Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Burnout Legends

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Burnout Legends

Mitä mitä mitä?! Joko se on kaupoissa? Minä olen saanut käsityksen, että vasta huomenna löytyisi tää kaupoista. Pitääkin tästä sitten kohta lähtee polkemaan keskustaan. Niin ja viikon päästä ilmestyy Burnout Revenge, ei tuu mitää...

Tämä voisi olla melko tulista tavaraa moninpelinä. Kunhan nyt vaan sais porukkaa ensin kasaan kenen kanssa pelata...

Miittinki alkaa kuulostamaan jatkuvasti vain houkuttelevammalta :D

Oliver sanoi:
Ainakin omasta lähikaupastani peliä löytyi jo hyllystä.
Ensivaikutelma ei täysin räjäyttänyt tajuntaa, mutta varsin pätevä kaahailu tämä on taskukoossakin.

Mitenkäs PSP:n peleille ominaiset piinaavat latausajat? Onko tässä ensimmäinen (monimutkaisempi) peli, jossa latausajat ovat hallinnassa?

Piinaavat ja piinaavat... En nyt ole vielä sekkarin kanssa laskenut, mutta tuntuisi, että lataus kestää hitusen pidempään kuin esim. WipeOut Puressa. En nyt sanoisi mitenkään kuolettavaksi.

Jesh. Sain pelin tiistaina. Kyllähän taitaa olla PSPn paras autopeli

Dodi, ekat testit tuli tehtyä ja oikein mainiolta vaikutti. Latausajat ei minua ainakaan häirinnyt yhtään, ihan jees voisi sanoa.

Nyt pitäs vaan päästä moninpeliä testaamaan, koska siinähän Burnout, isommilla konsoleilla ainakin, rokkaa..

Kyllähän tuo lataa vähän pidempään kuin esim. Ridge Racer, mutta ei mitenkään häiritsevän pitkään. Crash-moodissa on jotakin alkukantaisella tavalla addiktoivaa "instant gratification" -meinikiä. Kaikin puolin hauska ja viihdyttävä peli.

Aika nopea noin pienelle ruudulle.. Ei paljon ehdi silmää räpäyttää.. :)

Pursuit tehtävät tuppaa välillä käymään hermoille. Ketuttaavaa, kun joskus vahingossa ajaa ohi siitä kohteesta, sitten se jää sinne taakse kuppaamaan ja aikaa kuluu pirhanasti hukkaan..

Woo..! Eka viesti täällä.

Itekki ostin Burn outin ja vielä PSP:n (sisältäen 9kuollutta pikseliä :( )

Hyvä on peli pakko myöntää. Kaverin konsoliversiota on tullut tahkottua ja aika hyvin ne on sen PSP:lle.

Ihan törkeän hauskaa, tuntuu, että tuossa on kenties vielä vähän enemmän meininkiä kuin Burnout 3:ssa.

Ainoina miinuksina ajoittainen ruudunpäivityksen hidastuminen kun tavaraa on paljon (minkä lisäksi Downtownin "kuja" ilmeisesti "vuotaa" hidastuen siinä) ja nopeasti testattu Game Sharing oli vähän hohhoijaa, kesti hirveän kauan ladata se tynkäsofta kaverin koneelle, minkä lisäksi kisan aloitusta piti odottaa todella kauan molemmilla kerroilla. Lisäksi ainoa pelimoodi oli kahden hengen kisa, missä oli yleiset riehumiskisat tietokoneiden kera? Pitää kokeilla uusiksi jahka kaveri saa pelinkin hommattua.

Ihan kelpo käännös, mutta latausajat ne harmittavat tässäkin versiossa. Lisäksi paikoin on hieman hankalaa nähdä mihin suuntaan sitä oikein pitäisi ajaa. Paikottaiset (mutta suhteellisen harvat) ruudunpäivityshidastukset eivät sitten taas häiritse minua ollenkaan.

Tonppa sanoi:
Ihan kelpo käännös, mutta latausajat ne harmittavat tässäkin versiossa. Lisäksi paikoin on hieman hankalaa nähdä mihin suuntaan sitä oikein pitäisi ajaa. Paikottaiset (mutta suhteellisen harvat) ruudunpäivityshidastukset eivät sitten taas häiritse minua ollenkaan.
Ei oo pahat latausajat (hyvää kandee odottaa).Tost radan hämäväisyydestä samaa mieltä,mut noi radat oppii ku pari (sataa) kertaa vetää kantaarii päin :) .Loistava peli kaiken kaikkiaan,jos esim omistat jo jonkun "pimp my ride" pelin esim Midnight clubin nii tää on kiva lisä,autoilua mutta aika toista äärilaitaa.Enemmän olen tätä pelannu ku MNC3.Ei voi muuta sanoa ku et: Jos et jo omista: OSTA,VARASTA,MYY MUMMOS JA OSTA SIT :)

olge sanoi:
Onhan tämä varsin mainio peli. :)

Jep, todella mainio peli myös taskukoossa. Taitaa olla Wipen kans ihan kärki ajopeli PSP.lle suosittelen lämpimästi. Eipä tämä taida jäädä pelkäksi reissupeliksi eli taitaa käydä niin, että kotisohvalla tulee paljon burnouttii väännettyy :)

On se hämmästyttäävää että tähän mennessä laitteelle kaikki ostamisen arvoiset pelit ovat yhtä puzzlepeliä lukuun ottamatta olleet jonkin sortin kaahailupelejä. Mitäs tehdään siinä tilanteessa jos kyseinen genre ei kiinnosta? Toisaalta laite on sen verran nuori, että parhaat pelit ovat vasta tulossa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Teppo_Holmqvist sanoi:
On se hämmästyttäävää että tähän mennessä laitteelle kaikki ostamisen arvoiset pelit ovat yhtä puzzlepeliä lukuun ottamatta olleet jonkin sortin kaahailupelejä. Mitäs tehdään siinä tilanteessa jos kyseinen genre ei kiinnosta? Toisaalta laite on sen verran nuori, että parhaat pelit ovat vasta tulossa.

Joo kieltämättä hyvien pelien/genrien puute vielä vaivaa PSP:tä. Eiköhän se tästä vie parane. Roolipelejä sais tulla kyllä reilulla kädellä. PSP:tä vaivaa myös "vanhojen" pelien uudelleen lämmittelyt itte toivois, että niitä alusta asti PSP:tä varten suunniteltuja pelejä tulis enemmän, eli eihän tämä burnoutkaan mitää "uutta" tarjoo paitti pelin taskukokoon.

Jos ihan rehellisä ollaan, niin vaihdoin Burnoutin tyytyväisenä Luminessiin. Eikä yhtään kaduta :p

Jotenkin tuota Burnouttia ei ole tullut pelailtua yhtään maailmankiertueen "läpäisyn" jälkeen. Ei mulla siis läheskään kaikkia autoja tai kultia ole, mutta en jaksakaan mitään rasittavia Pursuitteja vääntää. Muista osakilpailuista löytyy toki kirkkaampia mitallivärejä. Crashit ovat hauskoja, mutta ei niitä yksin viitti jauhaa. Ensimmäisen PSP- ja Burnout Legends -viikon ajan peli oli kyllä täyttä rautaa.

Road Rageihin vinkki: ajakaa perään. Suoraa. Lujaa. Itse tuskailin noiden 24 törmäyksen rajojen kanssa kunnes löysin vahingossa tämän tavattoman helpon keinon. Tosin te Burnout-veteraanit tämän varmaan tiesittekin :o

Ylös Bottom