Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Buzz! Quiz TV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ReMix
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Buzz!: Quiz TV [PS3 Hype]

Hiukan harmittaa kyllä nyt, mutta jos sen nyt ees perjantaiks sitte sais, jolloin se virallisesti Iso-Britanniassa ja Irlannissakin julkaistaan.

Ensimmäinen tilaus VPD:ltä ja näin hyvin se sitten meni, vaikka ei tästä tietysti voi syyttää VPD:tä.

Mä tilasin playltä, kun löyty jo langalliset buzzerit.

Jaa, että ei oiskaan sitten suomen kieltä tossa play.comin versiossa no kylläpä vaimo nyt riemastuu. Mikäs se maahantuojan kommentti oli, että riippuu konsolin käyttiksen kielestä? Pistin jo tilauksen sisään ja maksoin kortilla.

Itse kyllä ostan ehdottomasti langattomat namiskat, vaikka nuo langalliset löytyykin ennestään. Ihan tajuton setviminen aina pelatessa ja niissä tilanteissa kun porukka haluaa pelailla Buzzia on tuo setviminen jostain kumman syystä vielä vavallista monimutkaisempaa...

Se on kyllä totta.

Ongelmiahan ilmenee nettipelissä, sillä eri kielillä tuskin voi taistella toisia vastaan (tästä en ole varma, kun peliserverit eivät vielä ole hengissä).
Ilmeisesti levyllä olevat kysymykset (5000) ovat samat kaikilla kielillä, joten nettipeli eri kielillä pelaavia vastaa saattaa onnistua.
Ainakin mukana tulleissa papereissa puhtaan pelaajien haastamisesta ympäri maailmaa ja kun tuossa testimielessä kokeilin peliä suomeksi ja ruotsiksi (juu, teidän vuoksi täällä uhraudutaan vaikka mihin :)), niin urheiluaiheessa tuntui törmäävän huolestuttavan usein niihin pirun rugby-kysymyksiin, kuten englanniksikin pelatessa.

Tos ois kyl pitäny ehottomast olla silleen että 5000 kysymystä nettipeliä varten vois olla noin, ja sitte myös riittävästi suomiaiheisiakin kysymyksiä offline-peliin.

Soittelin tänään paikallisiin liikkeisiin ja Anttilassa kai pitäisi olla huomenna pelejä. Gigantissa ei ollut varmuutta vielä tänään ja kuulemma koskee kaikkia suomen Gigantteja. Hinta oli joka paikassa jotain 69,90. Pitää käydä huomen aamulla tarkistamassa jostain tilanne, niin ja paikkakunta on HML.

Onneksi tuli odoteltua sitten tuon tilauksen kanssa, sentin päässä olin jo tilaamisesta Amazonista. Täytynee kaivaa sitten reilummin kuvetta.

MyBuzzQuiz.com on taas auki, mutta kovasti takkuilee eikä kirjautuminen sisään vieläkään onnistu.

MyBuzzQuiz.com on taas auki, mutta kovasti takkuilee eikä kirjautuminen sisään vieläkään onnistu.

Valmistelisko ne sitä julkaisupäivää varten? Toivottavasti että toimis sitten kunnolla.. en ainakaan itse äsken päässyt koko sivulle..

Tarkotushan se on että julkasupäivästä eteenpäin siellä voi niitä kysymyksiä tehdä kaikki PlayStation Networkiin rekisteröineet.

Saa nähdä joko huomenna VPD sais sitä Buzzia jo että torstaiks sais sen sit ittelleen.

Soittelin tänään paikallisiin liikkeisiin ja Anttilassa kai pitäisi olla huomenna pelejä. Gigantissa ei ollut varmuutta vielä tänään ja kuulemma koskee kaikkia suomen Gigantteja. Hinta oli joka paikassa jotain 69,90. Pitää käydä huomen aamulla tarkistamassa jostain tilanne, niin ja paikkakunta on HML.

Kävin äsken hakemassa Buzzin Prismasta hintaan 69,90. Testaamaan pääsee vasta iltapäivällä kunhan pääsee töistä kotia.

Vastaus: Buzz!: Quiz TV [PS3]

Pitäisiköhän peruuttaa tilaus netistä ja hakea Prismasta. Tulis vielä viis euroa halvemmaks. :)

E: No eipä taas mun tuurilla Kouvolan Prismaan ollu tullut vielä, mutta sano että tän päivän aikana pitäis tulla. Prismassa sentään kysymällä sai tietoa, Citymarketissa kun kysäsi, niin itseasiassa ei edes tietänyt mikä se on, "ei oo teeveevisa bussia tullut" :)

Nooh, enpä ainakaan peruuta tota tilausta, sillä ei jaksa enää lähteä ettiin mistään tota.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pitäisiköhän peruuttaa tilaus netistä ja hakea Prismasta. Tulis vielä viis euroa halvemmaks. :)

E: No eipä taas mun tuurilla Kouvolan Prismaan ollu tullut vielä, mutta sano että tän päivän aikana pitäis tulla. Prismassa sentään kysymällä sai tietoa, Citymarketissa kun kysäsi, niin itseasiassa ei edes tietänyt mikä se on, "ei oo teeveevisa bussia tullut" :)

Nooh, enpä ainakaan peruuta tota tilausta, sillä ei jaksa enää lähteä ettiin mistään tota.

Mä peruin ton playn tilauksen, kun se oli vasta preordered tilassa eikä ne ollut mitään tililtä velottanut. Vaimoltakin tuli kommentti, ettei se pelaa kun suomalaista versiota :)

Jahas eli pitäsi löytyä kaupoista tätä nyt?

Konsolinetistä ei ole tullut tilauksen noutamisviestiä, niin taidanpa kotimatkalla poiketa ostamaan sen toisaalta ja perua tilauksen. Kyllähän tämä pitää pikimmiten saada.

Joo pitäisi löytyä kyllä, ainakin TwinPeaks oli sen Prismasta noutanut. Kouvolan Prismasta ei siis ainakaan klo 12-13 välillä löytynyt eikä myöskään Citymarketista.

Mulla on "packing" statuksessa tuo oma Buzzin tilaus, maksoi yht. 55,90. Saapi nähdä mikä kieliversio sieltä tulee.

KonsoliNetillä ja VPD:llä taitaa olla molemmilla silleen, että luultavasti huomenna saavat vasta niitä, tai VPD ainakin veikkaili niin, ja voisi olettaa KonsoliNetin saavan myös niitä silloin. Tää on kyllä eka ja vika kerta kun VPD:ltä tilaan. Nyttekin heillä vain hienosti hehkutetaan sivuilla että on heti saatavilla, kun oikeasti heillä ei ole koko tuotettakaan. KonsoliNetissä sentään mainitaan että tilapäisesti loppu. No ei sekään kyllä olisi oikea sanamuoto, mutta sentään maininta että niitä ei ole.

Olen erittäin tyytymätön VPD:n toimintaan, ja aionkin vielä tänään illemmalla käydä Prismassa ja Cittarissa uudelleen, että voisi peruuttaa ton VPD:n tilauksen ihan periaatteesta.

Mulla on "packing" statuksessa tuo oma Buzzin tilaus, maksoi yht. 55,90. Saapi nähdä mikä kieliversio sieltä tulee.

Kertoilepa sitten mikä versio tuli, josko sittenkin löytyis suomi. Toivottavasti ei napsahda tulliin.

Ylös Bottom