Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Burnout 2: Point of Impact hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Sitten kun PAL-versio ilmestyy, voisiko joku sen omistava kertoa löytyykö PAL-versiosta Progressive Scan -tuki?

Entä Widescreen-tuki? Tämä varmaan ainakin löytyy, kun se oli jo ykkösessäkin.

t. Ola
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vainukoira
Peli oli jo hyllyssä Itäkeskuksen Fun Stationissa...

Saattaa olla jo muuallakin nimittäin viralliset Playstation sivustot ilmoittavat ilmestymispäivämääräksi juuri 9.10.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan darkven
ihan ylivaikeita tossa noi viimesen championshipin kisat jos meinaa kullat vetästä kaikesta.

Jaa, sullako jo on peli? No onko mistään kotoisin, kerro pahimpia vikoja... Tökkiikö/tahmaako sahalaidat jne.
 
no jos tässä jotain pikkureviewiä heittäs kehiin.

no pidin paljon ainakin ykkösestä ja tämä on kyllä paljon parantunut siitä. grafiikka ensinnäkin on kuin aivan toiselta planeetalta (paljon partikkeleita, hieno gloom mapping yms) ja pistää päihin minusta jo gt3:lle. ruudunpäivitys laskee hiukan kaksinpelissä ja detaileita on tiputettu mutta ei silti tee siitä epäpelattavaa. itse peli tuntui aluksi aivan liian helpolta liikenteen vähäisyyden takia ensimmäisissä kentissä, mutta myöhemmi se vaikeustaso karttuu hiljalleen ja lopussa on aivan mahdottomia jo noi kentät :\

suurinosa kentistä on todella hyvin toteutettuja ja monipuolisia (kaupunkeja, vuoristoa yms) ja monessa kentässä käytetään samaa karttaa eli toisessa kentässä voidaan mennä toisen kentän pienen osaalueen läpi yms. sitten myös normaalien kierroskenttien lisäksi on myös nfs tyylisiä alustaloppuun kenttiä. radoissa myös on sääefektiä joko koko kilpailulle tai vain tietyillä alueilla. ja vauhdintuntua tässä pelissä riittää, aluksi tuntuu että on täysin mahdotonta ajaa vastakkaiseen suuntaan boostin kanssa, mutta myöhemmin komennot tulee suoraan selkäytimestä ja vierelläistujat vaan ihmettelee mitenkä toi on mahdollista :)

championship modessa unlockataan ratoja/autoja ajamalla raceja, pursuitteja (poliisilla tönitään vastustajan autoa tarpeeksi montakertaa) ja head-to-headeja. sitten lisäksi on myös crash mode missä on tarkoitus vaan tehdä mahdollisimman paljon tuhoa, eli ajetaan täysillä johonkin risteykseen pahki autoja. törmäyksen sattuessa peli näyttää ulkokamerasta hidastuksella jokaisen auton törmäämisen ja laskee pistäitä/kertoimia. crash tuo kyllä kivan lisän peliin mitä on aika hilpeä välillä rymistellä.

peli on kyllä parhammillaan kaksinpelinä missä on todella kiivas tunnelma :)

semmonen, ei ollut kun pari minuuttia aikaa kun oli kiire lähteä käymään kaupungilla joten älkää ihmetelkö kirjotusvirheitä tai kummaa ulkoasua =)
 
Kannattaisikohan tämä hankkia PS2 vai Cube versiona ?

Tuleva NFS on ainakin huhujen mukaan huomattavasti parempi PS2 versiona..

Mitenköhän on Burnoutin kanssa,
 
no cube/xbox versiothan ei tule ihan heti ainakaan.



Lainatun viestin kirjoitti alkujaan olaiho
Sitten kun PAL-versio ilmestyy, voisiko joku sen omistava kertoa löytyykö PAL-versiosta Progressive Scan -tuki?

Entä Widescreen-tuki? Tämä varmaan ainakin löytyy, kun se oli jo ykkösessäkin.

niin ja löytyy widescreen ja progressivinen ulostulo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Toimii varmaan myös MOMOn kanssa kun ykkönenkin toimi...?

