Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

BT Kuuloke ongelma (HS-4W)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zodiac
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Zodiac

New Member
Eli en jostain syystä saa otsikossa olevaa BT laitetta toimimaan. Saan rekisteröityä laitteen ihan normaalisti mutta kun kokeilen käyttää sitä jossain pelissä, niin en kuule muiden pelaajien puhumisia ollenkaan. Myöskin siellä audiolaitteiden asetuksissa näen että mikki toimii sen äänentasopalkin avulla

Kokeilin kuuloketta Resistancessa, TF2:ssa sekä Burnoutin demossa, missään näissä en siis kuullut muiden puhetta, enkä myöskään saanut millään varmistettua että kuulivatko muut minun puhetta. Esim. Burnout demossa näen kyllä että muut puhuvat mikkiin (mielestäni pelaajan nimen kohdalle tulee merkki jos henkilö puhuu), mutta silti en itse kuule yhtään mitään...

Mulla on siellä Audiolaiteasetuksissa valittuna syöttölaitteeksi sekä ulostulolaitteeksi se BT-mikki, joten pitäisikö mahdollisesti siellä olla ulostulo laitteeksi valittuna jokin muu, esim. tv? mutta sillon en käsittääkseni kuule muiden puhetta kuulokkeiden kautta...

Vastaus: BT Kuuloke ongelma (HS-4W)

Noissa kai tarvitsee vielä painaa sitä puhelunappia, jotta handsfree avaa linjan. Jos se vilkuttaa keltaista valoa (vihreän sijaan), niin kyse voi olla juurikin tästä.

jryi sanoi:
Noissa kai tarvitsee vielä painaa sitä puhelunappia, jotta handsfree avaa linjan. Jos se vilkuttaa keltaista valoa (vihreän sijaan), niin kyse voi olla juurikin tästä.

Mielestäni kokeilin tuotakin vaihto-ehtoa ja moneen kertaan, mutta en silti saanut niitä muiden pelaajien ääniä kuulumaan.

Niin ja itse laite siis toimii, testasin sitä puhelimella ja silloin sain puhuttua hyvin sekä kuulin hyvin.

Zodiac sanoi:
Mielestäni kokeilin tuotakin vaihto-ehtoa ja moneen kertaan, mutta en silti saanut niitä muiden pelaajien ääniä kuulumaan.

Niin ja itse laite siis toimii, testasin sitä puhelimella ja silloin sain puhuttua hyvin sekä kuulin hyvin.

Koita resetoida laite ja asenna se uudestaan.

No joo, vieläkään en ole kuullut mitään puhetta muilta pelaajilta, joten en ole saanut vastausta edes siihen että kuuluko minun puhe vai ei. Voihan se olla että kenelläkään muulla ei headsettiä käytössä ole, mutta TF2:ssa olen kyllä vaihdellut tiimiä ja huudellut sitä sun tätä saamatta kuitenkaan vastausta.

Pelaako joku täältä TF2:sta headsetillä? Jos pelaa niin onnistuisiko peini testaaminen niin että joinaamme samaan tiimiin, tällä tavoin saisin varmistuksen sille että toimiiko se headset vai ei, anyone?

Testailin omalla vastaavalla kuulokkeella eilen, ja totesin, että tuossa tarttee olla jatkuvasti räpläämässä sitä linjanavausnappia. Sekä chatissa että motorstormissa yhteys katkeili noin vartin välein. Ei siis paras mahdollinen työkalu moninpeleissä pottuiluun.

sepi6 sanoi:
No joo, vieläkään en ole kuullut mitään puhetta muilta pelaajilta, joten en ole saanut vastausta edes siihen että kuuluko minun puhe vai ei. Voihan se olla että kenelläkään muulla ei headsettiä käytössä ole, mutta TF2:ssa olen kyllä vaihdellut tiimiä ja huudellut sitä sun tätä saamatta kuitenkaan vastausta.

Pelaako joku täältä TF2:sta headsetillä? Jos pelaa niin onnistuisiko peini testaaminen niin että joinaamme samaan tiimiin, tällä tavoin saisin varmistuksen sille että toimiiko se headset vai ei, anyone?

SIIS MITÄ!!!

Tuon viestin kyllä kirjoitin minä (Zodiac), mutta jostain syystä se tuli sepi6:sen tunnuksella???

Asian tajuttuani huomasin että olin sisälle loganneena sepi6:sen tunnuksella, vaikka mulla ei ole pienintäkään ideaa kuka käyttäjä on kyseessä...

Onkohan nyt kaikki kunnossa täällä foorumilla??

jryi sanoi:
Testailin omalla vastaavalla kuulokkeella eilen, ja totesin, että tuossa tarttee olla jatkuvasti räpläämässä sitä linjanavausnappia. Sekä chatissa että motorstormissa yhteys katkeili noin vartin välein. Ei siis paras mahdollinen työkalu moninpeleissä pottuiluun.

TF2:ssa kun haluaa puhua muille täytyy sitä varten painaa erikseen määriteltyä painiketta, jos headset ei ole kunnossa niin silloin painiketta painattaessa ei tule sitä puhekuplanmerkkiä oik. alareunaan. Eilen kun laitetta testailin niin huomasin että jos headset vilkutti keltaista valoa niin silloin tuli se puhekupla, eli varmaankin oma ääneni lähti eteenpäin, mutta jos headset vilkutti vihreää niin silloin ei taphtunut mitään vaikka painoin puhe-painiketta.

Damn, ajattelin että voisin käyttää tuota laitetta sen aikaa että se logitechin vehje tulee myyntiin, ei tekisi mieli ostaa tässä välissä mitään muuta. No jos en saa ketään testaamaan että toimiiko se vai ei niin sitten vaan täytyy pelata ilman headsettiä, vaikka juuri esim. TF2:ssa siitä olisi kyllä erittäin suuri apu.

Zodiac sanoi:
SIIS MITÄ!!!

Tuon viestin kyllä kirjoitin minä (Zodiac), mutta jostain syystä se tuli sepi6:sen tunnuksella???

Asian tajuttuani huomasin että olin sisälle loganneena sepi6:sen tunnuksella, vaikka mulla ei ole pienintäkään ideaa kuka käyttäjä on kyseessä...

Onkohan nyt kaikki kunnossa täällä foorumilla??

Asian vierestä

Kaveri liittynyt tänään ja joku bugi tuohon tuli. Todennäköisesti teit viestin samoihin aikoihin kun kaveri liittyi ja yksinkertaisesti foorumi sekosi saman IP -takia. Seurataan tilannetta ja laita minulle privaa jos sama vielä toistuu. Päivitämme foorumin uusimpaan versioon lähiaikoina myös, joten sekin voi auttaa tuohon bugiin.

Ylös Bottom