Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Brucen keikan lipunmyynti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mursu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
(iltalehti)

Brucen lippujen myynti tökki

Esittäisin suuren paheksunnan osoituksen Tampereen Sokoksen henkilökunnalle.

Meitä oli kymmeniä jonottamassa pakkasessa lippuja Brucen konserttiin, mitä tapahtuikaan jonon ensimmäisten jo ollessa tiskillä.

Sokoksen henkilökuntalaiset törkeästi lämpimässä odotettuaan kehtasivat tunkea ensimmäisiksi lippujonossa.

Aijai, on huonoa mainosta.

Nim. 2,5 tuntia jonossa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
springsteen.net

SPRINGSTEEN SETS NEW EUROPEAN RECORD
183 000 tickets to four concerts sold out in three hours

Mun matikalla tostaa tulee kiitettävät 19 lippua sekunnissa.

Jepujepujee!Mä sain liput kentälle!Ja ihan puhelimella tilattiin.Nyt alkaa odotus...Thunder Road!Let`s rock it!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Ääh mitään Bruceja, tänään räjähtää jäähallissa! MANOWAR

Helvettiläinen ku pahasti koeviikon keskelle osui tuo Manon keikka... Ois tehny kovasti mieli mennä katsastamaan universumin kovin bändi.

Koeviikko, mitä väliä, itselläni jäi väliin hissan koe. Uusinnassa sitten tekemään. ManOwaR tulee ennen kaikkea muuta. Oli ihan perkeleen kova keikka!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Koeviikko, mitä väliä, itselläni jäi väliin hissan koe. Uusinnassa sitten tekemään. ManOwaR tulee ennen kaikkea muuta. Oli ihan perkeleen kova keikka!
Paljos oli porukkaa?

Ja WeePee voisi puolestaan lukea tuon edellisen sivun. Vai miksi luulit tämän topicin olevan näin ylhäällä tällä hetkellä?

Tänään tuli ostettua yksi seisomapaikkalippu. Seisomaan saa vielä lippuja. Taitaa olla enää tosin yksi vapaana.

Bruceen liittyen, mulla oli joskus aikoinaan brucen LP-kokoelma, iso musta pakkaus, sisälsi monta levyä. Nimeä en muista tais olla vaan Bruce Springsteen & the E-Street Band.
No, tuo tuhoutui jo aikoja sitten tulipalossa, joten tuli tuossa mieleen etä kun ei minulla ole edes LP-soitinta, saako tuota kokoelmaa mistään CD:llä?
Kyseessähän ei kai ole mikään harvinaisuus.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Bruceen liittyen, mulla oli joskus aikoinaan brucen LP-kokoelma, iso musta pakkaus, sisälsi monta levyä. Nimeä en muista tais olla vaan Bruce Springsteen & the E-Street Band.
No, tuo tuhoutui jo aikoja sitten tulipalossa, joten tuli tuossa mieleen etä kun ei minulla ole edes LP-soitinta, saako tuota kokoelmaa mistään CD:llä?
Kyseessähän ei kai ole mikään harvinaisuus.

Live 1975-1985

Kiitos. Nyt tarttee vaan löytää se jostain kotimaisesta puodista.

Paikallinen levyliike saa ainakin tilaamalla tukusta. Hintaa about 33. Jos ei kiirettä niin kannattaa odottaa remasteroitua versiota, koska sellainen tulossa jossain vaiheessa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Paikallinen levyliike saa ainakin tilaamalla tukusta. Hintaa about 33. Jos ei kiirettä niin kannattaa odottaa remasteroitua versiota, koska sellainen tulossa jossain vaiheessa.

33 ei ole paha. Ehdin jo kysellä Free Record Shopista, siellä 42,99.
Mikä on paikallinen levyliike sinulla?
Ja ei mitään re-masteroitua. Rahinat kuuluu asiaan.

33 ei ole paha. Ehdin jo kysellä Free Record Shopista, siellä 42,99.
Mikä on paikallinen levyliike sinulla?
Ja ei mitään re-masteroitua. Rahinat kuuluu asiaan.

FM-Music & Swampmusic & Epes Tampereella. Tosin viiveaikoina tullut keskitettyä ostokset FM-Musiciin jo pelkästään hyvän palvelun ja hyvän tilausvalikoiman (Bertus tukku) takia.

Ylös Bottom