Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Buzz! Quiz TV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ReMix
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Buzz! Quiz TV

Osaako joku kertoa tai auttaa kun haluaisin ostaa storesta sen kauhuelokuva kysymyspaketin ja siinä lukee että levy pitää olla BCES00099, mutta kun siitä klikkaa seuraavaan ruutuun (eli siihen missä sen vois sitten ostaa), niin siinä sitten lukeekin että levyn pitää olla BCES0099! Eli yksi nolla vähemmän... Ja mun pelilevy on BCES00099. Eli onko tuo ihan vain kirjotusvirhe tai joku vastaava vai onko todella niin että tuo yksi nolla pilaa mun elämäni? :D Onko kukaan sitä pakettia ostanut ja onko toiminut? Kiitos jo etukäteen! :)

Kyllä toimii kauhuelokuvapaketti ongelmitta suomilevyllä, eli ostoksille vain! :cool:

Sen Amerikka-kysymyspakettisekoilun jälkeen ei varmaan enää euro-storessa tule edes näkymään kysymyspaketteja, jotka ei toimisi suomilevyn kanssa.
Näin ainakin luulisin.

Vastaus: Buzz: Suomen Neropatti

Kysytään täällä kun ei löytynyt tähän hetkeen parempaakaan threattiä kysyä: ostin tollasen tv-visa erikoisboxin niin onko ne lisäkysymykset jo siinä levyllä vai pitääkö ne ladata jostain storesta :confused:

peliseura on kyllä aika tiukassa tässä pelissä, monta kertaa oon siinä sohvajutussa ollut kattelee mutta eipä ole muita löytynyt pelailemaan :(

Suosittelen pelaamaan englanniksi, niin luulisi seuraa löytyvän. Myös täällä sopimalla yleensä saa seuraa.

ööö...mites tää englanti juttu tehdään...en mun vanhat silmät tosta pelistä ainakaan mitään kikkaa sellaseen löytänyt...tai voi johtua tosta viskistä taas :cool:

Ajattelinpa täältä kysäistä, kun kaveri mökillään tuumi tuota ohjainten "rekisteröimistä" konsoliinsa, kun sillä on ollut aiemmin käytössään vaan kaksi ohjainta ja nyt tartteisi lisätä ne kaksi muuta myös konsollin.
Siksi kysyn tätä, kun hänellä ei ole manuskaa mukana ja minä en omista kyseistä peliä vielä, niin en osaa vastata tuohon kysymykseen. Vastaus varmaan löytyy tästä ketjusta, jos vain jaksaisi lukea sen läpi.

Kiitos vastauksesta jo näin etukäteen.

Tulevaisuutta ja vastaavaa ongelmaa varten olisi ollut kiva, jos olisit kertonut, miten ongelma ratkaistiin. ;)

Joo, tottakai olisin sen kertonut, jos tietäisin.
Tuli vain viestiä kännyyn, että nyt toimii buzzittimet.

vähän hölmöä, kun yksinpelissä kun tulee ihan surkeat pisteet, niin se hahmo tuulettelee kuin olisi voittanu jotain...:rolleyes:

Onko jollain kokemusta ja tietoa, että toimiiko Storesta ladaatavat Quiz TV kysymyspaketit myös suomen neropatti pelisä? Tekisi mieli ladata esim se videopeli visa paketti mutta itsellä on vain se neropatti peli.

Ylös Bottom