Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Boxi versio 1.0

FatsO

New Member
Mites Forza ja muut uutuuspelit toimii ver. 1.0 Xlootassa? Ainakin Halo ja NF:SU on kuulemma vähän nirsoja tohon versioon.
 
Vastaus: Boxi versio 1.0

Minulla ainakin toimii aivan täysin ongelmitta niin Halo, NFS Underground kuin Forzakin. Kahta jälkimmäistä olen tosin pelannut tähän takuuna vaihdetulla Philipsin dvd-asemalla.
 
Vastaus: Boxi versio 1.0

Eikös vika ongelma ollut vain Thompsonin asemassa, eikä niissäkään kaikissa? Oma julkaisupäivänä ostettu Thompson-boksini pyöritti kaikkia pelejä ongelmitta.
 
Vastaus: Boxi versio 1.0

Oma ykkösykkösboksini kieltäytyi aloittamasta Knights of the Old Republicia (lataus jäi aina jumiin samassa kohdassa), ja foorumiskannailujen jälkeen jouduin toteamaan, että moni muukin oli samassa veneessä.

Kyllä pelien toimimattomuus vanhimman mallin konsolilla voi siis olla ihan todellinen ongelma, vaikka mun kohdallani tuo Star Wars RPG:n ykkösosa jäikin ainoaksi totaalikieltäytyjäksi.
 
Vastaus: Boxi versio 1.0

Xbugs sanoi:
Oma ykkösykkösboksini kieltäytyi aloittamasta Knights of the Old Republicia (lataus jäi aina jumiin samassa kohdassa), ja foorumiskannailujen jälkeen jouduin toteamaan, että moni muukin oli samassa veneessä.

Kyllä pelien toimimattomuus vanhimman mallin konsolilla voi siis olla ihan todellinen ongelma, vaikka mun kohdallani tuo Star Wars RPG:n ykkösosa jäikin ainoaksi totaalikieltäytyjäksi.

Vaikka threadi on vanha, on silti pakottava tarve kertoa omasta kuolemaa tekevästä thomson lootasta. Itsellä lähes ainoa peli joka koneella enää täydellisesti toimii on juuri tuo Kotor :confused:
 
Ylös Bottom