Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Brute Force

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Code
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sabre
Australian OXM antoi sille kuulemma 9,4. Kehuivat että on paras xbox peli sitten Halon.
Kuulin myös jotain tuon suuntaista, mutta en viittinyt vielä hehkuttaa 'varmana tietona' koska luin asiasta ainoastaan TXB:n foorumeilta. Mistä itse bongasit ko. infon, olisiko se jopa todellista?

Batou: En nyt sitten tiedä 'mitä erikoista' pelissä pitäisi olla, että se herraa mielyttäisi, mutta kyllä ennakkotietojen perusteella vaikuttaisi olevan aika asiallinen toimintapläjäys tulossa. Esimerkiksi 4 pelaajan co-opppi on sellanen feature, mitä ei kovin monesta tämän tyyppisestä pelistä taida löytyä? Ei taida löytyä mistään, conflict desert stormia ei lasketa, koska se on niin huono. :o

Edit: Jaaha, Batou huomas itsekkin juttelevansa mottipäisiä. ;)
 
Sitä vaan ajan takaa, että toivottavasti peli on muutakin kuin 4 pelaajan co-op. Ei yhteispeliä ole hauskaa pelata, jos peli on muilta osa-alueilta huono. :( Videoiden perusteella näytti pikkaisen liian yksinkertaiselta 'juokse ja tapa' -peliltä. Tuskin sitä tollaisenaan jaksaa kauaa, mutta katotaan mitä muut arvostelijat sanovat.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Sitä vaan ajan takaa, että toivottavasti peli on muutakin kuin 4 pelaajan co-op. Ei yhteispeliä ole hauskaa pelata, jos peli on muilta osa-alueilta huono. :( Videoiden perusteella näytti pikkaisen liian yksinkertaiselta 'juokse ja tapa' -peliltä. Tuskin sitä tollaisenaan jaksaa kauaa, mutta katotaan mitä muut arvostelijat sanovat.
Tuo 4 pelaajan kuuppi oli nyt vain 1 esimerkki, minkä heitin ilmoille ja se ei todellakaan ole mikään pelin kulmakivi. Tämän tietää kaikki, ketkä ovat hiukankin pelistä juttua lukeneet. 4:n co-op on kuitenkin 1 mainittavan arvonen plussa pelissä.

Tosiaankin kannattaa odottaa, mitä arvostelijat sanovat ennen kuin leimaa peliä videoiden katselun perusteella suuntaan tai toiseen! Ja lopullinen totuushan selviää vasta, kun pääsee itse puikkoihin. Toivottavasti BF olisi nyt pitkästä aikaa peli, joka olisi 'mun juttu' niitä kun ei hirveen montaa boksilla vielä ole. :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Kuulin myös jotain tuon suuntaista, mutta en viittinyt vielä hehkuttaa 'varmana tietona' koska luin asiasta ainoastaan TXB:n foorumeilta. Mistä itse bongasit ko. infon, olisiko se jopa todellista?
Samasta paikasta mäkin sen kuulin mutta muistaakseni siellä joku kertoi jopa lukeneensa lehden ja sanoi että se on totta. Kuulosti kyllä ihan luottettavalta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sabre
Australian OXM antoi sille kuulemma 9,4. Kehuivat että on paras xbox peli sitten Halon.

Heh heh, samaa sanotaan tämän Wolfenstein pelinkin kohdalla, mutta olen täysin eri mieltä.

BF:n mp-peliä mainostetaan myös vahvasti taktiseksi. Wolfenstein taas ei ihan joka paikassa saanut mitään huippu pisteitä, eli kyllä se eriäviäkin mielipiteitä aika paljon kuitenkin herätti...sama voi olla edessä myös tämän BF:n kohdalla, mutta se on vielä puhdasta spekulointia.

Toivon että BF olisi mahdollisimman monen pelaajan juttu, mutta toi Live online-pelin puuttuminen jo tässä vaiheessa heikentää henk.koht. kiinnostustani aika tavalla jo tätä peliä kohtaan, eli mitä ilmeisemmin jätän hankimatta, ellei sitten system link-peli ole epävirallisesti XBConnectissa jotain tajuttoman toimivaa/hyvää kamaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Koskas tämä kyseinen peli sattuu ilmestymään jääkarhujen maan markkinoille? Kai nyt meni apout oikein? :)
 
Aikas hyvän vastaanoton Brute Force on pelaajien keskuudessa saanut ja pakkohankinnaltahan peli vaikuttaa!

Ensimmäiset online pelitkin on XBConnectilla jo testailtu ja hyvin kuulemma toimii ainakin kahdella boksilla. :)

Lisää juttuja XBConnectin foorumilla.
 
Jepujep... Arvostelukappaleen ensimmäisen tehtävän ehdin vetää läpi tänään, ja hyvältä vaikuttaa. Texin ääni on aika erilainen kuin kirjan perusteella kuvittelin, mutta muuten aika jees. 3rd person toimii hyvin ja räiskyttely on hauskaa. Ei nyt mistään messiaasta ole kyse, mutta kyllä tämä on mukava lisä Xboxin pelivalikoimaan, ja varmasti uppoaa suurimmalle osalle Halo-faneista.
 
Pakko-ostos toi kyllä on. Mitä olen lukenut arvosteluja, niin kovin taktiseksi sitä ei voi kai sanoa, vai?
 
No sanotaan mieluummin niin, että kukaan pelaaja ei jätä Brute Forcea pelaamatta liiallisen aivopähkäilyn takia.

Periaatteessa taktiikoita voi tehdä ja niistä on hyötyäkin, mutta vasta vaikeimmalla vaikeustasolla niille on pakottavaa tarvetta. Voi varmaan verrata Haloon siinä suhteessa.
 
Minä ainakin olen jo tilannut ennakkoon Brute Forcen :D
Seuraava hittipeli taitaa sitten olla True Crime: Streets of L.A.
 
Ylös Bottom