Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Brink [PS3]

Vastaus: Brink [PS3 Hype]

Gametrailersin arvosteluille olen usein antanut painoarvoa. En ole pettynyt ostaessani pelin perustuen heidän arvosanoihinsa.

Kiitos muuten lähdelinkistä, oli hyvää luettavaa. Harmi ettei linux clientia ole tulossa.

Joo no itse kans pidän kyllä gametrailersin arvosteluja luotettavina, lähinnä vain tarkoitin sitä, että luulisi olevan vähän vaikea arvostella peliä joka pohjautuu moninpeliin (ja jota ei ole vielä julkaistu arvostelun tekemisen aikana). Ymmärrän kyllä, että arvostelijat ovat päässet pelaamaan tätä netissä muiden arvostelijoiden ym. kanssa, mutta silti perustaisin ostopäätökseni muiden "normaalien" pelaajien kokemuksien perusteella. Siis jos on kahden vaiheilla ostopäätöksen kanssa.

Toivottavasti tässä ei kuitenkaan tarvitse ihan koko lipasta tyhjentää vastukseen ennen kuin se tipahtaa. Itseltä menee hyvin nopeasti mielenkiinto sen tyyppisiin peleihin:/
 
Vastaus: Brink [PS3 Hype]

Katsoin, että täysi helttiseen normaaliin (medium vartalo) menee n. 1/3 lipasta pienilippaisesta aseesta, myös aseen teho ratkasee. Voihan ne tyypit arvostella tän, jos se tänään tuli jenkkilään.
 
Vastaus: Brink [PS3 Hype]

Itse kattelin Gametrailersin arvostelun ja peruutin sen jälkeen ennakkotilauksen. Arvostelun perusteella ei ole mitään ihmeellistä tulossa vaikka niin annettiin ymmärtää. Odotin niin paljon enemmän tältä peliltä jossa yhdistelty kaikista muista peleistä ideoita. PSN kaiken lisäksi vielä alhaalla niin laskee sekin mielenkiintoa.
 
Vastaus: Brink [PS3 Hype]

Odotan tältä peliltä lähinnä sitä että saa hyvän "fiiliksen" päälle. Siis vähän tyyliin Bc2 meininkiä jossa painostetaan vastustajaa ja koitetaan etsiä heikko kohta puolustuksesta. Spawniaikahan tässä on aika lyhyt mutta sillä ei ole niin väliä koska gameplay videoista päätellen kukaan ei säily hirveän pitkään hengissä.

Tuosta bafa vertauksesta vielä sen verran että tässä puolustusta ei onneksi pääse murtamaan hekolla tms. uberaseella. Spawniraiskaaminenkaan ei taida olla ihan helppoa mutta pianhan sen pääsee testaan.
 
Vastaus: Brink [PS3 Hype]

Huolestuttaa kyllä tämä peli jo aika urakalla. Lopulliset sanat tietysti oman kokeilun jälkeen mutta on kovin ristiriitaisia mielipiteitä herättänyt. Jenkithän tätä jo ovat boxin puolella päässeet pelaamaan ja servut ovat kuulemma aika kovilla eli peli kärsii huomattavista lagi ongelmista. Ja lonkalta on kuulemma pare ampua kun tähtäys on jotenkin niin laginen.

Noh, ootellaan...

Niin ja kaverilta kuulin tuossa(oli saanut spostia), että ainakin verkkokauppaan peliä ei ole saapunut vaan tulee ensi viikon alussa.
 
Vastaus: Brink [PS3 Hype]

Huolestuttaa kyllä tämä peli jo aika urakalla. Lopulliset sanat tietysti oman kokeilun jälkeen mutta on kovin ristiriitaisia mielipiteitä herättänyt. Jenkithän tätä jo ovat boxin puolella päässeet pelaamaan ja servut ovat kuulemma aika kovilla eli peli kärsii huomattavista lagi ongelmista. Ja lonkalta on kuulemma pare ampua kun tähtäys on jotenkin niin laginen.

Noh, ootellaan...

Niin ja kaverilta kuulin tuossa(oli saanut spostia), että ainakin verkkokauppaan peliä ei ole saapunut vaan tulee ensi viikon alussa.


Eikös tohon lagisuuten pitänyt tulla ns. "day one patch"? vai onko ongelmat jatkuneet senkin jälkeen? Itse tosiaan sain seuraavanlaisen sähköpostin verkkokauppa.comilta:

"Huonoja uutisia! Saimme maahantuojalta tietoa, että BRINK toimitukset ovat myöhässä. Tämä tarkoittaa sitä, että peli ei ehdi postitettuna perille julkaisupäiväksi, eli perjantaiksi. Tilaus saapuu teille ensi viikon alkupuolella; maanantaina/tiistaina."
 
Vastaus: Brink [PS3 Hype]

Ite pistin ennakotilaukseen Steamin kautta. Ei ainakaan tuu myöhässä, vaikka olisin luullut, että tää olis tullu jenkkilän aikaan.
 
Vastaus: Brink [PS3 Hype]

Pitkästi aikaa vaihtelua perinteisten FPS pelien joukkoon. Arvosteluista ei niin väliä, oma kokemus ratkaisee. PS3:lle ennakkotilattu eilen, toivottavasti saisivat sen pleikan nettipelin taas toimimaan piakkoin. Jos tarviitte joukkuepelaajii nii lisätkää pleikalle ID: korven_soturi
 
Vastaus: Brink [PS3 Hype]

Pitkästi aikaa vaihtelua perinteisten FPS pelien joukkoon. Arvosteluista ei niin väliä, oma kokemus ratkaisee. PS3:lle ennakkotilattu eilen, toivottavasti saisivat sen pleikan nettipelin taas toimimaan piakkoin. Jos tarviitte joukkuepelaajii nii lisätkää pleikalle ID: korven_soturi

Mullakin ollut jo tovin ennakkotilauksessa. Mua ainakin kiinnostas pelata ihan suomalaisessa porukassa, löytyskö foorumeilta muitakin kiinnostuneita (tulevia) Brinkin pelaajia PS3:lle?
 
