilata kun muutenkin olen ostanut niitä irtonumeroina, tulee halvemmaksi (ja helpommaksi) tilata.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Muuten kyllä mutta en lämpee 15e/lehti vaikka onki demo-cd
Mun matikkapäällä toi on kyllä 9e/lehti. Siis normaali 13 lehden tilausjakso. Onhan se silti monille aika paljon, varsinkin kun pitäisi irrottaa kerralla tuo 115 euroa..

mutta sitten myös se seikka että, moni (ainakaan minä en osaa englantia kuin muutaman sanan.

ja olisi mukavaa kyllä jos voisi myös lukea sitä lehteä!!
suomalainen näkökanta asioihin olisi myös paikallaan.

vaan tuskinpa tulee suomalaista xbox-lehteä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kurki-fin-
mutta sitten myös se seikka että, moni (ainakaan minä en osaa englantia kuin muutaman sanan.

No, eihän XBoxille ole tietääkseni yhtään suomenkielistä peliäkään. Täytyy sitten tyytyä pelaamaan jotain Harry Potteria PS2:lla ;)

No ei vaan, ymmärrän kyllä tuon pointin. Mutta taitaa olla samasta syystä vähän vaikea saada suomenkielistä Xbox-lehtiä jossa olisi demojakin mukana kuin että pelejä ei käännetä suomeksi - liian pienet markkinat (ja liian paljon englantia osaavia)

Eikä suomessa taida olla Xboxin omistajiakaan niin paljoa, että lehteä kannattais tehdä sille. Sitten kun vielä konsolin omistajista, ehkä alle puolet seuraa alan lehdistöä, suurin osa taitaa olla "sunnuntaipelaajia".

Ylös Bottom