Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bruce Springsteen Helsinki 16.-17.6.2003

Buckley

Member
Ajattelin keikkojen lähestyessä avata topicin jossa puidaan hieman ennakkotunnelmia ja tietysti keikan jälkeisiä fiiliksiä.
Eli ketä on lähdössä ja mitkä on tunnelmat?Onko jotain erityisiä suosikkiviisuja mitä haluatte kuulla?Itselläni on koko viikko mennyt Brucen-levyjä kuunnellessa ja fiilis on korkealla.Ei malttais mitenkään odottaa tiistaihin asti.
Olen katellut noita viime keikkojen settilistoja aika huolestuneena,
sieltä puuttuu monia minun suosikki biisejä kuten Luckytown,
Thunder Road(miten tämän voi jättää soittamatta?)ja Better days muutamia mainitakseni.
Jengi tuolla Brucen sivuilla lohdutteli minua sanomalla,että se on kuule ihan sama mitä Boss:i vetää,keikka on joka tapauksessa ainutlaatuinen!:D
 
Itse menen tiistain keikalle.. Pomoa en tosin ole kuunnellut aikoihin, mutta eiköhän sitä fiilikset nouse paikan päällä.. Harmittaa vain että lisäkeikka päätettiin lisätä "alkuperäisen" keikan eteen maanantaiksi.. No mutta tyytyväinen kuitenkin! :)
 
jep, tuonne menossa myös huomenna! :cool:
osaako joku sanoa mihin aikaan pomo jo aloittaa? alkaako suoraan klo 20.00 kun ei kuulemma lämppäriäkään ole...?!
 
Uskomaton keikka tiistaina!Nyt on varmaan kaikille selvä miksi Brucea kutsutaan Pomoksi.V****u se äijä ON POMO!
Pieni miinus tulee suomalaiselle yleisölle,vähän reippaammin vois osallistua showhun,ei se Bruce ihan joka päivä täällä vedä.
"Have a little faith,there`s magic in the night..."
 
...ja poistuessaan Stadionilta 23 jälkeen ajoi ovi auki ja hymyili ja vilkutteli jengille :)

Viimeiseen asti tyylikäs :)
 
juu, upea oli konsertti!! pomo on pomo! ja hienon setin pisti vaikkei ihan kaikkia toivottuja biisejä soittanutkaan... ikävintä oli tosiaan katsella takarivejä kun ihmiset istuivat tiukasti penkeissään ja valittelivat viileää ilmaa! :confused:
itse olin koko keikan t-paitasillani eikä hetkeäkään ollut kylmää!
...watining for a sunny day...
 
Ylös Bottom