Mitenkäs tuon hidastusefektin kanssa, pelissä kun ajetaan aikaa vastaan (ainaki ykkösessä ajettiin) niin ei kai noi hidastukset vie ylimääräistä aikaa pois? Ja voiko ne uusinnat ohittaa? Ykkösessä ärsytti katsoa pakolla uusintoja törmäyksistä vaikka se nyt tavallaan olikin rangaistus törmäämisestä. Hienot kolarit katsookin mielellään mutta vähemmän hienoja ei.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan darkven
löytyy widescreen ja progressivinen ulostulo
Mistäköhän tuo Progressive Scan laitetaan päälle? Manuaalissa ei ole mainintaa asiasta, eikä valikoissa löydy mitään sinne päin viittaavaa.

t. Ola
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake
Toimii varmaan myös MOMOn kanssa kun ykkönenkin toimi...?

Mitenkäs tuon hidastusefektin kanssa, pelissä kun ajetaan aikaa vastaan (ainaki ykkösessä ajettiin) niin ei kai noi hidastukset vie ylimääräistä aikaa pois? Ja voiko ne uusinnat ohittaa? Ykkösessä ärsytti katsoa pakolla uusintoja törmäyksistä vaikka se nyt tavallaan olikin rangaistus törmäämisestä. Hienot kolarit katsookin mielellään mutta vähemmän hienoja ei.

ei tule sitä hidastusta, samanlainen tulee kun ykkösessä moninpelissä eli näkyy muusta kuvakulmasta se törmäys
 
Pysyyks tässä ne autot ihan paskana sen törmäyksen jälkee vai muuttuuks ne heti törmäyksen jälkee ihan ku uusiks? Se mua ärsytti siinä ykkösessä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador
Pysyyks tässä ne autot ihan paskana sen törmäyksen jälkee vai muuttuuks ne heti törmäyksen jälkee ihan ku uusiks? Se mua ärsytti siinä ykkösessä.

Ei pysy paskana, mutta ei se ainakaan mua pahemmin häiritse. Loistava peli, ei voi muuta sanoa!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan olaiho
Mistäköhän tuo Progressive Scan laitetaan päälle? Manuaalissa ei ole mainintaa asiasta, eikä valikoissa löydy mitään sinne päin viittaavaa.

t. Ola


kertokaa tyhmälle mikä toi on?
 
Logitech GT Force ratin kalibrointi menee pelissä hetken pelattua p***eelleen eikä pelissä ole minkäänlaista uudelleenkalibrointimahdollisuutta.

Ratti ei parin ajokerran jälkeen enää keskity keskelle vaan jää sivuun. Muutenkin GT Force (se GT3 mukana tullut) on valikoissa liian herkkä ja sekoilee helposti DualShock ohjaimen kanssa.

Mutta peli onkin parempi DualShockilla kuin ratilla koska vaatii niin nopeita ohjausliikkeitä joihin ratti ei ole kaikein paras mahdollinen.

Ihan kiva peli, joskin ainakin tähänasti ollut sieman liian helppo. Pelattavuus ja ohjattavuus tuo hieman mieleen vanhemman EA:n Rumble Racing pelin (ei välttämättä hyvä juttu), varsinkin kuminauhaefekti kisoissa on samantyylinen.

Graffat hienot, mutta GT3 saa mielestäni pitää vieläkin paikkansa komeimpana ajopelinä.

Hauskaa arcadekaahailua ja erittäin sopiva välipalapeli kun muut pelit tuntuvat liian 'syvällisiltä'. Tähän peliin tulee varmaan palaamaan vielä pitemmän ajankin kuluttua aina silloin tällöin.
 
Pakko se oli hankkia PS2selle... Pitkään aikaan en ole pelannut näin monta tuntia yhteenputkeen..

Crash tilaan jäin koukkuun.. Nyt on kaikissa Crasheissa mitallit.. Vielä pitää hio muutama kunnon mälli, jotta mitallit muuttuvat kultaisiksi.. Ja Champinshippiäkin tuli tahkottua.. Poliisilta vain meinasi hermot mennä, kun rosvo tahtoa päästä viimetingassa karkuun, mutta onnistuessa riemu oli sitten sitäkin suurempi.

Kyllä PS2sesta näyttää potkua löytyvän.. Ja seuraavaksi sitten Need For Speediä ja Getawaytä..
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom