Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Burnout 3

TomasFIN

Member
Monessa threadissa on ollut jo puhetta tästä pelistä, missä tavataan, mikä salasanaksi, millä hertsillä kukakin pelaa jne jne.

Ajattelin tehdä puhtaan threadin ettei tarvitse etsi muista. Moni on puhunut siitä että Japani on sopiva lobby kokoontumispaikaksi, voisimme varmasti sopia näin että jos halutaan pelata "me konsolifiniläiset" yhdessä niin käydään siellä ainakin aina kurkkimassa että onko ketään paikalla jos ei ole jo buddy listalle viritellyt muita.
Toinen asia on ollut salasanasuojatut pelit, en tiedä tarvitaanko niitä suojata vai ei, mutta jos joku haluaa suojata niin olisiko esim. ps2fin salasana jota käytetään. Tuntuu kuitenkin siltä että jos ei sovita ajoaikaa erikseen niin ei meitä niin paljon ole yhtäaikaa ajamassa että joutuisi muilta lukitsemaan pelin.

Kolmas juttu on pelin nimemäinen, helppoahan se on vain nimetä peli oman gamertagin mukaan, mutta jos viitseliäisyyttä riittää voisi "meidän konsolifiniläisten" pelit nimetä vaikka KONSOLIFIN niin näkee heti missä on pelit käynnissä jos japanissa ei saa muuten tarpeeksi peliseuraa.

PS. Tänään ainakin meikäläinen on roikkumassa onlinessä tuossa kl20-> ehkä tunnin verran.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Burnout 3

Tänään maanantaina pyrin (20.00 ->) itsekin ilmestymään paikalle. Headsettiä mulla ei ole että ihan vaan tiedoksi :)
 
Vastaus: Burnout 3

YodaKoa ei eilen linjoilla näkynyt, mutta ainakin seuraavia suomalaisia saksan servulta pongasin,

samppa fi
toperi fin

Ei muuta kuin lisää pelaajia vain verkkoon. Siellä ajelee nimittäin semmoisia amatöörejä, että ranking listalla pääsee nousemaan helposti ylöspäin. Kahden pelisession jälkeen oma ranking on jo jotain 2000. Ah sitä ihanuutta kun pääsee ottamaan Takedownin kaverista, joka on listalla 100-200 välillä. Nimimerkillä kokemusta on :D
 
Vastaus: Burnout 3

Kyllä oltiin ajelemassa sitten loppujen lopuksi UK servulla, jossa mm. finjogin kanssa kovasti taklattiin toisiamme. Käväsin muutaman kerran japski servulla mutta kun siellä ei ollut ketään niin perustin uk servulle KONSOLIFIN pelin ja hyvin riitti porukkaa.
 
Vastaus: Burnout 3

Itsekin perustin eilen tasan 20.00 Japski servulle Konsolinfin pelin, mutta lyhyen odottelun jälkeen siirryin muualle.

Mikäs olikaan käytäntö TV:n asetusten suhteen, 50 vai 60 Hz? Näkyykö 60 Hz pelit 50 Hz pelaaville ja toisinpäin? Seuraavan kerran kirjaudun verkkopeliin ke n. 19.00...
 
Vastaus: Burnout 3

Bandicoot sanoi:
Mikäs olikaan käytäntö TV:n asetusten suhteen, 50 vai 60 Hz? Näkyykö 60 Hz pelit 50 Hz pelaaville ja toisinpäin?
Kaikki näkyy kaikille, mutta vain samoilla hertseillä pelaavat voivat pelata keskenään.
 
Vastaus: Burnout 3

Oliver sanoi:
Kaikki näkyy kaikille, mutta vain samoilla hertseillä pelaavat voivat pelata keskenään.

Mun pelitelkku toimii kyllä molemmilla hertseillä (pelaan RGB piuhalla, siitä syystä), mutta 60 MHz:illä telkun kuva värisee siihen malliin että ei varmasti kestä pitkään jos huudattaa sitä 60 hertsillä. Eli tavoite on se että pelaan 50 MHz:lla. Kyllä mä eilen leevion bongasin saksan lobbystä mutta olin juuri lopettamassa sessiota. Kätevä systeemi tuo Buddies toiminto kun siitä näkee tarkalleen missä kukakin luuhaa jos on onlinessä.
 
Vastaus: Burnout 3

Minä ainakin pelaan 60Hz:llä, toivottavasti kaikki muutkin. Tänään en pelaa onlinessa, mutta ehkä huomenna, joten järkätään silloin japskiin miittiä vaikka 19reikäleipä? onko salasanoista sovittu mitään vai jätetäänkö ihan avoimeksi?
 
Vastaus: Burnout 3

Olisi kyllä reiluinta että kaikilla olisi 50Hz kun muuten huono jos ei pääse peleihin tai sitten huoneeseen ei sen takia tulekkaan sakkia lisää kun on 60Hz vaatimuksena.
Itse pystyn pelaamaan kummallakin asetuksella.
 
Vastaus: Burnout 3

Nyt olisi konsolifin servu pyörimässä uk:ssa salasanalla ps2fin.
Vähän myöhä taitaa olla että ketään ei taida eksyä linjoille niin ja jos joku eksyy niin 60Hz asetuksilla on tämä servu.
 
Vastaus: Burnout 3

werty sanoi:
Nyt olisi konsolifin servu pyörimässä uk:ssa salasanalla ps2fin.
Vähän myöhä taitaa olla että ketään ei taida eksyä linjoille niin ja jos joku eksyy niin 60Hz asetuksilla on tämä servu.
tulossa :)...noin 10min
 
Vastaus: Burnout 3

werty sanoi:
Olisi kyllä reiluinta että kaikilla olisi 50Hz kun muuten huono jos ei pääse peleihin tai sitten huoneeseen ei sen takia tulekkaan sakkia lisää kun on 60Hz vaatimuksena.

Jep samaa mieltä, enemmän saadaan jengiä mukaan jos pelaillaan 50Hz asetuksella. Itse en huomannut kovin suurta eroa pelissä kun vertailin 50/60Hz moodia.
 
Vastaus: Burnout 3

YodaKo sanoi:
Itse en huomannut kovin suurta eroa pelissä kun vertailin 50/60Hz moodia.

Jep, erot ovat pienet. 50Hz pyörii myös täysin sulavasti. Itse asiassa mielestäni 50Hz on parempi, koska kuva on selkeämpi, 60Hz on paljon rosoisempi. Varsinkin tässä pelissä tuosta rosoisuudesta on haittaa, kun pitää hahmottaa kaikki yksityiskohdat mahdollisimman hyvin.
 
Ylös Bottom