Mullakin ollut jo tovin ennakkotilauksessa. Mua ainakin kiinnostas pelata ihan suomalaisessa porukassa, löytyskö foorumeilta muitakin kiinnostuneita (tulevia) Brinkin pelaajia PS3:lle?

Täältä löytyy! Itseäni ei arvostelut hetkauta vaan mielipiteen teen vasta, kun on tarpeeksi omakohtaista kokemusta. Kyllähän noita tapauksia löytyy, joilla metacritic tulos on about 60 ja silti olen niitä todella mielelläni pelannut, esim Wheelman

Jos siis Brink-peliseuraa pleikalla kaipaatte niin voi lisäillä mut frendilistoille, psn id: juzbat
 
Vastaus: Brink [PS3 Hype]

Harmi, kun hankin BRINKin PC:lle, olis ollu hauskaa pelata tiimissä :(, mutta kyl sielkin VARMAAN löytyy hyviä tyyppejä.
 
Vastaus: Brink [PS3 Hype]

About 4 tuntia pelasin ja harmikseni totesin, että odotin peliltä PALJON enemmän. Peli on ensisilmäyksellä todella sekava eikä se siitä selkene pelatessa. Vihollisia ei erota tiimiläisistä ja kentät, jotka vaikuttivat aluksi hyviltä, ovatkin todellisuudessa liian kompleksisia. Graffinen ilme on mukavan erillainen, mutta valitettavasti paikoitellen suttuinen. Liikkumismekanismi ihan ok, mutta tietyissä kohdissa todella kankea. No, eipä tule tätä enempää pelattua. Uskon tämän pelin olevan sellainen joka jakaa mielipiteet. Itse en pidä, mutta uskon että jotkut tulevat tykkäämään.
 
Vastaus: Brink [PS3 Hype]

Ite pidän tästä pelistä, vaikka singleplayer oli lyhyt. Nyt multiplayerin kimpussa ja InFamous 2:sta oottamassa.
 
Vastaus: Brink [PS3 Hype]

Pelin ostaneet kertokaas nyt tuntemuksia pelistä, millasta on meno etc? Onko hankkimisen arvoinen?
 
Vastaus: Brink [PS3 Hype]

Mitä oon jotain videoita kattonu, niin vaikuttaa melko bugiselta. Nettipeli lagailee ja vihujen tekoäly surkeaa, ym. Noh eiköhän sieltä tule korjaavia pätsejä pikapuoliin.
 
Vastaus: Brink [PS3 Hype]

Hieman tuntemuksia lähinnä yksinpelin puolelta. Yksinpelin puolella peli pyörii nätisti ja on melko kaunista katseltavaa. Varsinkin välivideot ja itse pelihahmot näyttävät hyviltä. Botteja vastaan pelatessa en huomaa nykimistä tai muitakaan bugeja. Tekstuurit saattavat välivideoissa lataantua hiukan myöhässä mutta tuo ei minua haittaa koska tämä on nimenomaan tiimi fps ja painottuu sinne gameplayn puolelle.

Aseita on melko paljon ja lisävarusteet muuttaa hieman aseiden statseja. Kaikille varmasti löytyy mieluinen pyssy. Lisävarusteita/aseita saa avattua mm. challenge moodissa jota voi pelata cooppinakin ja ne ovat melko helppoja. Varsinkin jos ensin pelaa normi nettipeliä/sooloa ja avaa hieman kykyjä ensin niin challenget sujuvat paljon paremmin.

Mutta aseet eivät ole pääosassa vaan kyvyt ja boostaukset. Poikkeuksena sääntöön on ehkä heavy luokan aseet. Varsinkin kranuneitin tuntuu olevan melko hyvä. Kaikki muut luokat paitsi operative voivat boostata omia pelaajia. Muut luokat ovat melko tuttuja eli medic, soldier ja engineer.

Mitä taas tulee parkour hommiin niin edelleenkään tämä ei ole parkour simulaattori. Kiipeily ja hyppiminen onnistuu omasta mielestäni mallikkaasti mutta mitään huimia akrobaattisia erikoisliikkeitä ei voi suorittaa.

Nettipelin osalta vaikea sanoa mitään vielä. Muutaman tunnin perusteella voisi sanoa että hyvältä näyttää. Jos kaikilla pelaajilla on hyvä yhteys niin homma näyttää pelittävän hienosti. Jos taas yhdelläkin pelaajalla on huono yhteys(punainen tolppa)niin se vaikuttaa kaikkiin pelaajiin ja peli tulee pelikelvottomaksi. Suomitiimillä tämä ei varmasti olisi ongelma ja tähän ongelmaan on tulossa päivityksiä.

Pelissä on myös tukku opetusvideoita jotka kannattaa ehdottomasti katsoa läpi.

Huolimatta monarin yhteysongelmista voin suositella brinkkiä niille ketkä pitävät erittäin tiimipainoitteisesta räiskinnästä. Paras kuvaus mitä itse keksin brinkinstä on "team fortress 2 realismilla höystettynä".
 
Vastaus: Brink [PS3 Hype]

Kyl on pelaamisen arvonen peli, vaikka "singleplayer" on lyhyt, mutta tomintaa täynnä. En tiedä miks jotkut sanoo et nettipeli lagii, kun mul ei oo, vaikka on keskiverto yhteys.
 
Ylös Bottom