manmangler
New Member
Vastaus: Brütal Legend [PS3/X360] (Podcastissa 10.4.)
Juuri tuo avoimen maailman tutkiminen on sitä upeutta tässä pelissä. Tunnista viittaukse heviin jne...
Samalla huumori on omaa luokkaansa. Pelissä saa myös vaeltaa ja tutkia ilman pakollisia GTAIV tyylisiä tule heittämään HETI tikkaa tai en ole frendisi. Peli on parempi kuin osiensa summa. Toisaalta jos pitää vaikeana kannattaa lohikse vapauttaa aina kun voi. Itse ylitin juuri sillan ja sen jälkeen kolusin loppuja lohareita 106/120 vapautettu.
Toisaalta tylsäksi se kävoi joten väliin toissijaisia tehtäviä.
Ja tuleehan tuohon peliin itsellä muistobonareita kun Running Wild, Quiet Riot tai Angel Witch pärähtää soimaan. Noita ei nykyään pahemmin kuuntele toisin kuin Moottoripäät, Juudaksen pappi sekä Ozzy.
Jep hevimiehelle aivan pakollinen.Pelin vahvuus on oikeastaan muualla kuin itse pelissä, maailman designin ja monipuolisen soundtrackin luoma tunnelma on hieno tällaiselle hevimiehelle. Mielestäni peli on siis puutteistaan huolimatta jo puitteittensa vuoksi suositeltava paketti hevi-ihmisille.
Schafer sanoi muistaakseni jossakin haastattelussa, että maailmaan on rakennettu maisemia suoraan klassisten hevilevyjen kansista, ja sellaisia vaikutteita on hauska kierrellä etsimässä. Toinen erittäin mainio asia on ääninäyttelijöiksi mukaan saadut legendat Lemmystä Rob Halfordiin, sekä pienemmät cameot kuten Tenacious D:n toinen puolisko Kyle Gass. Myös Jack Black on kotonaan tällaisessa roolissa. DECAPITATIOOOOON!
Juuri tuo avoimen maailman tutkiminen on sitä upeutta tässä pelissä. Tunnista viittaukse heviin jne...
Samalla huumori on omaa luokkaansa. Pelissä saa myös vaeltaa ja tutkia ilman pakollisia GTAIV tyylisiä tule heittämään HETI tikkaa tai en ole frendisi. Peli on parempi kuin osiensa summa. Toisaalta jos pitää vaikeana kannattaa lohikse vapauttaa aina kun voi. Itse ylitin juuri sillan ja sen jälkeen kolusin loppuja lohareita 106/120 vapautettu.
Toisaalta tylsäksi se kävoi joten väliin toissijaisia tehtäviä.
Ja tuleehan tuohon peliin itsellä muistobonareita kun Running Wild, Quiet Riot tai Angel Witch pärähtää soimaan. Noita ei nykyään pahemmin kuuntele toisin kuin Moottoripäät, Juudaksen pappi sekä Ozzy.
Viimeksi muokannut moderaattori: