Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kävin tämän tänään VPD:stä hakemassa ja ihan hyvähän peli on, itse kuitenkin pidän kolmosta vielä ehkä hitusen parempana, mutta mielipide voi muuttua, kunhan pääsen vain ensin peliin sisään. Suomenkieliset termit ovat ihan hauskoja, mutta silti harmittaa, kun pelissä ei ole lainkaan vaihtoehtoa ottaa englannin kieli. Tämä NRJ:n juontajatar ei pääse liiemmin ärsyttämään, hänen ääntään olen kuullut vain ennen uutta pelimuotoa tulevissa harjoitusvideoissa.Bandicoot sanoi:Taitaapi olla jo kaupoissa. Ekat kokemukset kiinnostavat. Onko peliä pystytty parantamaan edellisestä osasta vai alkaako pelissä olla lieviä burnoutin oireita
TÄH?!? Melko persauksesta...Koge sanoi:Suomenkieliset termit ovat ihan hauskoja, mutta silti harmittaa, kun pelissä ei ole lainkaan vaihtoehtoa ottaa englannin kieli.
Oliver sanoi:TÄH?!? Melko persauksesta...
Kohta mun ennustus toteutuu ja Kummisetä-pelissä kuunnellaan Suomessa jotain Kari Väänästä.
Onneksi on Play.com. Britti-versiosta löytynee oikean kielisetkin valikot.werty sanoi:Taitaa jäädä tämä ostamatta ihan englannin kielen puutteen takia
Oliver sanoi:Onneksi on Play.com. Britti-versiosta löytynee oikean kielisetkin valikot.