Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kuulin myös jotain tuon suuntaista, mutta en viittinyt vielä hehkuttaa 'varmana tietona' koska luin asiasta ainoastaan TXB:n foorumeilta. Mistä itse bongasit ko. infon, olisiko se jopa todellista?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sabre
Australian OXM antoi sille kuulemma 9,4. Kehuivat että on paras xbox peli sitten Halon.
Tuo 4 pelaajan kuuppi oli nyt vain 1 esimerkki, minkä heitin ilmoille ja se ei todellakaan ole mikään pelin kulmakivi. Tämän tietää kaikki, ketkä ovat hiukankin pelistä juttua lukeneet. 4:n co-op on kuitenkin 1 mainittavan arvonen plussa pelissä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Sitä vaan ajan takaa, että toivottavasti peli on muutakin kuin 4 pelaajan co-op. Ei yhteispeliä ole hauskaa pelata, jos peli on muilta osa-alueilta huono. Videoiden perusteella näytti pikkaisen liian yksinkertaiselta 'juokse ja tapa' -peliltä. Tuskin sitä tollaisenaan jaksaa kauaa, mutta katotaan mitä muut arvostelijat sanovat.
Samasta paikasta mäkin sen kuulin mutta muistaakseni siellä joku kertoi jopa lukeneensa lehden ja sanoi että se on totta. Kuulosti kyllä ihan luottettavalta.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Kuulin myös jotain tuon suuntaista, mutta en viittinyt vielä hehkuttaa 'varmana tietona' koska luin asiasta ainoastaan TXB:n foorumeilta. Mistä itse bongasit ko. infon, olisiko se jopa todellista?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sabre
Australian OXM antoi sille kuulemma 9,4. Kehuivat että on paras xbox peli sitten Halon.
Ensi kuun lopussa mun tietääkseeni.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan phoe
Koskas tämä kyseinen peli sattuu ilmestymään jääkarhujen maan markkinoille?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan phoe
Koskas tämä kyseinen peli sattuu ilmestymään jääkarhujen maan markkinoille? Kai nyt meni apout oikein?