Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

burnout pelisarja

Dr-Lemu

New Member
Mitäs mieltä te ootte burnout 1:sestä? Entä 2:nen? 3:stahan ei taida cubelle ainakaan näillä näkymin tulla.

Itse sain burnout 2:sen eilen enkä ole vielä kovin paljon kerennyt pelata, mutta ihan hyvältä vaikuttaa. Teidän kokemukset?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: burnout trilogy

Ykkönen oli kiva, mutta liian lyhytikäinen. Kakkosessa on enemmän pelattavaa ja hauska crash-moodi, joka on ollut monien partyjen suosikki.

Erittäin hyvännäköisiä pelejä!
 
Vastaus: burnout trilogy

Tämä ei kyllä trilogiaksi jää, sillä tottahan EA ruoskii kehittäjät tekemään nelosen. Tällekin on jo varmistus, mutten nyt linkkiä osaa kaivaa. Naabs.

EDIT: Loistavia pelejähän ainakin kakkonen ja kolmonen ovat, vaikkakin olen molemmat pelannut boxilla enkä kuutiolla. Se vauhti on niin huljaa jotta nuarattaa oikein kunnolla. Kolmosen parissa ilmeisesti pelikellon mukaan mennyt 96h.
 
Vastaus: burnout pelisarja

Nojoo tiedänhän minäkin, että 4:nenkin on tulossa. Vaihdoinpa tuon otsikon nyt saman tien.
 
Vastaus: burnout pelisarja

Itselläni on cubelle vain ykkönen ja olen yrittänyt kakkososaa etsiä joka paikasta tuloksetta. Ykkönen kun vaikutti niin hyvältä.

Se kuminauha efekti vie osan nautinnosta, mutta muuten on kyllä todella hauska peli.
 
Vastaus: burnout pelisarja

Burnout 2 on mielestäni GC:n paras ajopeli, enkä perustele sitä laihalla valikoimalla, vaan yksinkertaisesti viihdyttävällä pelattavuudella.
 
Vastaus: burnout pelisarja

On se kumma kun toiset Cubepelit on niin hitsin harvinaisia. BO2 on kyllä Cubelle ehdottomasti hankkimisen arvoinen jos ykkösestä piti.
 
Ylös Bottom