Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Buzz! Quiz TV

Vastaus: Buzz!: Quiz TV [PS3 Hype]

Maahantuojalta saatua infoa.

Buzz valitsee kielen PS3 käyttis kielestä eli suomi käyttis = suomi puhe
Levyltä pitäisi löytyä myös kielet tyyliin ruotsi, englanti ja varmaan monta muutakin.




2kpl AA paristoja per Buzzeri eli samat patterit mitä suurin osa esim tv-kaukoista käyttää.

Buzzerit käyttää usb vastaanotinta (Tikku USB porttiin) ja toimii myös kuulemma PS2:ssa.

Peli + ohjaimet saapuivat Suomeen viime viikon lopulla. Pääsin vasta tänään testaamaan peliä ja tämä vaikuttaisi olevan puhtaasti englanninkielinen versio. Ei auttanut PS3:n kielenmuuttaminen eikä pelistä löytynyt valintaa kielen muunnokselle.

Lainaan vähän myös itseäni, tässä infoa kieliversioita aprikoiville:

Eli tilasin Play.com:ista Buzzin heinäkuun alussa ja pelilevyllä _EI_ ole Suomenkielistä versiota mukana.
 
Vastaus: Buzz! Quiz TV

hmm.. Pitääkin sit miettiä et mistä hankkii. Tosin eiköhä sitä enkulla pärjää kans. :)

Suomenkielisessä versiossa hieman hämää se, että kysymyksissä kaikki on suomennettu, ml. musiikkikappaleiden nimet, joten ilman kohtuullista englannin taitoa ei pärjää, koska pitää osata kääntää suomennetut jutut takaisin englanniksi.

Esim. "Kenen laulajan "päässä kohisi veri" ennen kuin hän meni naimisiin Gwyneth Paltrown kanssa?

"Which has signer had "A Rush of blood to the head" before he married Gwyneth Paltrow"

Tuo on siis yksi Coldplay yhtyeen yhden albumin nimi, jota suomennettuna ei tosiaan ole olemassakaan :rolleyes:

Tuo kielivalinta vaikuttanee myös siihen kenen kanssa voi pelata verkossa, eilen en meinannut saada peliseuraa millään, kun pelaajia ei tuntunut olevan ja kaverilistalaiset taisi olla juuri Buzzin kansaa pelissä ennestään. Suomi-versiolla voi pelata vain suomalaisia vastaan?
 
Buzz ohjaimien parittaminen?!?

Tuli ostettua PS3 Buzz visailuohjelma langattomilla ohjaimilla. Vaan kun on ongelma noiden ohjaimien parittamisessa bluetooth USB-vastaanottimen kanssa. Buzz-ohjekirjassa ei oikein selitetä miten ohjaimet pitäisi parittaa. Olen parhaimmillaan onnistunut saamaan 2 ohjainta 4:stä toimimaan. Tällä hetkellä toimiin vain 1. Miten helvetissä tuo parittaminen oikeaoppisesti tehdään? Olishan se kivempi pelata nelistään kuin max. kaksistaan :rolleyes:
 
Vastaus: Buzz ohjaimien parittaminen?!?

Paritus usb-bt-palikasta päälle (sininen valo päässä) ja otat kaikki buzzerit ja jokaisesta piät virtanappia pohjassa sen about 4 sekunttia...
 
Vastaus: Buzz ohjaimien parittaminen?!?

Paritus usb-bt-palikasta päälle (sininen valo päässä) ja otat kaikki buzzerit ja jokaisesta piät virtanappia pohjassa sen about 4 sekunttia...

Näinhän se oli! Löysin sitten myös Buzzereiden mukana tulleen ohjeen, josta tämä myös ilmeni...
 
Vastaus: Buzz ohjaimien parittaminen?!?

Tuli ostettua PS3 Buzz visailuohjelma langattomilla ohjaimilla. Vaan kun on ongelma noiden ohjaimien parittamisessa bluetooth USB-vastaanottimen kanssa.

