Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Burnout 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikkoz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taitaa Burnout 2 olla paras autokaahailupeli mitä olen elämäni aikana pelannut. Vaikeustaso sopiva, ajotuntuma erinomainen, radat mielenkiintoisia, pelimoodeja riittävästi (crash-moodi on huippu, tosi hienosti tehty), grafiikka nättiä... mitä muuta autopeliltä voisi toivoa? No okei, oikeat automerkit olisivat tietysti plussaa, mutta kyllä mielikuvitusautotkin menettelevät...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Moguli
[Boikeat automerkit olisivat tietysti plussaa, mutta kyllä mielikuvitusautotkin menettelevät... [/B]

Tässä yksi syy miksen osta peliä , eikä kyllä muutenkaan "ei-realistiset" autopelit kiinnosta .
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Samppa
Hommaa testattu enemmänkin eli aika antaa varoitus.

Peli ei ainakaan toimi Logic3 -merkkisellä muistikortilla. Ensimmäinen vastaantullut peli jossa moisia ongelmia ollut eli muidenkin ei-Nintendo korttien omistajien kannattaa olla hieman varuillaan.
Peli vaikuttaa hyvältä ja aion sen hankkia, mutta tämä oli melkoinen takaisku! Ostin pari päivää sitten uuden kortin ja uskokaa tai älkää merkki oli Logic3! Hukkaan meni nekin eget.


Mikä hitsi siinä on, että tällaista huippupeliä ei meinaa löytää mistään?! Ei ole Anttilassa, ei Gigantissa... Tasan yhdestä pikkupeliputiikista löytyi YKSI kappale!

Luettelemiesi liikkeiden perusteella asut Oulussa? Jos oikein arvasin, löysit tämän YHDEN kappaleen pelimiehestä? Oulun peliputiikeista ensimmäisenä pelit näyttävät ilmestyvän Stokkalle, Stockmannin valikoimakin on kaikkein runsain. Tosin kärsivällisille Gigantti on parempi valinta edullisuutensa vuoksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Luettelemiesi liikkeiden perusteella asut Oulussa? Jos oikein arvasin, löysit tämän YHDEN kappaleen pelimiehestä? Oulun peliputiikeista ensimmäisenä pelit näyttävät ilmestyvän Stokkalle, Stockmannin valikoimakin on kaikkein runsain. Tosin kärsivällisille Gigantti on parempi valinta edullisuutensa vuoksi.

Asun itse asiassa Espoossa. Helsingistäkin on vaikea löytää kyseistä peliä... On se kumma...
 
Olen pelannut peliä PS2:lla ja kyseessähän on aivan loistava peli! Osaako kukaan kertoa, mitä eroa PS2 ja Cube versiolla on. Kuinka paljon lisää ratoja? Onko Crash moodissa enemmän pelattavaa? Onko grafiikka selvästi parempaa (PS2 grafiikka kun sattuu olemaan tässä pelissä vakaata 60 Fpsää).
 
Itse laitoin ko. pelin tilaukseen www.play.com:sta hintaan 29 puntaa,eli 41e.

Ign.com:n arvio pelistä oli varsin mukavaa luettavaa:

http://cube.ign.com/articles/392/392014p1.html

mm. 16:9 moodi ja pro-logic II ääni.
 
Miten ihmeessä tehdään "pikastartti"? Eli siis saadaan auto huippuvauhtiin heti startista? Konevastustajat pinkaisevat horisonttiin heti kun kuuluu "GO!" mutta itse jää odottelemaan vauhdin nousemista, vaikka revitystä (lähtölaskennan aikana pitää kaasua pohjassa ja painaa kerran jarrua) harrastaakin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Miten ihmeessä tehdään "pikastartti"? Eli siis saadaan auto huippuvauhtiin heti startista? Konevastustajat pinkaisevat horisonttiin heti kun kuuluu "GO!" mutta itse jää odottelemaan vauhdin nousemista, vaikka revitystä (lähtölaskennan aikana pitää kaasua pohjassa ja painaa kerran jarrua) harrastaakin...

Ööh, yritän selittää:

Eli aluksi pistät sen auton sutimaan ja vähän ennen "GO!", päästät kaasun pois ja heti perään sitten uudestaan kaasu pohjaan. Helppoa kunhan sen oppii.
 
Olen pelannut Burnout 2:sta nyt sen verran, että trophyja on 7/11 ja kultamitaleita joku 30/70 (tjsp). Hyvältä tuntuu, mutta konevastustajien vaihteleva menohalu vähän rassaa. Eniten haittaa tästä on usean kisan sarjassa, jossa täytyy voittaa kulta kaikissa saadakseen jotain uutta auki. Voitan helposti useimmat kisat, mutta sitten yhteen kisaa tulee sellainen vastus, että oksat pois. Harmittavasti tuohon sarjaan kuluu aikaa melkein tunti, joten harmittaa, jos se tiukempi paikka sattuu sinne loppupuolelle.

Upea vauhdin tunne on, etenkin kun ajaa nitro pohjassa vastaantulijoiden kaistalla 2-3 burnouttia putkeen ;)

Syy kirjoittamiseeni on se, että kysyn, onko Burnoutin ekalla osalla MITÄÄN tarjottavaa kakkosta pelanneelle? Kannattaako ostaa edes sikahalvalla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Olen pelannut Burnout 2:sta nyt sen verran, että trophyja on 7/11 ja kultamitaleita joku 30/70 (tjsp). Hyvältä tuntuu, mutta konevastustajien vaihteleva menohalu vähän rassaa. Eniten haittaa tästä on usean kisan sarjassa, jossa täytyy voittaa kulta kaikissa saadakseen jotain uutta auki. Voitan helposti useimmat kisat, mutta sitten yhteen kisaa tulee sellainen vastus, että oksat pois. Harmittavasti tuohon sarjaan kuluu aikaa melkein tunti, joten harmittaa, jos se tiukempi paikka sattuu sinne loppupuolelle.

Syy kirjoittamiseeni on se, että kysyn, onko Burnoutin ekalla osalla MITÄÄN tarjottavaa kakkosta pelanneelle? Kannattaako ostaa edes sikahalvalla?

Painahan RESETtiä kun häviät kisan. Uusintalatauksen jälkeen pääset jatkamaan siitä skabasta minkä juuri hävisit ja edelliset kultamitalit ovat tallella.

Ykkös-Burnilla ei pahemmin ole tarjottavaa, mutta kyllä sen sikahalvalla ostaisin. Kymmenen latia on ihan hyvä summa siitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Painahan RESETtiä kun häviät kisan. Uusintalatauksen jälkeen pääset jatkamaan siitä skabasta minkä juuri hävisit ja edelliset kultamitalit ovat tarjolla.

Ykkös-Burnilla ei pahemmin ole tarjottavaa, mutta kyllä sen sikahalvalla ostaisin. Kymmenen latia on ihan hyvä summa siitä.

Thänks, kokeilenpa.

10 on sellainen summa, jolla tuon voisi kokoelman (n. 30 Cube-peliä) jatkoksi ostaa. Täytynee katella, jos sen jostain löytäisi (Play.com on potentiaalinen paikka, juuri tilasin Turokin 12.50:lla).
 
Ylös Bottom