Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Buyritegames.com

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tony_N
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Enpä tiedä onko se kusetusmesta, mutta palvelusta ja ostostelun helppoudesta ei ole tietoakaan. Kerran koitin ostaa, mutta
a) postikulut oli tähtitieteelliset (2x DC:n peli, 35$ postikuluja),
b) luvattua tavaraa ei löytynytkään (juuri ne kiinnostavat tavarat, joiden takia menin ko. mestaan) ja
c) Europpa ei niitä markkinointialueena kiinnostanut.

Päätin siis skipata sen ja tilasin nekin pelit muualta. eBay on paras paikka ostaa, kunhan löytää vaan Paypalia hyväksyviä myyjiä.

-=Pacdam=-
 
Mitään en ole saanut, vaikka olen tilannut useita kertoja. Ne eivät ole Goddamn edes vastanneet maileihin vaikka olen kysellyt asioita useita kertoja jo monia kuukausia sitten.

Aivan arse mesta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mykologia
Onko kellään kokemuksia retrokaupasta kuin http://www.retrogames.co.uk ja kertokaa muitakin hyviä retrokauppoja!

Olen ostanut tuolta noi Retrogames magazinet.
Ihan jees mesta, mutta hinnoissa 1/2-2/3 liikaa..
tai enemmänkin. 40£ haluaa pelistä jonka saa 4-6£ hintaan muualta. Eli sama suomeksi. hinnat mitä pyytää puntina maksaisin markkoina
 
Kyllä minäkin suosittelisin pääasiassa ostamaan eBaysta (ja miksei huuto.netistäkin). Kai noista kaupoistakin jotain tiettyä kamaa voi joskus saada riittävän edullisesti, mutta lähtökohtaisesti hinnat ovat aivan liian korkeita. Kamojen kuntokin jää noissa usein enemmän arvailujen varaan kuin eBayssa.
 
Minä olen ainakin tilanny Buyritestä ja paketti tuli hyvin perille, tosin kesti siinä semmoiset 2-3 viikkoa.
 
Ylös Bottom