Ohjaimet oli jo valmiiksi paritettuja, niin ei niitä olisi uudestaan tarvinnut parittaa.
 
Vastaus: Buzz! Quiz TV

Sellainen kysymys olis , että saako noita kysymyspaketteja ladattua ihan ilmaseks vai pitääkö niistä maksaa jotain?
 
Vastaus: Buzz! Quiz TV

Sellainen kysymys olis , että saako noita kysymyspaketteja ladattua ihan ilmaseks vai pitääkö niistä maksaa jotain?

Käyttäjien tekemät ovat ilmaisia, mutta laajemmat oikeat paketit ovat tähän asti olleet maksullisia.
 
Vastaus: Buzz! Quiz TV

Mitenkäs tämmöinen juttu... Löytyykö Suomi/Skandinavia-storesta ladattavista kysymyspaketeista myös englannin kieli? Itse tykkään pääsääntöisesti pelailla Buzzia enkuksi, kun onlinessa löytyy siellä ihan kohtuullisesti peliseuraa, mutta esimerkiksi sukulaispikkupoikien vuoksi olisi kiva käyttää välillä myös suomea. Pitää varmaan luoda brittitili PSN:ään, jos englantia ei ole.
 
Vastaus: Buzz! Quiz TV

Heip! Pelailen ensimmäisiä kertoja Buzz-peliä. Olen yrittänyt viikonlopun aikana osallistua online-peleihin, mutta joka kerta olen päässyt pelaamaan vain yhden vastustajan kanssa, joka melkeinpä aina on ollut sama. Olenko missannut jotain oleellista, vai onko onlinessa todella näin vähän pelaajia :confused:

Olen kuitenkin pelannut oikeastaan kaikkina vuorokaudenaikoina tämän viikonlopun aikana, jäin vähän koukkuun :p
 
Vastaus: Buzz! Quiz TV

Heip! Pelailen ensimmäisiä kertoja Buzz-peliä. Olen yrittänyt viikonlopun aikana osallistua online-peleihin, mutta joka kerta olen päässyt pelaamaan vain yhden vastustajan kanssa, joka melkeinpä aina on ollut sama. Olenko missannut jotain oleellista, vai onko onlinessa todella näin vähän pelaajia :confused:

Olen kuitenkin pelannut oikeastaan kaikkina vuorokaudenaikoina tämän viikonlopun aikana, jäin vähän koukkuun :p

Eikö homma mene niin, että jos kysymykset tulevat Suomeksi niin peli etsii vain myös Suomea käyttäviä vastustajia. Enkuksi kun vaihtaa kielen, alkaa myös löytymään vastuksia. Itse en kuitenkaan halua kysymyksiäni Englanniksi, joten jääpi nettipelit pelaamati.

Näin muistelen, saatan puhua ihan puutaheinää..?
 
Vastaus: Buzz! Quiz TV

Kiitos vastauksesta. Pitääkin kokeilla sitten semmoista :) Englanti kyl sujuu, mut enpä osannu ajatella et vastustaja voisi mennä kielen mukaan, vaikka toki loogistahan se ois :D Kokeilen saman tien..

EDIT: Jeps, ja niinhän se olikin. Kitoos :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Buzz! Quiz TV

Suomen PS3:n Storesta löytyy nyt Sci-fi Quiz - ja Rock Legends Quiz -lisäpaketit 4,95 euron kappalehintaan.
Molemmissa on yli 500 lisäkysymystä ko. aihealueilta ja vaikkei se Storessa käykään heti ilmi, niin molemmat ovat ihan suomenkielisiä.
Storen kätköihin ilmestyi National Geographic Safarivisa, josta siitäkin löytyy 500 suomenkielistä lisäkysymystä. Brändi tosin maksaa eli paketti kustantaa 7,95 euroa.
 
Vastaus: Buzz! Quiz TV

Storen kätköihin ilmestyi National Geographic Safarivisa, josta siitäkin löytyy 500 suomenkielistä lisäkysymystä. Brändi tosin maksaa eli paketti kustantaa 7,95 euroa.

