Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Burnout Paradise (Xbox 360)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Burnout Paradise (Xbox 360)

eipäs vaan criterionin ja EA julkaisee. nus nus:rolleyes:

onko tässä muuten sama sälli radio äänena kuin ssx3:ssa?
ääni ainakin kuulostaa samalta ja muutenkin tulee jotenkin ssx3:n radio mieleen noista juonnoista.
 
Vastaus: Burnout Paradise (Xbox 360)

Jotenkin se tuntu B2: point of impacktista ja B3:takedownista on kadonnut.
Siis on peli edelleen hyvä mutta traffic check pilaa ideaa ja takedownit ei ole yhtä hienoja kuin B3:ssa, ja mielestäni on typerää jos tekee take downin ja ajaa suoraan seinään niin on vähän aikaa vahingoittumaton.

Tosin demohan tämä vasta on. Mitä koko pelistä olen kuullut (ign previnkka ja wikipedia) niin pelissä ei pääse uusimaan yrityksiä pieleen menneistä tehtävistä/kisoista heti sen loputtua vaan on ajettava siihen risteykseen mistä lähdettiin, mutta tämä taas mahdollistaa latausaikojen lyhenemisen. Hyvänä puolena mainittakoon, että traffic check pitäisi voida saada pois päältä valikoista, siis täys versiossa.

Tietääkö kukaan onko koko versiossa nopeusmittareita yms mitä edellisissä osissa on ollut?
Ei muuten mutta en ainakaan itse löytänyt mahdollisuutta niiden käyttöön demossa.
 
Vastaus: Burnout Paradise (Xbox 360)

pelle sanoi:
onko tässä muuten sama sälli radio äänena kuin ssx3:ssa?
ääni ainakin kuulostaa samalta ja muutenkin tulee jotenkin ssx3:n radio mieleen noista juonnoista.

Jeps, sama hemmo käsittääkseni.
 
Vastaus: Burnout Paradise (Xbox 360)

EzMa sanoi:
Jotenkin se tuntu B2: point of impacktista ja B3:takedownista on kadonnut.
Siis on peli edelleen hyvä mutta traffic check pilaa ideaa ja takedownit ei ole yhtä hienoja kuin B3:ssa, ja mielestäni on typerää jos tekee take downin ja ajaa suoraan seinään niin on vähän aikaa vahingoittumaton.

Tosin demohan tämä vasta on. Mitä koko pelistä olen kuullut (ign previnkka ja wikipedia) niin pelissä ei pääse uusimaan yrityksiä pieleen menneistä tehtävistä/kisoista heti sen loputtua vaan on ajettava siihen risteykseen mistä lähdettiin, mutta tämä taas mahdollistaa latausaikojen lyhenemisen. Hyvänä puolena mainittakoon, että traffic check pitäisi voida saada pois päältä valikoista, siis täys versiossa.

Tietääkö kukaan onko koko versiossa nopeusmittareita yms mitä edellisissä osissa on ollut?
Ei muuten mutta en ainakaan itse löytänyt mahdollisuutta niiden käyttöön demossa.

Mikä onkaan traffic check?

Varsinaisia muutoksia on enää turha odottaa. Peli on kai valmis ja demo sen pohjalta.
 
Vastaus: Burnout Paradise (Xbox 360)

Traffic check oli Revengen paljon parjattu "ominaisuus", jossa voi kiilata samaan suuntaan menevää liikennettä ilman seurauksia. Mielestäni se oli jo valmiiksi poistettu tästä versiosta?
 
Vastaus: Burnout Paradise (Xbox 360)

TeRm0z sanoi:
Traffic check oli Revengen paljon parjattu "ominaisuus", jossa voi kiilata samaan suuntaan menevää liikennettä ilman seurauksia. Mielestäni se oli jo valmiiksi poistettu tästä versiosta?

Ai niin se.

Eihän tässä sitä ole. Vauhtia pitää olla kyllä kohtalaisesti, jotta peräänajosta tulee kolari. After touchia ei ole (ihan hyvä) ja tietokoneen autot eivät ajele pelaajan kolareihin (tai jos ajavat, niin pelaaja ei saa boostia). Kahta tietokoneautoa ei myöskään tunnu saavan kerralla mäsäksi ja erilaisia takedowneja ei ole montaa.
 
Vastaus: Burnout Paradise (Xbox 360)

Ahaa...
No en ole kun muutaman hetken vasta kokeillut, mutta mielestäni takakulmiin saa liikenteessä kulkevaan autoon ajaa aika hyvällä vauhdilla niin että auto vaan tulee töytäistyä pois edestä. Jos en nyt ihan väärässä ole niin tuollaisen jälkeen minulle tuli lukemaan traffic check sinne alakulmaan. (voin tosin muistaa väärin).
 
Vastaus: Burnout Paradise (Xbox 360)

EzMa sanoi:
Ahaa...
No en ole kun muutaman hetken vasta kokeillut, mutta mielestäni takakulmiin saa liikenteessä kulkevaan autoon ajaa aika hyvällä vauhdilla niin että auto vaan tulee töytäistyä pois edestä. Jos en nyt ihan väärässä ole niin tuollaisen jälkeen minulle tuli lukemaan traffic check sinne alakulmaan. (voin tosin muistaa väärin).

Olisikohan se tullut sen jälkeen, kun ajollasi aiheutit kilpakuskin törmäämisen siviililiikenteeseen?
 
