Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Brute Force

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Code
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Uusia kuvia

Nostetaas boardin historiallinen Xbox Toimintapelit-alueen ensimmäinen viesti vähän ylemmäs. :)

Uusia kuvia ko. pelistä löytyy täältä. Ei näytä lainkaan hassummalta.

Kyseessä saattaa olla seuraava XBOXin oikeesti hyvä peli? Julkaisu on näillänäkymin vissiin joskus keväällä.

Taitaa mennä tämäkin peli ojasta allikkoon. Olisivat nyt edes Live-tuen laittaneet, kun tällainen tiimipohjainen räiskintäpeli on kyseessä. Eikä tuo peli visuaalisestikaan enää oikein näytä siltä, mitä ensimmäiset kuvat näyttivät. Varsinkin grafiikoiden yksityiskohtaisuus sekä värikylläisyys on tullut selvästi alas. Noh, kait sitä joitain uhrauksia täytyy tehdä, että saavat sen pyörimään edes lupaamansa 30FPS etenkin silloin kun peliä pelaa co-oppina kolmen kaverinsa kanssa split-screenillä... :(

Uusimmat kuvat täältä: http://www.computerandvideogames.com/openpic.php?nid=0&article_id=85641

Mitäköhän te selitätte, noi kuvathan oli lupaavia. Parempia kuin ne mitä mä oon aikaisemmin nähny...

Peli näyttää hyvältä ja se riittää mulle, tärkeintä on kuitenkin tämän tyyppisissä peleissä gameplay ja kamera. Jos ne on hyvin toteutettu, niin edellytykset huippupelille on olemassa.

Peliä on niin pitkään ja hartaasti väännetty, että olen todella yllättynyt jos BF osoittautuu huonoksi. Se toki vähän harmittaa, ettei LIVE-tuki ole läsnä, tai edes system linkkki!?!? :confused:

P.S. DD & Hakkiz: Ei nyt muutaman screenshotin takia kannata vaipua synkkyyteen. Hyvä peli siitä tulee!

Brute Force:ssa tulee olemaan ainakin system link lähiverkon mp-peli,eli voi odottaa aika varmuudella,että ainakin XBConnectin kautta jytää. Itse suhtaudun kuitenkin tähän peliin vielä hyvin varauksellisesti,etenkin kun aihepiiri on tässä vielä tätä Liisa ihmemaassa tyyliä. Halo onkin ollut tähän mennessä puhdas poikkeus hankinta ja Halo2:sta jo malttamattomana ootellaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
Brute Force:ssa tulee olemaan ainakin system link lähiverkon mp-peli,eli voi odottaa aika varmuudella,että ainakin XBConnectin kautta jytää. Itse suhtaudun kuitenkin tähän peliin vielä hyvin varauksellisesti,etenkin kun aihepiiri on tässä vielä tätä Liisa ihmemaassa tyyliä. Halo onkin ollut tähän mennessä puhdas poikkeus hankinta ja Halo2:sta jo malttamattomana ootellaan.
Hetkonen, mistäs tuon system-linkki homman bongasit? Viimenen tieto minkä kuulin oli, että system linkkiä ei tueta ja pelin odotus pisteet laski sitä myöden roimasti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Hetkonen, mistäs tuon system-linkki homman bongasit? Viimenen tieto minkä kuulin oli, että system linkkiä ei tueta ja pelin odotus pisteet laski sitä myöden roimasti.

XboxFin

Tuon uutisen jälkeen en tiedä mitä uutta tästä pelistä on mahdollisesti ilmennyt?

Olimpas puusilmä...

Hyvät linkkikaapeli pelit on boksilla todella vähissä tai siis oikeastaa Halo on ainoa sen vaivannäin arvoinen, että jaksaa edes mitään kahden boksin peli-iltaa järjestää. Todella hieno homma, että nyt saadaan ehkä vähän vaihtelua näihin peli-iltoihin.

eli onkos tämä BF niinkus verrattavissa Unreal tournamentiin? ja jos ei ole niin kun tuosta monipelistä höpisette ni onko siinä co-oppi moodi a la Halo? olen utelias/tyhmä ja jokseenkin tietämätön kyseisestä pelistä...forgive me...please...

Ei, Brute Force ei ole kuin Unreal Tournament (ainakaan ennakkotietojen perusteella). Ja pelistä löytyy co-op-moodi 2-4 pelaajan kesken.

Jenkkiversion julkaisupäivän kunniaksi voisi kaivaa 'Toimintapelit' alueen ensimmäisen, historiallisen Brute Force threadin taas esiin naftaliinista! :)

Itse odotan ainakin malttamattomana kokemuksia ja revieweitä rapakon tuolta puolen! Niitä odotellessa kannattaa tsekata 3 uutta videonpätkää, jossa esitellään pelin 'maailmoja'

http://www.teamxbox.com/article.php?id=555&t=f

P.S. Voi muuten mennä huomen iltaan, enen kuin alkaa arvosteluja saiteille tippuileen. Netissä pyörii nimittäin sellanenkin tieto, että peli kerkeisi kauppojen hyllylle vasta huomenna. On tätä kuitenkin jo sen verran paljon siirrelty, että eiköhän tässä vielä päivän jotenkin kestä jos se siihen menee! ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Hieman ihmetyttää tuo, että tästä on Live onlinepeli jätetty pois, mutta kuitenkin system link-peli löytyy ja Live downloadable content. Mahtaisko olla tulevaisuudessa sitten toivoa, että tämän kautta saattaisi vielä onlinepeli laajennuskin tulla? Näyttää brändinä vain olevan näiden kohdalla sellainen, että kun 100% Live-tukea johonkin Xboxin-peli hittiin kaavaillaan, niin se tulee myöhemmin täysin erillisenä jatko-osa Live-pelinä, nimittäin esimerkkejä on jo muutama, tosin niissä ensimmäisissä hitti-peleissä ei ole ole ollut tuota Live:n downloadable-tukea. Tähän menessä Live-peli laajennukset/päivitykset ovat kuitenkin olleet varsin pienimuotoisia.

XBConnect:ssa ilmeisesti tätä voi ainakin pelata.

Ylös Bottom