Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Burnout!

dragon

New Member
Arvosteluja:

ps2.ign.com 8.6 pistettä
"Burnout isn't insanely deep or endlessly customizable, it's not a revolution in racing perfection or a paradigm shift in how games are played, but it IS remarkably good. It's a near-perfect blend of classic racing action with enough innovation thanks to the boost meter system to keep it from falling into any predictability traps. If you're looking for a good, solid racing game that will absolutely, positively satisfy your need for an overabundance of speed and destruction, this is THE game for you. Even if you're not a hardcore racing fan, or if you're just looking for something different, you owe it to yourself to experience Burnout. "
http://ps2.ign.com/reviews/15034.html

gamespot.com 8.0 pistettä
"Burnout is one of the most intense and entertaining racing games on the PlayStation 2, complete with tight controls and impressive graphics."
http://gamespot.com/gamespot/stories/reviews/0,10867,2822099,00.html
 
Tuota pitää kyllä katsella, näytti jossain promovideossa siltä, että pelissä on parhaat nähdyt törmäykset sitten NFS2SE PC-version :D
 
Pitää tämäkin varmaan jossain välissä ostaa kun se vaikuttaa aika siistiltä :cool: . IGN:ssä kehuttiin ainakin vaurionmallinusta hyväksi.
 
Kukas nyt ei tahtois tätä? Peli tulee ehkä olemaan yksi PS2:sen hauskimmista auto rässintä peleistä. Ainakin voisi toivoa niin.
 
Kivalta näyttää, taitaa mennä tämäkin ostoon.

Tuo "realistinen" vaurionmallinnus vaikuttaa kivalta, tosin minä en sitä taitavana kuskina tarvitse ;)

Vieläkun laittaisivat tälläisiin peleihin aidot autot, eivät vaan valmistajat taida suostua.
"Renault Laguna, mailman turvallisin auto, koe sen turvallisuus itse, turvallisesti omassa olohuoneessasi." :D
 
Kyllä toi peli sen verran hyvältä näyttää, että joutuu varmaankin ostos listalle. Tosta vaurio mallinnuksesta sen verran, että kyllä ihan hyvältä näyttää mutta auto kai korjaantuu melkein heti törmäyksen jälkeen ja se on mun mielestä vähän harmi. Vauriot vois olla mun mielestä pysyviä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Kivalta näyttää, taitaa mennä tämäkin ostoon.

Näin on, ja rahaa palaa, kun vielä samaan aikaan ilmestyy Silent Hill 2, WRC 2001 ja Pro Evolution Soccer.
 
Siis tossa pelissä on vauhdintuntua!

Kattokaas vaikka ps2.ign:n video:
burnout_3.mov - Koko: 6.03Mt

Kiinnittäkää erityisesti huomiota kohtaan, jossa se ottaa vähän boostia ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Siis tossa pelissä on vauhdintuntua!

Kattokaas vaikka ps2.ign:n video:
burnout_3.mov - Koko: 6.03Mt

Kiinnittäkää erityisesti huomiota kohtaan, jossa se ottaa vähän boostia ;)
Lol, mikä video, vähän hullut kyydit ottaa ja sitten BAM! hehe.:D
 
on ainaki vauhtia tossa trailerissa... toivottavasti peli on vauhdikas.. ja mukavan näköstä toi törmäily =)
 
Kolarit näyttää hienoilta mutta grafiikka näyttäis olevan hieman sahaista, ainakin videoissa, tosin muuten peli näyttää ihan ostettavalta
 
Vauhtia riittää, graffa on sulavaa tosin hieman "rosoista" mutta tuo saattaa osaksi johtua videonpätkien koodauksesta, joten kannattaa tsekata itse peliä.
 
Ylös Bottom