Vastaus: Burnout Paradise (Xbox 360)

Muutaman pikaisen pyörähdyksen jälkeen Burnout Paradisen demossa peli kyllä vaikuttaa melko hyvältä. Itseäni vielä hieman epäilyttää, että miten avoin kaupunki tulee valmiissa pelissä loppujen lopuksi toimimaan. Toivottavasti uudistus ei tee Burnout-sarjalle samaa kuin avoin pelimaailma teki Need for Speed -sarjalle...

Silti aivan samanlaista fiilistä kuin esimerkiski Burnout 3: Takedownia pelatessa en kyllä saanut, vaikka muuten upea peli tästä varmasti tuleekin. Pelkästään jo visuaalinen ylöspano on aivan huiman hienoa katseltavaa! Tietääkö muuten joku, että onko tähän peliin vielä tulossa jotain Takedown-osan tapaista Party Crash -pelitilaa? Mielestäni se oli lähes pelin parasta antia...

Entä oletteko huomanneet Burnout Paradisen demoa pelatessanne online-puolella ongelmia? Minulla ainakin peli (ja itse asiassa koko Xbox 360 -konsoli) tahtoo hyytyä siinä vaiheessa kun peli yrittää ottaa yhteyttä servereihin.
 
Vastaus: Burnout Paradise (Xbox 360)

Ei oikein iskenyt. Revenge löytyy edelleen hyllystä jota tulee silloin tällöin pelattua eikä tämä nyt oikeastaan ollut edes graafisesti hienompi. Avoimesta kaupungista ei saanut vielä minkäänlaista kuvaa kun seinät tulivat heti vastaan mutta kuvittelisin ettei se oikein toimi. P-A:n hinnan voisin tästä ehkä maksaa, mutta täyttä hintaa en varmasti. Seuraavaksi sitten Black 2 jookos kiitos Criterion..
 
Vastaus: Burnout Paradise (Xbox 360)

Hex sanoi:
Olisikohan se tullut sen jälkeen, kun ajollasi aiheutit kilpakuskin törmäämisen siviililiikenteeseen?

Kokeilin tuossa pari tuntia uudestaan ja traffic check tulee joka kerta kun osut siviiliautoon takaa päin, niin ettei vauhtisi paljoa hiljene ja auto siirtyy/tulee tönäistyä pois tieltäsi.
 
Vastaus: Burnout Paradise (Xbox 360)

Demoa on tullut pelattua aika paljonkin. Moninpelissä aivan loistavaa kissa hiiri leikkimistä, Vauhdin tuntu on kyllä hieno kaikkiin autopeleihin tälläinen. Ja kun koko kaupunkiin on vapaa pääsy heti alusta tekemistä riittää pitkäksi aikaa. Barrel roll x2 :)
 
Vastaus: Burnout Paradise (Xbox 360)

Hex sanoi:
Ai niin se.

Eihän tässä sitä ole. Vauhtia pitää olla kyllä kohtalaisesti, jotta peräänajosta tulee kolari.

Itse pelissä suuremmilla autoilla traffic check onnistuu. Nämä autot ovat vastaavasti hitaampia.
 
Vastaus: Burnout Paradise (Xbox 360)

mistä ootte saanu tehtyä 2x barreleita?
itse olen saanut vain 1,75x eli toiselle kyljelle ja täysillä big surfin splitistä.

Tosin yks niistä barreleista oli 400 asteinen siis flat spinni jossa oli barrel.:p
 
Vastaus: Burnout Paradise (Xbox 360)

Sieltäpä rannalta olevalta juurikin ja toinen on siellä missä on se junarata niistä olen 2x barrelit saanut monestikkin. Flat spinit saa aika helposti siitä rampista rannalta jossa on ne palmut ja kivi, ennätys taitaa olla 696 astetta. Ilma-aika 7.8s Pituutta 160 jalkaa tähän mennessä.
 
Vastaus: Burnout Paradise (Xbox 360)

APX sanoi:
Sieltäpä rannalta olevalta juurikin ja toinen on siellä missä on se junarata niistä olen 2x barrelit saanut monestikkin. Flat spinit saa aika helposti siitä rampista rannalta jossa on ne palmut ja kivi, ennätys taitaa olla 696 astetta. Ilma-aika 7.8s Pituutta 160 jalkaa tähän mennessä.
Ajelin jonkun jenkin kanssa ja se pyöri siellä big surffin hyppyreillä ja sai tehtyä double barrelin. AInakin niin sanoi.
 
Vastaus: Burnout Paradise (Xbox 360)

Sainpas tän vihdoinkin ladattua koneelle. Kivat graffat ja hyvät äänet. Hyvin vie Revengestä eteenpäin.

Kaikkein hienointa tossa demossa on paahtaa nitrot päällä niin kovaa kiinteeseen seinään kun mahdollista. Menee auto hidastettuna ihan kasaan. Vielä kun saatais kuski auton sisälle simuloimaan ihmiselle kohdistuvia vammoja :p
 
Vastaus: Burnout Paradise (Xbox 360)

Osmankaapa sanoi:
Vielä kun saatais kuski auton sisälle simuloimaan ihmiselle kohdistuvia vammoja :p

Niinpä. Se taitaa olla Flatoutin yksinoikeus.Sekin on ihan hienoa että tavallisetkin autot liikenteessä menevät lyttyyn kun niihin kolaroi. Tosiaan joku crash junktion mode saisi olla sitten kokoversiossa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom