Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Brütal Legend

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Linque
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Brütal Legend [PS3/X360] (Podcastissa 10.4.)

Pelin vahvuus on oikeastaan muualla kuin itse pelissä, maailman designin ja monipuolisen soundtrackin luoma tunnelma on hieno tällaiselle hevimiehelle. Mielestäni peli on siis puutteistaan huolimatta jo puitteittensa vuoksi suositeltava paketti hevi-ihmisille.

Schafer sanoi muistaakseni jossakin haastattelussa, että maailmaan on rakennettu maisemia suoraan klassisten hevilevyjen kansista, ja sellaisia vaikutteita on hauska kierrellä etsimässä. Toinen erittäin mainio asia on ääninäyttelijöiksi mukaan saadut legendat Lemmystä Rob Halfordiin, sekä pienemmät cameot kuten Tenacious D:n toinen puolisko Kyle Gass. Myös Jack Black on kotonaan tällaisessa roolissa. DECAPITATIOOOOON!
Jep hevimiehelle aivan pakollinen.
Juuri tuo avoimen maailman tutkiminen on sitä upeutta tässä pelissä. Tunnista viittaukse heviin jne...

Samalla huumori on omaa luokkaansa. Pelissä saa myös vaeltaa ja tutkia ilman pakollisia GTAIV tyylisiä tule heittämään HETI tikkaa tai en ole frendisi. Peli on parempi kuin osiensa summa. Toisaalta jos pitää vaikeana kannattaa lohikse vapauttaa aina kun voi. Itse ylitin juuri sillan ja sen jälkeen kolusin loppuja lohareita 106/120 vapautettu.

Toisaalta tylsäksi se kävoi joten väliin toissijaisia tehtäviä.

Ja tuleehan tuohon peliin itsellä muistobonareita kun Running Wild, Quiet Riot tai Angel Witch pärähtää soimaan. Noita ei nykyään pahemmin kuuntele toisin kuin Moottoripäät, Juudaksen pappi sekä Ozzy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Brütal Legend [PS3/X360]

Steamissa julkaistiin eilen tämäkin. SSAO tekee hyvää grafiikalle, mutta itse peli kärsii aika pahasti microstutteringista ja taitaa olla vielä rajattu 30 frameen.







 
Vastaus: Brütal Legend [PS3/X360]

mutta itse peli kärsii aika pahasti microstutteringista ja taitaa olla vielä rajattu 30 frameen.

Jotain häröä tossa oli itselläkin grafiikoiden suhteen, mutta framerate ei kyllä ole lukittu. Itsellä ainakin pyöri ihan nätisti 80-100+ fps Frapsin mukaan windowedina 1920x1080 resolla.
 
Vastaus: Brütal Legend [PS3/X360]

Hmm, en näköjään pitänyt Frapsista freimejä päällä kun nuo shotit otin. Täytyy katsoa illasta. Eikös DF kuitenkin sanonut, että peli olisi julkaisussa 30 freimillä ja yrittäjävät tämän ja muutkin saada unlockattua.

Oma stutteringin tyyppinen tärinä ja levottomuus on aika tyypillistä seurausta framelockista. Ehkä asetuksissa oli jotain vikaa - pelin äänet myös bugailivat aika kummallisesti. Kun skippasin cinematiikin, jatkui pätkän äänet taustalla vaikka olin jo pieksemässä.

Peliin ei vielä löydy modeja. Toivottavasti tulee. SweetFX ei myöskään kenkinyt pelin kanssa ja tämänkin olisi syytä korjaantua jossain vaiheessa.

Pelinä aika hirvee, mutta hitto että tämä saa metallimiehen hyvälle tuulelle.
 
Vastaus: Brütal Legend [PS3/X360]

Hmm, en näköjään pitänyt Frapsista freimejä päällä kun nuo shotit otin. Täytyy katsoa illasta. Eikös DF kuitenkin sanonut, että peli olisi julkaisussa 30 freimillä ja yrittäjävät tämän ja muutkin saada unlockattua.

30 fps oli multiplayer betassa ja saattaa itseasiassa olla vieläkin multiplayerissä, jotain sen suuntaista kommenttia olin tänään lukevinani. Yksinpelissä kuitenkin pitäisi olla rajoittamaton fps. Onhan sulla se "hi-fi sim" asetus päällä?

Oma stutteringin tyyppinen tärinä ja levottomuus on aika tyypillistä seurausta framelockista. Ehkä asetuksissa oli jotain vikaa - pelin äänet myös bugailivat aika kummallisesti. Kun skippasin cinematiikin, jatkui pätkän äänet taustalla vaikka olin jo pieksemässä.

Itselläkin tuota stutterointia on pikkaisen ja eilen kai jo tuli eka pätsi jonka olisi tuota pitänyt korjailla. Ei kyllä mitään hajua mihin aikaan se tuli, pitää tänään jatkaa pelaamista niin sittenpä sen näkee onko korjauksia tullut.

Mulla jotain tekstejä ynnä muuta ei näkynyt kanssa, että jonkin verran bugeja näyttäisi olevan...

Tossa vielä mitä pätsissä tuli:

**2/26/13 Patch**
This is the first patch to the released game. Another patch will be released soon, but we wanted to get these fixes out to everyone immediately:

Major Improvements:

* Fixed audio compression settings in cutscenes
* Fixed mouse cursor not hiding during the game
* Lamprey audio stream now plays
* Earth shaker button prompts work
* Added a safety feature so that you are unblocked even if the map doesn't display at the completion of the intro sequence

Major Known Issues:

• Missing cutscene at the end of the bridge in the tutorial
• Vehicle jittering in cutscenes
• Frame rate stuttering on some machines
 
Ylös Bottom