Kummallisesti taas tuo oli piilotettu Storen perukoille, kuten aiemmatkin lisäpaketit. Hinta on kyllä melko korkea, mutta kaipa tuo on hankittava siltikin.
 
Vastaus: Buzz! Quiz TV

En ainakaan aiemmin ollut huomannut, mutta tuossahan on myös trophyt! Säikähdin vähän kun tuli joku pokaali saavutettua. :)
 
Vastaus: Buzz! Quiz TV

Onko joku hommannut peliin NationalGeographics pakettia? Minkä tyylistä ? Siis onko kysymykset super-vaikeita? Tai oikeastaan, mun kysymys on nyt super-vaikea. Toisellehan voi olla vaikea kysymys: kuinka lujaa gebardi juoksee, ja toiselle, missä kebardi asuu. Ennen kesää ite en ees tiennyt, että banaanit kasvaa puussa ylöspän.. suhteelista, mutta jokatapauksessa pystyykö pakettia kuvailemaan mitenkään?
 
Vastaus: Buzz! Quiz TV

Onko joku hommannut peliin NationalGeographics pakettia? Minkä tyylistä ? Siis onko kysymykset super-vaikeita? Tai oikeastaan, mun kysymys on nyt super-vaikea. Toisellehan voi olla vaikea kysymys: kuinka lujaa gebardi juoksee, ja toiselle, missä kebardi asuu. Ennen kesää ite en ees tiennyt, että banaanit kasvaa puussa ylöspän.. suhteelista, mutta jokatapauksessa pystyykö pakettia kuvailemaan mitenkään?
Jos on telkkarin luontodokkareista jotain jäänyt korvien väliin, niin kyllä tuossa pärjää ja joissakin pystyy ihan järjellä päättelemään oikean vastauksen.
Mihinkään ultranippelitietoihin ei ainakaan omasta mielestäni mennä. Tosin joku voi sellaiseksi kokea kaiken mikä koskee savannin elämää.
 
Vastaus: Buzz! Quiz TV

Jos on telkkarin luontodokkareista jotain jäänyt korvien väliin, niin kyllä tuossa pärjää ja joissakin pystyy ihan järjellä päättelemään oikean vastauksen.
Mihinkään ultranippelitietoihin ei ainakaan omasta mielestäni mennä. Tosin joku voi sellaiseksi kokea kaiken mikä koskee savannin elämää.

Kiitos tästä.! Pitänee laittaa tilaukseen. Muutenkin buzz:ssa maantieto, ihmiset ja tiede vaikuttaa mukavilta kysymyksiltä.

Edit; Otetaan tällainen retorisen hypoteettinen lähestyminen kuvitellulla scenaariolla. Lisäkysymykset eivät varmastikaan toimisi, jos pelaisimme sohvientaistoa vastakkain ja sinulla olisi lisäkysymykset hankittuna, ja minulla ei, vaikka olisit hostina.?
 
Vastaus: Buzz! Quiz TV

Edit; Otetaan tällainen retorisen hypoteettinen lähestyminen kuvitellulla scenaariolla. Lisäkysymykset eivät varmastikaan toimisi, jos pelaisimme sohvientaistoa vastakkain ja sinulla olisi lisäkysymykset hankittuna, ja minulla ei, vaikka olisit hostina.?
Nuo Sohvientaiston kysymysalueethan tulevat arpomalla ja en ainakaan tähän mennessä ole huomannut, että lisäpaketeista olisi tullut kysymyksiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Buzz! Quiz TV

Eipä ole tullut sohvilla juurikaan taisteltua, mutta olen ymmärtänyt että kysymykset arvotaan niistä kysymyksistä jotka kaikilta taistoon osallistuvilta osapuolilta löytyy. Eli myös lisäpaketeista tulee kysymyksiä, kunhan ne vain kaikilta löytyvät.
 
Ylös Bottom